مدیریت موثر PPC

[ad_1]

Google

بازاریابی اینترنتی با پرداخت هر کلیک می تواند یک استراتژی بازاریابی آنلاین در صورت استفاده صحیح و مناسب باشد. به همین دلیل است که همچنان می توانید مشاغل کوچک تا متوسط ​​را مشاهده کنید که همچنان از چیزهایی مانند Google AdWords ، همراه با سایر ابزارهای PPC برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه خود استفاده می کنند. با این حال ، حتی شرکت های بزرگ آنلاین نیز می توانند با PPC اشتباه کنند.

آنها اغلب همان اشتباهات رایجی را که بیشتر افراد مرتکب می شوند مرتکب می شوند ، برای هر کلیک هزینه زیادی پرداخت می کنند ، CTR کافی دریافت نمی کنند و در نهایت آن کلیک ها به خوبی تبدیل نمی شوند.

مهمترین نکته در مورد کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک ، راه اندازی کمپین ها از ابتدا به روش صحیح است. مردم اغلب با اندکی تأمل و اندکی تحقیق به کمپین ها می شتابند. ابتدا می خواهید مطمئن شوید که کلمات کلیدی انتخابی شما کلمات کلیدی را خریداری کرده و ماهانه ترافیک جستجوی کافی برای آنها وجود دارد. مطمئناً ، بیشتر کمپین ها حاوی کلمات کلیدی هستند که بازدید کافی ایجاد نمی کنند ، اما زیبایی کمپین های PPC این است که پس از چند هفته می توانید به سرعت از شر این کلمات کلیدی خلاص شوید. روشن کردن اصول اولیه ، مانند گروه های تبلیغاتی ، صفحات اصلی ، کلمات کلیدی و غیره ، برای تنظیم صدا برای بقیه کارها مهم است. اگر کسی فاقد آماده سازی و تحقیق دقیق باشد ، به زودی و با شروع کارزار ، هزینه آن را پرداخت می کند.

همچنین توجه به این نکته مهم است که پس از آغاز مبارزات ، ردیابی و تجزیه و تحلیل داده های لازم انجام می شود. و تنظیمات لازم برای اطمینان از اجرای کارزار در سطح مطلوب انجام شده است. غالباً افراد کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را راه اندازی می کنند ، سپس پس از دو هفته یا چند ماه به آنها باز می گردند و در می یابند که هزینه آن برای آنها بسیار زیاد است و در نهایت به نتیجه ای غیرمولد منجر می شود. چرا باید تمام وقت و تلاش خود را صرف راه اندازی چیزی کنید که برای رشد آنلاین شما در بازار عمودی مفید نباشد. منطقی نیست مردم احتمالاً غالباً تصور می کنند ، از آنجا که PPC ترافیک فوری ایجاد می کند ، مدیریت باید از طریق سیستم به صورت خودکار انجام شود. اما ، متأسفانه ، این روش به این روش کار نمی کند و بسیاری از افرادی که PPC را انجام داده اند می دانند که می تواند یک برنامه نظارت بر فعالیت 24-7 باشد تا اطمینان حاصل شود که ROI به حداکثر رسیده است.

اگر پرداخت به ازای هر کلیک به روش صحیحی انجام شود ، این معمولاً به معنای گرفتن یک شرکت مشاوره و مدیریت PPC متخصص است ، در دراز مدت می توانید در وقت و هزینه زیادی صرفه جویی کنید. یکی از این شرکت ها که متخصص در مشاوره PPC است ، مشاوره وب SEO است که سابقه اثبات شده ای در زمینه مدیریت و تبدیل کمپین های مشتری دارد. علاوه بر این ، اگر شما می خواهید کنترل فعالیت های PPC خود را حفظ کنید ، آنها همچنین قادر به ارائه خدمات مشاوره یک به یک هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا