آیا شما بیش از حد برای گزینه های بازاریابی وابسته و کار آنلاین شلوغ هستید؟

[ad_1]

آموزش | امنیت

اول ، باید بگویم که من تازه وارد بازاریابی اینترنتی نیستم. در سال 1998 ، من یک شرکت مسافرتی آنلاین در زمانی ایجاد کردم که اپراتورهای تور ، خطوط مسافرتی و خطوط هوایی اغلب وب سایت و آنهایی که فروش آنلاین ندارند ، نداشتند. این نیز پیش از آن بود که غول های صنعت سفر اثری از خود نشان دهند.

من تصمیم گرفتم که اگر هنوز با مشتریهای شخصی روبرو هستیم ، یک قالب تجاری معمولی را حفظ کنم و با دور زدن بحران اینترنت ، 911 و بسیاری دیگر از رویدادهای آشفته جهانی ، به رشد خود ادامه دهیم. شما تصمیم می گیرید در وب سایت های اصلی ما تبلیغ نکنید ، این امر باعث سهولت استفاده و پیمایش می شود.

در یک سال گذشته ، اقتصاد جهانی ، بهار عربی و بلایای طبیعی در سراسر جهان بر افرادی که به ویژه به بازارهای آمریکای شمالی سفر می کنند تأثیر داشته است. این امر باعث شد تا به صورت آنلاین گزینه های تولید درآمد جایگزین را بررسی کنم.

من با برخی از برنامه های وابسته در سال 1998 با یک وب سایت دیگر شروع کردم و مدت زمانی خوب باقی ماند تا زمانی که منبع برنامه های وابسته قالب خود را تغییر داد و کمیسیون ها پراکنده شدند.

اکنون من مصمم هستم که از این طریق درآمد کسب کنم که مدرسان آنلاین می توانند آن را بدست آورند. من در راهم من فکر می کنم من به همه وبینارها گوش داده ام ، هر برنامه آموزشی را خوانده ام و هر یک از برنامه های موجود را امتحان کرده ام. حداقل ، ممکن است طاقت فرسا و طاقت فرسا باشد ، و اگر تازه کار باشید می توانید به سرعت ناامید شده و منصرف شوید.

از کجا شروع می کنید و از چه برنامه هایی باید استفاده کنید؟

بعد از آزمایش و خطای زیاد ، من نرم افزاری را یافتم که با آن احساس راحتی می کنم. در اینجا چیزهایی است که من آموخته ام و ممکن است به شما کمک کنند.

1. مربیان از روش های پنهانی خود برای کسب درآمد مصالحه و فروش نمی کنند – همانطور که همه آنها به شما می گویند ، و آمارهای خوبی را در مورد درآمد به شما نشان می دهند – از برخی عقل سلیم استفاده کنید – اگر اسرار آنها را بفروشید ، رقابت خود را ایجاد می کنند و نمی کنند.

2. مطمئناً ، روشهایی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد اما از طرف شما به زمان ، تلاش و عزم راسخ نیاز دارد.

3. هیچ برنامه ثروتمندی وجود ندارد – شما باید برنامه های مختلف را امتحان کنید – از شر همه چیز بهم ریخته و سپس بر روی نرم افزاری متناسب با سطح راحتی خود تمرکز کنید. هیچ برنامه ای متناسب با همه وجود ندارد.

4- نرم افزارهای رسانه های اجتماعی ، فیس بوک ، توییتر ، وبلاگ ها و انجمن ها برای چت ، برقراری ارتباط و انتقال پیام شما بسیار مناسب هستند ، اما محدودیت هایی برای فروش واقعی آنها وجود دارد. گزینه های تبلیغاتی پولی وجود دارد ، اما می تواند بسیار گران باشد.

5. برنامه های مختلفی وجود دارد که می تواند در موارد زیر به شما کمک کند.

  • توییتر – برنامه هایی وجود دارد که می توانید پیام های خود را از قبل آماده کرده و به طور خودکار در زمان های خاص ارسال کنید.
  • دامنه های رایگان – آیا می توانید دامنه های خود را به صورت رایگان تنظیم کنید – عالی برای سایت فروش یک صفحه
  • صفحات فشرده سازی رایگان الگوهای ارائه شده
  • آرم ها ، بک لینک ها و لیست های ایمیل – مکانهایی که با حداقل هزینه می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.
  • کمک گرفتن از منابع خارجی شما می توانید هر کاری را که نمی توانید انجام دهید یا نمی خواهید با هزینه اسمی انجام دهید.
  • هزینه ها باید مقداری پول خرج کنید – می توانید آن را به حداقل برسانید و پس از شروع درآمدزایی ، چند دلار سرمایه گذاری مجدد کنید.
  • وبینارها و آموزش ها – اگر برای هرگونه ایمیل اشتراک ثبت نام کنید ، تعداد زیادی پیشنهاد و فرصت برای گوش دادن به وبینارها دریافت خواهید کرد. اساساً اکنون اگر بخواهید تعداد زیادی وجود داشته باشد ، می توانید هر روز به آن گوش دهید. در پایان وبینار به یاد داشته باشید که آنها چیزی به شما می فروشند. بسیاری از آنها PDF هایی را دارند که می توانید بارگیری کنید و ابزار آموزشی بسیار خوبی هستند.

6. به آن پایبند باشید ، آسان است که در همه گزینه ها غرق شوید و ناامید شوید.

7. اگر تاکنون در هر سمینار یا کارگاهی شرکت کرده اید ، می دانید که آنها سعی می کنند چیزی به شما بفروشند. پیش از این محصول قبل از اتمام محصول یک فروشنده گران قیمت در پشت اتاق برای خرید بود. برای ایجاد فوریت از همین روش ها به صورت آنلاین استفاده می شود.

مدل فروش تغییر کرده است ، و اکنون آنها نرم افزار ارزان قیمت و به دنبال آن فروش محصول با قیمت بالاتر یا فروش برنامه های مربیگری یا مربیگری را برای شما به فروش خواهند رساند.

اگر برای یک برنامه آموزشی ثبت نام کرده اید ، با شخصی که به شما آموزش می دهد مشورت کنید – آیا شخصی در شرکت است یا اینکه آموزش خود را به منابع خارجی سپرده است. شرکت ها سعی کرده اند آموزش هایی را به من بفروشند که هیچ ارتباطی با آموزش نرم افزاری که از آنها خریداری کرده ام ندارد.

اوضاع به طور مداوم در اینترنت تغییر می کند. در ابتدای راه اندازی ، مردم از استفاده آنلاین از کارتهای اعتباری خود ترسیدند. اکنون امنیت بهبود یافته و پرداخت آنلاین یک استاندارد است.

مشتریان می خواهند دقیقاً همان چیزی را که بدنبال آن هستند به سرعت و به راحتی پیدا کنند. آنها به دنبال معامله هستند و می خواهند فروشگاه را با عملکرد راحت مقایسه کنند.

خرده فروشان چاره ای جز پیوستن به بازاریابی اینترنتی نبودند و تقریباً هر خرده فروش یک وب سایت داشت. به یاد داشته باشید ، شما مجبور نیستید محصولی داشته باشید. شما می توانید با یک شرکت dropship همکاری کنید ، محصولات اطلاعاتی را از طریق ClickBank بفروشید یا برای فروش محصول در یکی دیگر از برنامه های وابسته ثبت نام کنید.

بسیاری از معلمان با مشارکت با سایر معلمان و فروش محصولات یکدیگر مبلغ زیادی از درآمد خود را کسب می کنند.

روند خرده فروشی در حال حاضر به سمت خرید گوشی های هوشمند پیش رفته است. این بدان معنی است که خرده فروشان بیشتر و بیشتر خواهان یک وب سایت موبایل هستند تا بتواند در جریان رقابت باشد. مرور وب سایت های عادی با تلفن همراه دشوار است. من اعتقاد راسخ دارم که این راه آینده است و این یکی از مراکز فروش من است.

قبل از شروع ، شما قبل از هر چیز باید دقیقاً تصمیم بگیرید که از بازاریابی و فروش آنلاین چه چیزی می خواهید بدست آورید. با شروع آن می تواند تا حدودی اعتیاد آور باشد.

  • با خانواده خود صحبت کنید و با اهداف و زمانی که برای کار در آن صرف خواهید کرد موافقت کنید. شما نیاز دارید که خانواده در کارهایی که انجام می دهید دخالت داشته باشد ، در غیر این صورت ممکن است اصطکاک ایجاد کند که نیازی به آن ندارید.
  • واقعاً متمرکز باشید
  • مصمم باشید و به آن پایبند باشید – به نظر می رسد همه معلمان در آن اتفاق نظر دارند این است که عزم برای موفقیت چیزی است که همه آنها دارند.
  • اهداف خود را به تنهایی یا با خانواده تعیین کنید. نه فقط برای سودهایی که می خواهید بدست آورید ، بلکه برای همه اهداف شماست. این اهداف شما را متمرکز نگه می دارد. ثابت شده است که اهداف مکتوب برای تمام زمینه های زندگی شما با داشتن یک جدول زمانی و پاسخگویی ، در نگه داشتن افراد در مسیر درست برای رسیدن به موفقیت بسیار مثمر ثمر است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا