آیا درآمد PLR Empire به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد؟

[ad_1]

آموزش | بازی

شما می توانید تجارت بازاریابی وابسته خود را داشته باشید و آن را مدیریت کنید. می توانید آن را از خانه بازی کنید. می توانید آن را از مکان تعطیلات مورد علاقه خود بازی کنید. می توانید آن را از هر کجا پخش کنید. خیلی زود ، شما از ستاره های خوش شانس خود سپاسگزار خواهید شد زیرا دیگر از این فکر نکردید و در نهایت اقدام کردید بله ، شما می توانید یک شرکت بازاریابی وابسته سودآور ایجاد کنید.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ اقدام کنید و تجارت سودآور خود را بسازید؟ یا به تلاش خود ادامه دهید … آرزو کنید … امیدوار باشید … فکر کنید دقیقاً چگونه به این درآمد آنلاین که واقعاً می خواهید و برای رسیدن به آرزوهای خود نیاز دارید ، دست خواهید یافت.

درآمد PLR Empire می تواند تنها و تنها فرصت شما برای ایجاد درآمد آنلاین بصورت آنلاین و کمک واقعی از شخصی باشد که قبلاً تجارت اینترنتی خود را با موفقیت ایجاد کرده است.

با PLR Empire Profits ، راهنمایی ، راهنمایی و دستیابی لازم را برای هک و دستیابی به اهداف مالی بازاریابی شرکت وابسته خود دریافت می کنید. اکنون هرکسی (از جمله شما) می تواند با مشاوره ، راهنمایی ، روش های اثبات شده و پشتیبانی ارائه شده توسط PLR Empire Profits به موفقیت در بازاریابی وابسته دست یابد. لیز تومی گام به گام ، با انبوهی از تعاملات ، سخنرانی ها و آموزش واقعی ، شما را در تمام تاکتیک های بازاریابی وابسته خود راهنمایی خواهد کرد!

چرا درآمد PLR Empire فرصت بزرگی برای موفقیت به شما می دهد؟ به خاطر همه چیزهایی که می گیرید این یک برنامه مربی شگفت انگیز با ارزش شگفت انگیز است. کارگاه های آموزشی لیز تامی به شما آموزش می دهند که چگونه از بالا به پایین تجارت اینترنتی خود را ایجاد و مدیریت کنید. همه چیز اینجاست.

کارگاه ها را بررسی کنید:

کارگاه 1 – کارگاه بازاریابی وابسته به روش صحیح

هر آنچه در مورد بازاریابی شرکت های وابسته آموخته اید را فراموش کنید! به هر حال بیشتر آنها کار نکردند! این کارگاه ذهن شما را از تمام اطلاعات غلطی که در مورد بازاریابی وابسته دریافت کرده اید پاک می کند و به شما کمک می کند تا ذهن شما را مجدداً برنامه ریزی کند تا واقعاً موفق باشد! در ابتدا ، لیز شما را در یک کار مناسب شروع می کند ، و سپس به شما اجازه می دهد “رازهای داخلی” واقعی کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته را بیاموزید.

کارگاه 2 – کارگاه صفحه فشار وابسته

شما یاد خواهید گرفت که چگونه صفحه فشار خود را تنظیم کنید که به شما امکان می دهد لیست ایمیل خود را ایجاد کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کل صفحه فشار خود را تنظیم کنید ، چگونه محصولات PLR را بگیرید و آنها را به محصولات قاتل تبدیل کنید تا مردم را ترغیب کند از نام و آدرس ایمیل خود صرف نظر کنند. در مرحله بعدی ، نحوه دریافت پیام های ایمیل برای بارگیری خلبان خودکار یاد خواهید گرفت ، بنابراین می توانید از طریق خلبان خودکار به مشترکان جدید بفروشید! شما همه چیز را از A تا Z یاد خواهید گرفت ، از جمله موارد فنی! یکی از ویژگی های عالی لیز به عنوان یک معلم این است که او نه تنها یک بازاریاب موفق است ، بلکه یک فناوری وسواس یافته نیز هست. بنابراین ، او می تواند به شما نشان دهد که چگونه همه کارها را انجام دهید. او مهارت ساده ای در ساده سازی امور دارد. با اتمام این کارگاه ، صفحه فشرده سازی خود را خواهید داشت که به صورت کاملا خلبان اتوماتیک 24/7 برای شما کار خواهد کرد! این یک تاکتیک شگفت انگیز است ، آن را تنظیم کنید و فراموشش کنید!

کارگاه 3 – کارگاه آموزشی نقد کد نقد

شما یاد خواهید گرفت که چگونه وبلاگ خود را راه اندازی کنید ، بررسی های ویدیویی را در آن قرار دهید و چک های بزرگ کمیسیون را جمع آوری کنید. بررسی های وبلاگ گاوهای نقدی عالی هستند! با این حال ، بیشتر مردم نمی دانند که چگونه آن را تنظیم کنند و به درستی از آن استفاده کنند ، بنابراین کار زیادی انجام می دهند ، اما هرگز پول نمی بینند. لیز این کارگاه را برای نشان دادن چگونگی جلوگیری از این مشکل انجام داد. این دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه همه کارها را انجام دهید !! یک بار دیگر ، او عناصر راه اندازی فن آوری را شامل می شود ، و او قصد دارد به شما نشان دهد که چگونه از وبلاگ خود برای جلب بازدیدهای گسترده استفاده کنید! نه تنها قادر خواهید بود وبلاگ خود را ایجاد کنید و آن را با تمام فیلم های خود اجرا کنید ، بلکه دقیقاً می دانید که چه کاری باید انجام شود تا بازدید از آن جلب شود. این تاکتیک به تنهایی می تواند شما را در تجارت وابسته سودآور کند حتی اگر کار دیگری انجام ندهید!

کارگاه 4 – خرید Boot Camp Frenzy

از طریق این کارگاه ، شما یک تاکتیک عالی خواهید آموخت که لیز بارها و بارها برای ارسال خرید کامل به مردم استفاده کرده است. شما خواهید آموخت که چگونه محصولات PLR را به دست بیاورید و آنها را به محصولات اضافی تبدیل كنید كه باعث می شود مشتریان شما از طریق پیوند وابسته شما برای خرید هر چیزی وارد بازار شوند. شما با گرفتن محصولات PLR و تبدیل آنها به پاداش برای هر محصولی که می خواهید به عنوان یک شرکت تبلیغاتی تبلیغ کنید ، کار خود را شروع خواهید کرد. پس از راه اندازی ، یاد می گیرید که چگونه ایمیل های کامل محصول را ایجاد کرده و به لیست خود بفرستید. این ایمیل ها خرید کاملی را برای آنها ارسال می کند! این کارگاه بی نظیر است و در هیچ جای دیگری تدریس نشده است. این یکی از بزرگترین اسرار محرمانه در صنعت بازاریابی وابسته است!

کارگاه 5 – کارگاه بازده سود سهامداران

آیا واقعاً می خواهید بازاریابی وابسته را به سطح بعدی برسانید؟ پس شما باید محصولات خود را داشته باشید تا به خریداران بفروشید! در این کارگاه ، لیز به شما نشان می دهد که چگونه با افرادی که از طریق لینک ارجاع شما خرید می کنند تماس بگیرید و محصولات خود را در ازای 100٪ سود به آنها بفروشید. در ابتدا با تهیه محصولات PLR و تهیه آنها برای فروش شروع خواهید کرد. سپس ، با کسانی که از طریق پیوندهای وابسته شما خرید کرده اند تماس خواهید گرفت (یا در لیست خود مشترک می شوید) و این کارگاه ها را به آنها می فروشید. نکته جالب اینجاست که شما از محصولات PLR که قبلاً ساخته شده اند استفاده می کنید ، بنابراین نیازی نیست که آنها را از ابتدا ایجاد کنید. به علاوه ، شما با افرادی تماس می گیرید که قبلاً از شما چیزهایی خریده اند ، بنابراین اینها خریداران اثبات شده ای هستند! هیچ استراتژی بهتری برای دستیابی به این نوع سود وجود ندارد و شما تمام کارهایی را که برای تحقق آن باید انجام دهید یاد خواهید گرفت!

ببینید ، اینگونه نیست که یک تردمیل الکترونیکی فقط “به شما” می گوید که چگونه کاری را انجام دهید … این آموزش واقعی از یک بازاریاب شرکت وابسته است که با موفقیت از تاکتیک های بازاریابی وابسته برای کسب صدها هزار دلار در بازی وابسته استفاده کرده است. نه تنها این ، بلکه با عضویت مادام العمر در MyAffiliateMarketingHelper.com ، می توانید هر هفته مستقیماً با لیز تامی ملاقات کنید و از او کمک شخصی بگیرید. PLR Empire Profits یک بسته کامل است.

چنین ارزشی را در هیچ جای دیگر اینترنت نخواهید یافت. علاقه مند؟ درآمد PLR Empire را بررسی کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا