کتاب راهنمای تصمیم گیری در مورد بازاریابی دیجیتال 2018

[ad_1]

بازی | فناوری

دوباره آن زمان از سال است … همانطور که در مورد موفقیت های سال 2017 تأمل می کنیم (و گاهی اوقات آنها را از دست می دهیم!) ، هیجان سال 2018 و چالش های جدیدی را که به دنبال خواهد داشت ، می خواهیم. در ماه های آینده چه چیزی پیش روی ما بازاریابان و کارشناسان برند است؟ چگونه برای دستیابی و تعامل با مصرف کننده فردا در امتداد منحنی پیش خواهیم رفت؟

در اینجا 3 روند بازاریابی دیجیتال آورده شده است که باید جدی بگویید که آنها را در برنامه 2018 خود بگنجانید.

1. ایجاد تجربیات شخصی

روزها تک سایز بیشتر از. مصرف کننده امروز به دنبال تجربیات شخصی است. تجارب دیجیتال بصورت منحصر به فرد برای پاسخگویی به نیازها و سلایق مصرف کننده طراحی شده است. اطلاعات مرتبط کلید اصلی است زیرا مصرف کنندگان هر روز در معرض انبوه پیام های تبلیغاتی قرار می گیرند. نتایج؟ مصرف کنندگان فقط با تبلیغات شخصی ارتباط برقرار می کنند و بنابراین پیام های بازاریابی را که به نظر آشفته هستند ، نادیده می گیرند. سفارشی سازی می تواند به سادگی اجرای صفحات فرود سفارشی برای کمپین های مختلف باشد یا به همان اندازه پیچیده باشد که یک تجربه مرور کاملاً سفارشی براساس تاریخچه کاربر وب ارائه دهد. انواع مختلفی از راه حل ها اکنون با هزینه های کمتری از جمله راه حل های یکپارچه در سیستم های مدیریت محتوا (CMS) یا راه حل های تجزیه و تحلیل در دسترس هستند. نرم افزار مستقل به عنوان سرویس (SaaS) همچنین می تواند گزینه های شخصی را ارائه دهد که CMS و تجزیه و تحلیل مارک تجاری شما را ادغام کند. تجربه بی نظیر و عمیق دیجیتال برای مصرف کننده بی نظیر!

2. هوش مصنوعی را در آغوش بگیرید

از فناوری هوش مصنوعی (AI) نیز به طور فزاینده ای به عنوان ابزاری برای ارائه تجربه شخصی مشتری استفاده می شود. تکلیف فردی هوش مصنوعی بر اساس همان اصول بهینه سازی و تقسیم بندی استوار است ، اما یک راه حل برای دو چالش بزرگ ارائه می دهد: نتایج دیررس و عدم توانایی در مقیاس گذاری. در سال 2018 ، می توانید انتظار داشته باشید که خدمات سفارشی سازی وب سایت AI را در بخشهای معاملاتی بیشتری که قبلاً محبوب بوده اند ، اتخاذ کنید. آیا تصویب زودهنگام این روند می تواند برای برند شما مفید باشد؟

3. برای جلب مشارکت مشتری محتوا ایجاد کنید

این مورد بسیار ساده است: گنجاندن بازاریابی محتوا در سفر دیجیتال مصرف کننده تعامل با مشتریان را ایجاد می کند. بازاریابان باید به طور جدی به محتوا به عنوان یک منبع استراتژیک نزدیک شوند: ایجاد یک استراتژی تعامل با رسانه های مختلف در چرخه زندگی محصول شما برای سال 2018 ضروری است. استفاده از تکنیک هایی مانند شخصیت ها و نگاشت محتوا راهی عالی برای رسیدن به این هدف است. استفاده از ویدئو همچنین بازی را در سال 2018 تغییر خواهد داد زیرا ویدیو در سال آینده بیشترین افزایش را خواهد داشت. به عنوان مثال YouTube را در نظر بگیرید: بازدید و مشارکت شما سال به سال بیشتر شده است. بعد از گوگل به دومین موتور جستجو تبدیل شده است. ویدئو به سرعت از تبلیغات ساده به محتوای بسیار جذاب تبدیل می شود. رسانه های اجتماعی به این تغییر دامن می زنند: پخش زنده از طریق سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک باعث طوفان دنیای دیجیتال می شود. درخشش محتوای ویدئویی در طول چرخه زندگی مصرف کننده از تبلیغات پیش از پخش YouTube تا فیلم های مفصل تا خبرخوان ها فقط روش های جذابی است که باعث می شود مصرف کنندگان با نام تجاری شما درگیر شوند.

دنیای دیجیتال به طور مداوم در حال تکامل است و ممکن است گاهی فرد احساس خستگی کند و در بالای روندها باقی بماند. برنامه ریزی به همان اندازه تعطیلات زنده مانده ضروری است. شما آژانس بازاریابی دیجیتال یک شریک مهم برای دستیابی به اهداف خود در سال 2018 می توانید روی او حساب کنید. در یافتن بهترین راه حل برای نام تجاری خود ، در مورد این روندها با آنها بحث کنید

2018 ، اینجا هستیم!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا