شهرت رستوران خود را مدیریت کنید

بازاریابی اینترنتی بر نگرش افراد نسبت به جنبه های تبلیغاتی کسب و کارشان تأثیر گذاشته است. رسانه های اجتماعی به سختی به زندگی حمله کردند و مفهوم تبلیغ را خود تغییر دادند. تبلیغات به تنهایی دیگر کارایی ندارد. به نظر می رسد تبلیغات نقش کمتری در ارتقا تجارت دارد. بازاریابی اینترنتی برای ارتقا business تجارت شما اکنون به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی می شود. صدای مصرف کنندگان فعلی شما اکنون عامل بسیار مهمی برای تأثیرگذاری بر ذهن مصرف کنندگان جدید است. آیا با ظهور رسانه های اجتماعی آیا واقعاً از شهرت اجتماعی رستوران های خود آگاه هستید؟ فقط با چند کلیک ماوس شام او می تواند بلافاصله تغییر کند. اجازه ندهید که بررسی های بد برای کسب و کار شما هزینه داشته باشد. بیش از 40 سایت بررسی غذا و نوشیدنی وجود دارد. می توانید ده نفر برتر را نام ببرید؟

سرمایه گذاری

مردم دوست دارند تجربه های دیگران را بدانند تا به خود در تصمیم گیری بهتر کمک کنند. با اوضاع اقتصادی که امروز وجود دارد مصرف کننده بیشتر متوجه می شود که کجا پول خرج می کند. به همین ترتیب می توانید قبل از تصمیم گیری برای رزرو جدول رستوران ها را بصورت آنلاین مرور کنید این امر با افزایش تعداد ارسالهای بازبینی بصورت آنلاین نشان داده می شود. این با مشارکت مستقیم در شبکه های اجتماعی ثابت می شود.

شرکت ها بسیار نگران هستند که کاربران چه می گویند یا چه نظراتی ارسال می شود. این بررسی ها نشان دهنده اعتبار رستوران شما است که آن را ساخته است. هر مشاغل باید اعتبار خود را حفظ کند. از این گذشته دانستن آنچه دیگران می گویند بهترین روش برای تشخیص آسیب پذیری ها است. اجازه ندهید که یک بررسی بد بی پاسخ بماند و فراموش نکنید که از نظرات خوب خود نیز تشکر می کنم. تعامل اصلی است.

دست کم گرفتن یک سایت بررسی یک ستاره می تواند رتبه دهی به رستوران ها را تقریباً 10٪ کاهش دهد. شرکت های ردیابی بررسی بررسی ها و هشدارها را به شما اطلاع می دهند تا بتوانید پاسخ دهید عملکرد سایت های خود را ارزیابی کنید و از مشتری عالی پشتیبانی کنید. حضور آنلاین شما سرمایه گذاری در تجارت رستوران شما است. خیلی جدی بگیرید من به سختی روی نام و شهرتت زحمت کشیدم که بخاطر نقد بد او را آزار دهم. حضور پررنگ و آنلاین در بازار امروز یک امر ضروری است.

امروزه بیش از هر زمان دیگر جلب مهمان برای صرف غذا در رستوران شما به شهرت شما بستگی دارد چه بخواهید و چه نخواهید. به موقع به نظرات خود پاسخ دهید اغلب اوقات مردم فقط می خواهند بدانند که از آنها شنیده می شود. وقتی وضعیت را تأیید کردید می توانید مشتری ناراضی را به راحتی تحویل دهید و از عهده آن برآیید. هنگامی که یک مشتری از محل کار شما خارج می شود لازم نیست یک تجربه ناهار خوری متوقف شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا