[ad_1]
برخی از مشاهداتی که اخیراً انجام داده ام در اینجا است:
1. در بسیاری از سایت های من حتی اگر پیوندهایی به PR 5 صفحه در همان سایت وجود داشته باشد برخی از صفحات با ترتیب صفر صفحه وجود دارد. این صفحات اکنون دو تا سه ماه از عمرش می گذرد. آیا الان نباید روابط عمومی داشته باشند؟
2. بیشتر این صفحات علی رغم درصد PR 0 آشکار مرتب شده اند.
3. جستجوهای گوگل ناهنجاری های زیادی را نشان می دهد. بسیاری از صفحات دارای رتبه برتر دارای PR 0 می باشند.
مثلاً به http://www.prsearch.net/
این ابزار جستجوی بسیار خوبی است که هفته گذشته به آن اشاره کردم و روابط عمومی و بک لینک برای جستجوی نتایج را به شما می دهد. به دنبال عروسک های برتز باشید.
در اینجا 10 سایت برتر هنگام جستجو وجود دارد:
شماره 1 پیوند 6 بک لینک – 151
# 2 بک لینک 7 PR – 5
شماره 3 پیوند 0 PR – 18
شماره 4 بک لینک روابط عمومی 4 – 2
شماره 5 پیوند 0 PR – 0
شماره 6 پیوند 0 PR – 0
شماره 7 پیوند 0 بک لینک – 0
شماره 8 پیوند 0 بک لینک – 0
# 9 لینک دهنده 6 PR – 46
10 پیوند 0 PR 0 – 11
4. بک لینک های Google با بک لینک های شناخته شده سازگار نیستند. اخیراً این مورد در پستهای مختلف بسیار گزارش شده است. Google برای نمایش فقط بک لینک از 4 یا بیشتر سایتهای روابط عمومی استفاده می کند اما گزارش شده است که بک لینک از سایتهای کم روابط عمومی و لینکهای برخی از سایتهای برتر روابط عمومی وجود ندارد.
با خواندن این یادداشت ها مشخص می شود که اتفاقی در حال رخ دادن است.
در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که روابط عمومی به روز نمی شود زیرا بسیاری از صفحاتی که باید حاوی روابط عمومی باشند به روز نمی شوند. فکر نمی کنم چنین باشد و لحظه ای آنچه را که فکر می کنم اتفاق می افتد را توضیح خواهم داد. با این حال قبل از انجام این کار بیایید به برخی موارد دیگر که در بالا ذکر شد فکر کنیم.
دوباره آن ده نتیجه اول را ببینید.
چگونه می توان 6 صفحه با PR 0 را برای 10 ماه برتر در یک رقابت رقابتی قرار داد؟
همچنین چگونه ممکن است که برخی از صفحات PR 0 هنوز فاقد روابط عمومی باشند اما هنوز حاوی بک لینک هستند؟ به موقعیت 10 نگاه کنید. PR 0 تاکنون 11 بک لینک توسط Google گزارش شده است. نگاهی به آن لینک ها بیندازید و همه آنها PR 0 نیز دارند. بنابراین آیا اکنون Google پیوندها را از صفحات حاوی PR 0 گزارش می کند؟
همه چیز بسیار عجیب به نظر می رسد اما من فکر می کنم پاسخ این سوال بسیار ساده است. Google مدتی است که Google Toolbar را به روز نکرده است اما روابط عمومی در پایگاه داده خود بسیار به روز است. این بدان معناست که صفحاتی که به نظر می رسد تعداد PR آنها 0 باشد در واقع ممکن است PR بسیار بالاتری داشته باشند.
از دید یک مدیر وب سایت این یک درد واقعی است. تصور کنید که یک سایت راه اندازی کرده اید یک صفحه اضافه می کنید تا برخی از شرکای لینک را بدست آورید اما برای چندین ماه هیچ روابط عمومی در صفحه پیوندها ندارید. برای تبادل لینک می توانید با سایر مدیران وب تماس بگیرید اما سایر مدیران وب درخواست شما را نادیده می گیرند زیرا شما PR 0 هستید!
آیا ممکن است که Google تصمیم بگیرد Google Toolbar را به دفعات کمتری به روز کند یا به هیچ وجه به طوری که مدیران وب نتوانند PR واقعی صفحات موجود در فهرست را تشخیص دهند؟
اگر چنین است چرا آنها این کار را می کنند؟
Google قبلاً پیوندهای ورودی را فقط از صفحات حاوی PR 4 یا بیشتر نشان می داد اما اکنون به نظر می رسد که بک لینک از صفحه هایی با روابط عمومی بسیار کمتر حداکثر PR 0 نشان داده شده است. زمینه؟
شاید اگرچه منطقی نیست که گوگل همچنان فقط PR 4 صفحه را به عنوان بک لینک نمایش دهد اما از آنجا که روابط عمومی در نوار ابزار به روز نشده است آیا ما این بک لینک ها را بسیار کمتر از آنچه در حال حاضر هستیم مشاهده می کنیم؟
برای اینکه هر موتور جستجوگر بتواند مرتبط ترین نتایج ممکن را به دست آورد آنها باید سعی کنند مانع استفاده وب مسترها از فناوری هایی شوند که صفحات وب آنها را بهتر رتبه بندی می کند. برای Google این شامل دستکاری روابط عمومی است.
گوگل در سیاست های برنامه خود برای استفاده در تبلیغات AdSense این موضوع را به روشنی بیان می کند.
بخش محتوای سایت را بخوانید و به آخرین نکته در لیست گلوله ها نگاه کنید. گوگل به طور خاص دستکاری روابط عمومی را ذکر می کند. اگر Google این قوانین را در تبلیغات AdSense اعمال کند آیا منطقی است که آنها نیز این قوانین را در الگوریتم های خود اعمال کنند؟
اگر Google سعی کند:
الف) جلوگیری از مهندسی معکوس الگوریتم آن و
ب) از استفاده مدیران وب سایت از فناوری هایی که ممکن است بالاتر از آنچه شایسته یک صفحه وب است بر اساس محتوای آن جلوگیری کنید
مطمئناً به روز نکردن روابط عمومی در نوار ابزار کار خوبی برای گوگل است.
با انجام این کار این کار بسیار دشوار است:
الف) برای مدیران وب که بدانند چرا صفحات با رتبه بالاتر رتبه خوبی دارند و
ب) برای مدیران وب سایت ها برای به دست آوردن پیوند از سایر مدیران وب (راهی برای دستکاری روابط عمومی و افزایش رتبه بندی).
من می دانم که گوگل می خواهد موتور خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و این باید مورد تمجید باشد. یافتن موارد مرتبط را برای محققان آسان می کند. من فکر می کنم کل ایده پاژرانک بر این فرض استوار بود که سایت های با کیفیت بالا به دلیل کیفیت خود از سایت های دیگر پیوند می گیرند و نه به دلیل پیوند مصنوعی مانند تبادل لینک. پیوندهای پیوند فقط از کنترل خارج شده و ایده پاژرانک را به سخره گرفتند.
پس چه کاری میتونی در این مورد انجام بدی؟ خوب پیشنهاد من همیشه یکسان است. محتوای با کیفیت بالا را به سایت های خود اضافه کنید. سایت های دیگر به طور طبیعی به سایت شما لینک می شوند زیرا سایت شما به بازدید کنندگان آنها ارزش می دهد. بعلاوه مقالاتی با کیفیت بالا بنویسید و آنها را با جعبه منبع خود که به سایت شما پیوند دارد ارسال کنید. آنها را به سایتهایی ارسال کنید که مقالات را دوباره چاپ می کنند و به طور طبیعی بک لینک و روابط عمومی خود را با محتوای با کیفیت رشد می دهید. رتبه بندی شما بهتر خواهد شد و Google باید سایت شما را به خاطر ارزشی که به اینترنت می افزاید دوست داشته باشد.
برای جزئیات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از مقالات برای رتبه بندی بهتر چرا گزارش fr.ee را که برای مشترکین خبرنامه در دسترس است مجدداً مطالعه نکنید.
[ad_2]