تفاوت بازاریابی آنلاین با بازاریابی آفلاین چیست؟

[ad_1]

تلویزیون | توییتر

با بیش از 200 میلیون جستجو روزانه در بیش از 500 میلیون کاربر گوگل و فیس بوک ، بازاریابی آنلاین کسب و کار کوچک شما می تواند تقویت چشمگیری برای تجارت شما باشد. اما اگر گزینه های بازاریابی اینترنتی خود را گیج کننده می دانید ، نگران نباشید. در اینجا یک مقایسه برای کمک به شما در درک بهتر انتخاب های شما وجود دارد.

بازاریابی آنلاین در مقابل بازاریابی آفلاین

در بازاریابی آفلاین می توانید با استفاده از روزنامه ها و مجلات به صورت چاپی تبلیغ کنید. به صورت آنلاین می توانید از وبلاگ ها ، مقالات آنلاین ، اطلاعیه های مطبوعاتی و ایمیل استفاده کنید.

در بازاریابی آفلاین می توانید در رادیو یا بازاریابی تلفنی / بازاریابی تلفنی تبلیغ کنید. به صورت آنلاین می توانید از نمایش های تلویزیونی ، پادکست ها و رادیو وبلاگ استفاده کنید. حتی می توانید پادکست های آنلاین خود را تنظیم کنید که برای کاربران iPod قابل بارگیری باشد.

اگر تلویزیون گزینه بازاریابی آفلاین شماست ، می توانید در YouTube و وبینارها گزینه های خود را به صورت آنلاین جستجو کنید. بسیاری از سایت های ارسال ویدیو به صورت آنلاین وجود دارد که می توانید فیلم های خود را در آن منتشر کنید تا در وب بیشتر به شما چشم انداز دهد.

اگر رویدادهای شبکه ای ، جلسات اتاق و گروه های تجاری برای شما به صورت آفلاین کار می کنند ، به رسانه های اجتماعی به عنوان یک گزینه آنلاین – LinkedIn برای b2b ، Facebook برای b2c و Twitter برای مکالمات خنک کننده آب نگاه کنید.

با آنچه می دانید شروع کنید

درست مانند هر ایده جدید دیگری برای تجارت خود ، بیش از حد جویدن نیش نزنید – هر بار یک قدم بردارید و چیزی را امتحان کنید که در واقع با آن احساس راحتی می کنید.

اگر معمولاً در روزنامه محلی خود تبلیغ می کنید ، سعی کنید یک وبلاگ ایجاد کنید یا مقالات را بصورت آنلاین ارسال کنید. اگر مرتباً در جلسات شبکه و گروه های تجاری شرکت می کنید ، رسانه های اجتماعی را امتحان کنید. با مشتریان بالقوه خود در توییتر گپ بزنید ، با سایر شرکت ها در LinkedIn ارتباط برقرار کنید یا گروهی را در فیس بوک راه اندازی کنید.

انجمن ها و دایرکتوری های آنلاین را پیدا کنید که متناسب با بازار هدف شما باشند. این یک روش عالی برای تعامل با مشتریان بالقوه و دیدن اینکه آنها به دنبال چه چیزی هستند یا با چه مشکلی روبرو هستند که ممکن است بتوانید برای آنها حل کنید.

اگر دسترسی به هزاران آگهی جدید انگیزه کافی برای آزمایش بازاریابی اینترنتی نیست ، بازده سرمایه گذاری خود را در نظر بگیرید. بازاریابی آنلاین می تواند با کسری از هزینه رسانه های آفلاین انجام شود. اما گسترش بازاریابی به اینترنت یک هزینه دارد – در وهله اول هزینه زمان. اما می تواند زمان خوبی را سپری کند. یا می توانید یک مشاور معتبر بصورت آنلاین پیدا کنید تا به شما کمک کند.

با وجود تعداد زیادی کاربر اینترنت که روزانه در دسترس شما هستند ، اگر به زودی از دسترسی به این مشتریان بالقوه بهره مند نشوید ، می توانید از رقبای خود اطمینان حاصل کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا