NannyPay یا NaniPay – چه تفاوتی دارد و چرا باید مراقبت کنیم؟

[ad_1]

مقاله اخیر در مطبوعات حقوقی نبرد مارک تجاری بین دو شرکت کوچک را توصیف کرد:

نبرد مارک تجاری بین سازنده NannyPay و سازنده NaniPay دو شرکتی که در حال ارائه راه حل برای مشکل نحوه پرداخت پرستار بچه و مطابقت با قانون هستند درگرفت. شركت NannyPay برای نرم افزار خود یا مواجه شدن با طرح دعوی از طرف شركت 1. اما به جای قطع استفاده از آن شركت 2 تصمیم گرفت در مسابقه دادگاه برنده شود. بایگانی های سایبر قانون.

شرکت 1 فکر می کرد می تواند شرکت کوچک نرم افزاری را اذیت کند تا از علامت تجاری ثبت شده خود دست برد اما پاسخ سریع شرکت 2 نتیجه داد. پرونده به نفع شرکت نرم افزاری حل و فصل شد. نبرد حقوقی اجتناب ناپذیر بود. هر دو شرکت 2 و شرکت 1 دریافتند که شباهت بین این دو مارک می تواند مشتریان آنها را گیج کند که در نهایت بر سودآوری هر شرکت تأثیر می گذارد. هر دو در جهت محافظت از این دارایی های ارزشمند گام برداشتند. شرکت 2 مدتها قبل از دادخواست علامت تجاری خود را در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت کرد. در حالی که شرکت 1 از این کار غفلت کرد (یک اشتباه پرهزینه) یک شرکت حقوقی را حفظ کرد و خواستار توقف و توقف شرکت 2 با استفاده از علامت NannyPay شد.

علائم تجاری و مارک های خدمات به وضوح ارزش محافظت دارند و ممکن است از با ارزش ترین دارایی های تجارت شما باشند. علامت تجاری یا مارک خدمات را چگونه تعریف می کنید؟ ساده – اینها نام ها تصاویر یا عباراتی است که محصول یا خدمات شما را تعریف می کند و باعث می شود مشتری با شنیدن یا دیدن علامت به فکر شما بیفتد. وقتی به نام تجاری فکر می کنید ممکن است بلافاصله به Coca-Cola® Kodak® یا Windows® فکر کنید اما مارک شما برای داشتن ارزش لازم نیست که معروف باشد. به عواقب شخصی که مارک یا خدمات شما را می دزد و آن را به عنوان محصولات خود بازاریابی می کند فکر کنید – اوه! همانطور که سعی کردم بیان کنم پرونده های قضایی از این موارد تشکیل شده است. همچنین عواقب استفاده از مارک یا خدمات شخص دیگری را تصور کنید – حتی علوفه بیشتر برای دعاوی. اگر مارک تجاری یا مارک خدمات دارید تعیین کنید که شخص دیگری از آن استفاده می کند یا خیر. در غیر این صورت آن را در USPTO ثبت کنید. ثبت مهم است زیرا به منزله اثبات این است که شما ابتدا مارک خود را در اختیار دارید و در صورت شکایت از تخلف راه حل های قانونی را ارائه می دهد. به یاد داشته باشید با این حال اگر با مشکل و هزینه های ثبت علامت تجاری خود روبرو شدید باید آن را کنترل کنید. مرتباً در اینترنت جستجو کنید مجلات روزنامه ها و سایر نشریات تجاری خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ کس آنها را نقض نمی کند. همچنین مارک تجاری ثبت شده خود را در یک روز بارانی قرار ندهید. علامت تجاری باید در تجارت مورد استفاده قرار گیرد و عدم استفاده از آن را می توان کنار گذاشت.

در اینجا ده دلیل وجود دارد که می خواهید علامت تجاری خود را ثبت کنید. این به طور گسترده منتشر شده است اما ارزش تکرار آن را دارد:

1. مارک ها را جستجو کنید. قبل از ثبت علامت وكیل شما حتماً در مورد علامت تجاری كاملا تحقیق می كند تا مشخص كند شخص دیگری از علامت تجاری مشابه استفاده می كند یا خیر.

2. هزینه های چاپ. اگر وارد سیستم نشوید و بعداً بفهمید که شرکت دیگری قبلاً نام مشابه یا بسیار مشابهی دارد باید کلیه کارتهای بازرگانی لوازم التحریر تبلیغات و بنرها را پس بگیرید.

3. مشتری های گمشده. اگر مجبور شوید نام کسب و کار خود را تغییر دهید زیرا بعداً متوجه شدید شخص دیگری از آن استفاده می کند ممکن است مشتریان خود را گیج کرده و از بین ببرید.

4. استفاده انحصاری. ثبت علامت شما حق استفاده منحصر به فرد از آن را در منطقه جغرافیایی مربوطه به شما می دهد. 5. گزینه گسترش. اگر علامت تجاری خود را ثبت نکنید ممکن است حق گسترش خارج از منطقه اصلی کسب و کار را از دست دهید.

6. فرض مالکیت. هر کس دیگری از علامت تجاری شما استفاده کند یک متخلف عمدی در نظر گرفته می شود و در نتیجه این تخلف حق خسارت مالی خواهید داشت.

7. حمایت از قانون ایالت. قوانین برخی از ایالت ها در صورت ثبت علامت در ایالت محافظت بیشتری را در دادخواست نقض قانون انجام می دهد.

8. حمایت از فدرال. ثبت فدرال اعلان سازنده ای به بقیه کشور است که شما صاحب علامت هستید حتی اگر در سطح ملی تجارت نکنید.

9. مسئولیت در قبال مالک ثبت شده. اگر شما ثبت نام نکنید و اتفاق بیفتد که یک مالک ثبت شده از همان مارک یا مارک کاملاً مشابهی وجود دارد آن مالک مدت زمان نامعلومی برای پیدا کردن شما و شکایت از شما برای نقض قانون دارد.

10. پول پول و پول بیشتر. اگر نام یا برچسب شخص دیگری را نقض کنید ممکن است از شما خواسته شود که بلافاصله نام شرکت خود را تغییر دهید. کنار گذاشتن کلیه سودهای استفاده از علامت ثبت نشده خسارات دیگر از جمله خسارات تنبیهی جریمه و حق الوکاله را پرداخت کنید.

Findlaw.com

به این نکات فکر کنید زیرا مربوط به تجارت شماست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا