بازاریابی مقاله چیست و چگونه باید انجام شود؟

اگر در زمینه یا موضوعی تبحر دارید و عاشق نوشتن هستید برای نوشتن مقالات عالی نیازی به مهارت خاصی ندارید. از طرف دیگر اگر مهارت نوشتن ندارید به منبعی نیاز دارید که بتواند مقالاتی را که برای شما خوب نوشته شده تولید کند. منظور من این است که هر کسی می تواند مقالات بازاریابی را شروع کند به شرط اینکه چند نکته در مورد موتورهای جستجو بداند.

اول از همه بیایید ببینیم بازاریابی مقاله چیست؟ به عبارت ساده بازاریابی مقاله در واقع نوشتن مقالات عالی و بازاریابی آنها است تا افراد با تخصص شما در زمینه خاصی آشنا شوند و بنابراین ممکن است در صورت نیاز به عنوان منبع قابل اعتمادی به شما وابسته باشند. همچنین با تجمیع بسیاری از پیوندها در طی یک دوره زمانی به فعالیت ایجاد پیوند کمک می کند.

بسیاری از مردم در سراسر جهان در بازاریابی مقاله اشتباهات بزرگی مرتکب می شوند که ارزش مقاله های خوب آنها را بسیار کاهش می دهد. بسیاری از مبتدیان در زمینه بازاریابی مقاله همان س questionالی را در ذهن دارند که چگونه می توان بازاریابی مقاله را پیاده کرد؟ تقریباً همه آنها دو س askال می پرسند:

ارسال مقاله از کجا
چند مکان یا سایت ارسال مقاله باید مقاله ارسال کنند؟

در واقع بازاریابی مقاله بسیار چالش برانگیز است. برای اجرای موفقیت آمیز آن باید رفتار موتورهای جستجو را درک کنیم. اولین چیزی که موتورهای جستجو از آن متنفر هستند محتوای تکراری است. بنابراین این پاسخ به سوال دوم بالا است یعنی همان مقاله نباید به بیش از یک منبع ارسال شود.

اکنون توضیحات بیشتر به طور مفصل به هر دو سوال پاسخ خواهد داد. تعداد بیشماری دایرکتوری برای مقالات ارسال شده است که هر کسی می تواند مقاله خود را ارسال کند. بنابراین سوال این است که چگونه بهترین ها را انتخاب کنیم؟ پارامترهای انتخاب این منابع عبارتند از:

• PageRank (روابط عمومی) از صفحه اصلی منبع. هرچه سطح روابط عمومی بالاتر باشد بهتر است. معمولاً یک سایت روابط عمومی با بزرگتر یا مساوی 5 خوب است.
• امکان عبور آب پیوند. اگر سایتی از برچسب nofollow در تمام پیوندهای خارجی استفاده کند ارسال مقاله به آن سایت ها اتلاف وقت است.
• قرار دادن مقالات در این سایتها در موتورهای جستجو. اگر آنها در موقعیتهای بالایی در موتورهای جستجو ظاهر می شوند قطعاً مقاله مقداری قدرت دارد.
• مفهوم یا شهرت کلی منبع از نظر کاربر اینترنت یا صنعت آنلاین.

یک روش عالی دیگر برای ایجاد لینک از طریق بازاریابی مقاله نوشتن مقاله ای جامع و مفصل و انتشار آن در سایت شخص است. پس از ارسال در سایت خلاصه یا اصل مقاله را با یک بک لینک به سایت خود به سایت های ارسال مقاله ارسال کنید. این استراتژی دو مزیت اصلی دارد:

• به جای افزودن محتوای منحصر به فرد به سایت شخص دیگر شما در حال افزودن محتوا به سایت خود در نتیجه غذای تازه برای ربات های موتور جستجو هستید.
• شما بک لینک های مختلف و منحصر به فردی به سایت خود ایجاد می کنید و بنابراین به افزایش روابط عمومی و همچنین بازدید کنندگان وب سایت خود کمک می کنید.

از این رو همیشه باید اطمینان حاصل کنید که مقاله توسط شما کپی نشده و به بهترین منبع موجود ارسال نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا