چگونه آگهی های تبلیغاتی املاک و مستغلات عالی ایجاد کنیم

شما به عنوان یک نماینده سرمایه گذار یا صاحب خانه به دنبال فروش خانه یا دارایی سرمایه گذاری خود هستید به مواد بازاریابی با کیفیت عالی نیاز دارید. از چه مواد بازاریابی استفاده می کنید؟ آیا شما بازاریابی را برون سپاری می کنید؟ آیا وقت گیر و گران است؟ اگر به این س questionsال ها پاسخ مثبت دادید یا می خواهید کنترل بیشتری بر مبارزات بازاریابی خود داشته باشید تا سود خود را به حداکثر برسانید؟ خوب برای من به عنوان یک عمده فروش املاک و مستغلات همیشه به دنبال راه های جدید و نوینی برای بازاریابی املاک خود هستم به خصوص اگر اقتصادی باشد و بتوانم ابزارهای بازاریابی خود را خلاقانه کنترل کنم. طی دو سال گذشته من از نرم افزارهای رایگان مانند Word Publisher Gimp و دیگران برای ایجاد خبرنامه خبرنامه و به روزرسانی ایمیل استفاده کرده ام. متوسط ​​بود اما جواب داد.

این روش جواب داد اما من می خواستم املاک و تبلیغات من بالاتر از سرمایه گذاران تازه کار یا حتی باتجربه باشد. من یک چیز جدید می خواستم بنابراین یک روز با انجام یک تحقیق ابتدایی در اینترنت با Fly-Key Flyers (الگوهای حرفه ای املاک و مستغلات) مواجه شدم که قالب های اصلی PDF هستند که به شما امکان می دهند آگهی های بازاریابی PDF را برای بازاریابی بصورت حرفه ای طراحی کنید. آگهی های تبلیغاتی املاک و مستغلات سنگ بنای هر کمپین بازاریابی کاملی برای تبلیغ تبلیغ و فروش املاک و مستغلات هستند. آگهی های رنگارنگ یکپارچگی را به تلاش های بازاریابی و تجارت شما اضافه می کنند. ایجاد دفترچه املاک و مستغلات خود با کلید Turn به شما کمک می کند تا از مزایا و مزایای ساکنان اصلی یا املاک سرمایه گذاری تجسم کنید.

نکات اصلی

خبرنامه را مستقیماً ویرایش کنید

اشاره کرده و کلیک کنید: افزودن / جایگزینی تصاویر

از ابتدا تا انتها در چند دقیقه

طراحی منحصر به فرد و خلاقانه

پازاز را با طراحی اضافه کنید

باز ویرایش ذخیره به عنوان … قالب پیشرفته PDF PDF

می توانید از طریق ایمیل ارسال کنید

شما می توانید چاپ کنید: خانه های آزاد جلسات REI و آموزش ها

قابل استفاده مجدد تطبیق پذیری

هم روی Mac و هم روی PC کار می کند

با Fly-Turn Flyers آنها را بلافاصله ایجاد می کنند و می توانند به طور کامل در Adobe قابل تنظیم باشند. آنها الگوهایی سریع و آسان برای ویرایش هستند که بارها و بارها از آنها استفاده می شود. به سادگی فرم را پر کنید و عکس های ملک خود را بارگذاری کنید. همچنین می توانید اطلاعات تماس نام تجاری یا وابستگی خود و خدمات ارائه شده خود را وارد کنید. برای هر بروشور که انتخاب کنید همیشه یک طراحی زیبا و حرفه ای خواهد داشت در حالی که سهولت استفاده را در اولویت قرار می دهد. در مورد دارایی های سرمایه گذاری من من می خواستم خریداران خانه ای در اینترنت جستجو كنند یا از یك خانه باز بازدید كنم تا به خانه برگردم و كاری داشته باشند كه بتوانند به آنجا بازگردند و به آنها كمك كنند تا املاكی را كه دیده اند به خاطر بسپارند نه فقط برگه من را تخلیه كنند.

آیا از ایمیل مارکتینگ استفاده می کنید؟ این برای بازاریابی از طریق ایمیل برای جذب خریداران و فروشندگان بالقوه ایده آل است. در چنین بازار رقابتی دشوار است که از رقبای خود جدا شوید. بروشورهای املاک و مستغلات به راحتی چاپ می شوند و حاوی تمام اطلاعات ملکی است که دوست دارید خریداران بالقوه ببینند. بروشورهای آماده برای هر کسی که به دنبال بازاریابی املاک و مستغلات است مناسب است. fsbo (برای فروش توسط مالک) مالکان عمده فروشان و غیره استفاده از بروشور آسان ارزان است و تقریباً برای هر نوع املاک و مستغلات قابل انجام است. بنابراین اگر می خواهید از تبلیغات غیرحرفه ای ارتقا پیدا کرده و آن را به سطح بعدی بازاریابی املاک و مستغلات برسانید Turn-Key Flyers یک سرمایه گذاری عالی یکبار مصرف است که بارها و بارها بازدهی خوبی را در پی خواهد داشت. با تشکر از شما برای خواندن موفق باشید در آینده بازاریابی املاک و مستغلات.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا