تاریخچه و بررسی اجمالی جزئیات اشتراک ویدیو در YouTube از Google

مسلماً یک سایت محبوب اشتراک ویدیو برای بینندگان آنلاین ویدیو و تولیدکنندگان فیلم های آماتور Youtube.com است. این یکی از بزرگترین انجمن های ویدیویی است که در آنجا وجود دارد. این وب سایت محبوب به اشتراک گذاری ویدیو متعلق به Google به کاربران خود امکان مشاهده و بارگذاری پرونده های ویدیویی را می دهد. این سرویس علاوه بر میزبانی از ویدئوها به کاربران امکان می دهد تا فیلم های موجود در سایت را ارزیابی کرده نظرات خود را اضافه کرده و محصولات مورد علاقه خود را مشترک شوند.

You Tube در فوریه 2005 توسط سه کارمند پی پال که چاد هرلی استیو چن و جو کریم در سان ماتئو کالیفرنیا ایالات متحده هستند در یک گاراژ تعمیر خودرو تاسیس شد و رسماً در دسامبر همان سال راه اندازی شد. بلافاصله پس از آن موفقیت فوری در میان کاربران خود به دست آورد.

فناوری Adobe Flash برای پخش انواع محتوای ویدئویی از جمله کلیپ های فیلم کلیپ های تلویزیونی و موزیک ویدئوها و همچنین محتوای آماتور مانند vlogging و کلیپ های ویدیویی کوتاه اصلی گزینه ترجیحی برای فروشگاه های آنلاین بزرگ برای ذخیره است. فیلم ها و پرونده ها این یک قالب استاندارد است که اکثر مرورگرها از جمله اینترنت اکسپلورر فایرفاکس سافاری و اپرا پشتیبانی می کنند. این فیلم ها را می توان در برخی از دستگاه های تلفن همراه و حتی در سیستم بازی Nintendo Wii پخش کرد. در تابستان 2006 YouTube.com با پیشی گرفتن از نرخ رشد MySpace در رتبه 5 محبوب ترین وب سایت الکسا قرار گرفت. طبق یک نظرسنجی روزانه 100 میلیون فیلم مشاهده می شود که هر 24 ساعت 65000 ویدیوی جدید بارگذاری می شود. تعداد متوسط ​​بازدید کنندگان سایت حدود 20 میلیون بازدید کننده ماهانه است. برتری سایت اشتراک ویدیو در بازار آنلاین فیلم بسیار زیاد است. در اکتبر 2006 گوگل اعلام کرد که برای خرید این غول اشتراک ویدیو به توافق رسیده است. این معامله در 13 نوامبر 2006 بسته شد اگرچه هنوز سودآوری نداشته است.

فیلم ها فقط از وب سایت YouTube میزبانی و مشاهده می شوند. فیلم ها را می توان مستقیماً در وب سایت مشاهده کرد یا ممکن است در سایت های دیگری مانند وبلاگ ها و وب سایت های دیگر جاسازی شده باشد. این بدان معنی است که شما می توانید فیلم ها را بدون حضور واقع در سایت آنها تماشا کنید. این همچنین بدان معنی است که شما می توانید از سایت به عنوان فروشگاه خانه خود برای محتوای ویدئویی برای ادویه وب سایت خود استفاده کنید. کاربران غیر ثبت نام شده می توانند تقریباً همه فیلم های موجود در سایت را مشاهده کنند در حالی که کاربران ثبت نام شده مجاز به بارگذاری تعداد نامحدودی فیلم هستند. ثبت نام رایگان است برخی از فیلم ها فقط برای کاربران بالای 18 سال در دسترس هستند. در سال دوم این شرکت چندین عملکرد برای افزایش توانایی کاربر در ارسال پاسخ و اشتراک در خوراک محتوا اضافه شد.

فیلم ها را می توان به روش های مختلفی یافت. می توان آن را با کلمه کلیدی جستجو کرد بر اساس موضوع مرور کرد یا حتی با اسکن لیست محبوب ترین فیلم ها. اگر به یک محصول ویدیویی خاص علاقه دارید می توانید در ویدیوهای آن کاربر نیز مشترک شوید. آنها ادعا می کنند که احساس اجتماع را تقویت می کنند. این جو جامعه باعث ایجاد ستاره های ویدئویی در اینترنت شده است از جمله ذکر در مجلات متعدد و نمایش های تلویزیونی.

برای بارگیری محتوای ویدئو یک حساب کاربری ثبت شده رایگان لازم است. محبوب ترین قالب های ویدئویی مانند .WMV .AVI .MOV و .MPG را می توان با استفاده از حساب ثبت شده بارگذاری کرد. YouTube هنگام بارگذاری این پرونده ها به طور خودکار به Flash تبدیل می شود. YouTube به شما امکان نمی دهد فیلم ها را به راحتی بارگیری کنید. ابزارهای شخص ثالث وجود دارد که به شما این امکان را می دهد اما YouTube آنها را تشویق یا پشتیبانی نمی کند.

محتوای YouTube همیشه برای کار ایمن نیست یا برای بچه ها مناسب نیست. نقض حق چاپ به طور گسترده ای انجام می شود. با این حال این سایت محبوب به اشتراک گذاری ویدیو همچنان جهان را متحول می کند و دارای موجی از محبوبیت شدید است. آنها اخیراً قصد داشتند درآمد آگهی را با کاربران به اشتراک بگذارند اما جزئیات هنوز منتظر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا