مشتری بالقوه خود را بخواهید – قسمت 2

اگر به محلول مغناطیسی درد آنها تبدیل شوید چشم اندازها شما را جستجو می کنند. قرار دادن خود به عنوان معلم به جای آنها راهی مطمئن برای جذب آنها به سمت خود است.

کارآفرینانی که با افتخار و خوشحالی فریاد می زنند که به سادگی خود را متخصص اعلام کرده اند غالباً از ذکر ساعت ها هزینه ها نظم و ذهنیت برای به دست آوردن دانش تخصصی که باید قبل از معرفی خود به عنوان یک متخصص وجود داشته باشد غافل می شوند.

اگر خود را به عنوان یک رهبر تبلیغ می کنید و هیچ کس دنباله رو شما نیست پس یا بیرون هستید یا پیاده روی می کنید – انتخاب خود را انجام دهید.

شواهد تجربه شما از این موارد حاصل خواهد شد:

  • ایده هایی که در حین پخش محتوای خود به اشکال مختلف منتقل می کنید.
  • شواهدی از سودمندی دانش تخصصی شما در ارائه راه حل برای مشکلات واقعی معاصر
  • توصیفاتی از طرفداران پرطرفدار
  • در مورد خود با کارشناسان و سایر رهبران اندیشه در میان بگذارید

قوانین جدید برای رسانه ها و روابط عمومی به ویژه با ظهور وب 2.0 به هر کارآفرین صاحب مشاغل کوچک یا حرفه ای این فرصت را می دهد تا تخصص خود را مستقیماً در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهند.

در بخش اول ما وبلاگ نویسی را مورد بررسی قرار دادیم و شما را تشویق کردیم که یک استراتژی آگاهانه برای اتصال نزدیک مطالب خود به نقاط خاص درد یا احساسات خاص در هدف خود و بهبود عنوان وبلاگ و برچسب های کلمات کلیدی خود ایجاد کنید تا به شما امکان دهد آنها را به راحتی پیدا کنید.

 

راه های دیگر برای به نمایش گذاشتن تخصص شما

مقالات Ezine محتوای خود را ارسال کنید و محتوای وبلاگ خود را کپی یا ویرایش کنید. مطمئن شوید که وبلاگ شما در technorati.com ثبت شده است و به وبلاگ و eine خود پیوند دهید. مجله الکترونیکی خود را در فهرست های الکترونیکی ثبت کنید و از مقالات خود برای استفاده در سایت هایی مانند ایده بازاریاب و مقالات الکترونیکی مجدداً استفاده کنید.

 

بیانیه های مطبوعاتی پوشش رسانه ای به معنای مشروعیت و منبع خبره / قابل اعتماد است. سایت های روابط عمومی را کنترل کنید تا تمرکز زاویه و میزان دسترسی آنها را ببینید. مطالب خود را در گوشه اخباری که رسانه ها به دنبال آن هستند قرار دهید از نکات آنها برای ارائه آن استفاده کنید یا از مربیان کمک بگیرید. با اطمینان از اینکه خدمات روابط عمومی شما برچسب ها و پیوندها را مجاز می کند مسیری را دنبال کنید که بتواند مشتریان بالقوه را به سمت شما سوق دهد.

 

تله سمینارها – هرکسی می تواند این کار را انجام دهد. در صورت لزوم دوره ها و برنامه های بی شماری برای بهبود مهارت های شما در اینجا وجود دارد. نکته اصلی دانستن هدف شماست. فرمولی که استفاده می کنم ذکر قول من در ابتدای کار است محتوای 35-40٪ شامل 30-35٪ توصیفات / داستان از استفاده از این محتوا 10-20 interaction تعامل مخاطبان / سوالات و پاسخ ها 10-15 call دعوت به عمل است.

 

انتشار کتاب – کتاب آخرین ابزار تخصصی است و انجام آن همانطور که فکر می کنید بسیار راحت تر است. امروز می توانید به معنای واقعی کلمه کتاب خود را به یک شی تبدیل کنید. هرگز کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک را در بیدار کردن نبوغ ادبی خود اشتباه نگیرید. آنها به وضوح نشان می دهند كه این كتاب به عنوان یك قطعه مستقیم بازاریابی در نظر گرفته شده است. توسعه هدف و طرح کلی با استفاده از یک سرویس ضبط دیجیتال یا تلفنی کتاب خود را همزمان به یک ایده یا فصل منتقل کنید. صوت نوشتاری را دریافت کنید آن را ویرایش کنید و از خدمات معتبر چاپ کتاب انجام شده برای شما برای بیرون بردن کتاب خود کمک بگیرید.

 

روند توسعه پرونده تخصصی شما ممکن است مدتی طول بکشد اگر می خواهید سریعتر به جلو بروید استراتژی زیر را اضافه کنید.

 

صحبت منظم را شروع کنید– تقریباً مشهور باشید به رسانه های محلی ایستگاه های رادیویی روزنامه نگاران و انجمن های صنفی مراجعه کنید که برای اظهارنظر درباره اخبار و روندهای حوزه تخصص خود در دسترس هستید. مقالات و پادکست های خود را از طریق برنده یا بایگانی شخصی خود در اختیار آنها قرار دهید.

بازیکنان و انجمن های گفتگوی امضا را امضا کنید و انجمن هایی را امضا کنید که برای ارائه سخنرانی اصلی در جلسات کنفرانس ها یا رویدادهای ویژه در دسترس هستند. طولی نکشید که وزوز و ارجاع آغاز می شود.

 

اکنون که توجه آنها را جلب کرده اید باید توجه خود را داشته باشید دعوت به عمل که:

 

روی تخصص خود سرمایه گذاری کنید

 

حداقل 3 سطح محصول را ایجاد کنید که مشتریان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

 

سطح 1 – اطلاعات / آگاهی

این می تواند یک کتاب الکترونیکی ضبط MP3 ارزیابی شخصی یا کارگاه آموزشی مهارت باشد. هر محصولی می تواند یک نوع خرید فشاری باشد که برای هدایت مشتری بالقوه برای پرداخت هزینه های پیشنهادی شما طراحی شده است.

 

سطح 2 – سیستم های مطالعه DIY / خانگی.

بسیاری از مشتریان بالقوه غالباً تصور می كنند كه مجموعه مهارتهای موجود آنها می توانند به راحتی به سایر زمینه های مورد نیاز برای موفقیت كسب و كارشان منتقل شوند. آنها می خواهند بتوانند درک پیاده سازی و سیستم DIY خود را با نام دوره های مطالعه در خانه آزمایش کنند و این فرصت را با قیمت مناسب به آنها می دهند که ممکن است در ابتدا تمایل بیشتری به سرمایه گذاری داشته باشند.

 

سطح 3 – ارائه خدمات شخصی

این نوع برای سمینارها برنامه های مشاوره ای و آموزش شما در نظر گرفته شده و برای ایجاد درآمد چشمگیر طراحی شده است

شما می توانید مشتری بالقوه خود را وادار کنید که شما را بخواهد. راه هایی پیدا کنید که خود را به عنوان یک ارائه دهنده متخصص راه حل های خلاقانه برای مشکل آنها قرار دهید و محصولات یا برنامه هایی داشته باشید که به آنها امکان می دهد سطح تعامل خود را با شما انتخاب کنند.

 

از سندرم گربه تقلبی و سطل خالی دوری کنید و در هر اقتصادی پیشرفت کنید.

 

من در حال حاضر با یک گروه از مصاحبه می کنم استادان بازاریابی چه کسی نمونه های بسیاری از چگونگی موقعیت خود را به عنوان تنها گزینه مورد نظر آینده خود ارائه می دهد. برای تعامل و یادگیری مستقیم از اساتید ما هر سه شنبه تا 19 مه 2009 به ما بپیوندید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا