اینستاگرام: 6 دلیل برای اینکه باید هر روز باشید

[ad_1]

آموزش | آیپد

اینستاگرام در بالای لیست لذت روزانه من است. وقتی برای اولین بار استفاده از اینستاگرام را شروع کردم ، به دنبال الهام و انگیزه برای آشپزخانه بودم. 99.9٪ از عکسهای من مربوط به وعده هایی است که درست کرده ام. دلیل این امر نشان دادن این است که تهیه وعده های غذایی خوشمزه و سالم نه به یک سرآشپز آموزش دیده در انستیتوی آشپزی آمریکا احتیاج دارد و نه به مواد فانتزی زیادی احتیاج دارد. من دوست دارم وعده های غذایی خود را ساده و خوشمزه نگه دارم ، از این رو هشتگ #KeepItSimple و #KeepItTasty است. هیچ دلیلی وجود ندارد که عطر و طعم مواد غذایی موجود در وعده غذایی خود را با مواردی که نه طعم غذا را افزایش می دهند و نه هدف دارند ، پنهان کنید.

در طول مسیر ، اینستاگرام نقش متفاوتی در زندگی روزمره من داشته است. الهام و انگیزه وجود داشت اما کمدی ناخواسته به سطح جدیدی افزایش یافت. قبل از بحث در مورد تصاویر مورد علاقه خود ، بگذارید بگویم که من عاشق خندیدن هستم ، و این تصاویر حتی برای چند لحظه به استرس زدایی از زندگی کمک می کنند. اگر از اینستاگرام استفاده می کنید ، فکر می کنم می توانید با این تصاویر موافقت کنید زیرا هنگام مرور عکس ها در آیفون یا آیپد شما باعث خنده می شوند.

6 دلیل برتر برای رفتن روزانه به اینستاگرام

هنرمند موجود در کافه

همه ما این عکس ها را دیده ایم. شخصی که به قهوه ساز تماس می گیرد ، آیا آنها فقط آن را Starbucks می نامند؟ ، تصمیم بگیرید که آنها یا خسته شده اند یا یک هنرمند گرسنه و کاپوچینو خود را به پارچه تبدیل کنند. شما می بینید که قلب دائماً شکل می گیرد اما من هرگز چهره یا حیوانی ندیده ام. این تصاویر همیشه من را می خنداند زیرا تصور می کنم شخصی به سفارش خوشبختی آن شیر بخارپز و قهوه داغ و تسکین استرس و نتایج قلبی خود ، یک کاپوچینو سفارش می دهد. چه کسی تصمیم می گیرد باریستا قلب را بدست آورد؟ چرا فردی در اینستاگرام تصمیم می گیرد که عکس شیر دیگری به شکل قلب چیزی برای ارسال باشد. فهمیدیم قهوه به عنوان هنر. بیا بریم!

تصاویر نوار تلاش

من مطمئن نیستم که Quest Bar از چه زمانی به عنوان یک غذای سالم تبدیل شده است ، اما اگر از یک تغذیه سالم دیدن می کنید ، مطمئناً این عکس از Quest Bar است. و فقط کافی نیست که Quest Bar باشد بلکه این محصول قطعه قطعه شده و در کوکی ها و کلوچه ها قرار داده شده ، خرد شده و در ماست و بسیاری از اشکال دیگر ریخته می شود تا از این پست استفاده کنید. من قبلاً هرگز Quest Bar نداشته ام و به احتمال زیاد هرگز نخواهم داشت ، بنابراین نمی توانم در مورد طعم دلخواه اظهار نظر کنم. چرا عکس های اینستاگرام باعث خنده من می شود؟ آنها همه جا هستند و شما نمی توانید یک روز بدون دیدن تصویری از آنها بروید.

استارباکس

من در بالا به عکسهای قهوه باریستا اشاره کردم اما هیچ روزی بدون تصاویر لیوان های استارباکس نمی تواند سپری شود. ممکن است کاملاً بیرون فنجان باشند و ممکن است داخل فنجان باشند. من حتی عکسهای استارباکس را دیدم. من آنها را می بینم و با خودم فکر می کنم: من یک قهوه استارباکس خریدم و زمانی بین فشار دادن و نوشیدن تصمیم گرفتم که شما باید از آن عکس بگیرید اما آیا ابتدا آن را چشیدید؟ آیا نشسته اید و با دوستانتان صحبت کرده اید و برای گرفتن عکس مکث کرده اید؟ من فکرهای زیادی در ذهنم شناور هستم و می خندم زیرا در حال مکالمه ای هستم که احتمالاً اتفاق نمی افتد اما فکر او بسیار سرگرم کننده است.

کیک فنجانی

این سومین عکس مورد علاقه من در اینستاگرام است. مطمئن نیستم که چرا وقتی آنها را می بینم کرک می کنم اما آنها این کار را می کنند. از درون فکر می کنم با خودم فکر می کنم: وقتی نمی توانید پخت ، از مایکروویو استفاده کنید. شاید من مخفیانه می خواهم کیک ماگ درست کنم. مطمئن نیستم ، اما مطمئن هستم که وقتی تصاویر در اینستاگرام منتشر می شود ، روده می خندم. می توانم بگویم که من خلاقیت های کیک ماگ مانند کیک شکلاتی مذاب را دیده ام. این در ذهن من باورنکردنی است ، اما من یک تخم مرغ ، پودر پروتئین و هر چیز دیگری ریختم ، و وویلا یک کیک پروتئینی لیوان را “پختم”.

یک اسموتی سبز

این فقط مرا می کشد. آنها دسته جمعی در اینستاگرام حضور دارند و باعث خنده من می شوند زیرا ایده من این است: وای ، شما می دانید چگونه از مخلوط کن خود استفاده کنید. طبعاً پخت و پز است ، اما هر کس قبل از فکر کردن ، چه تعداد عکس از آب سبز می تواند ببیند: عجب ، حالا سعی کنید آن سبزی ها را با شکل یا روشی متفاوت بپزید. من می دانم که اسموتی ها سریع هستند و من هم چنین می کنم ، اما وقتی این کار را انجام می دهم آنها را با اینستاگرام به اشتراک نمی گذارم زیرا کار دیگری انجام نداده ام جز افزودن آب ، سبزیجات و میوه ها به مخلوط کن. من می خواهم خوراک اینستاگرام من الهام بخش باشد و یک کاتالیزور برای جذب آشپزخانه به آشپزی باشد ، اما این گفته می شود اگر کسی راه خود را برای سلامتی آغاز کند ، با این وجود همه من هستم. بگذارید صریح بگویم و بگویم که آب سبز یا آب میوه به طور کلی هیچ مشکلی ندارد ، فقط وقتی روزانه 20-50 عکس آب سبز می بینید فقط باید بخندید.

قبل ، در حین و بعد از تمرینات پرواز می کند

این مورد پسند من همیشه است. تصویر ژست فلکس بهترین است ، اما امروز من دوست خود مریلین را از Mission To A (nother) Marathon معرفی می کنم زیرا سلفی های او باعث می شود نفس سخت بکشم. عشق هنگامی که پس از سواری عرق کرده یا دویدن ، عکس های خود را از دستشویی در دفتر کار خود می گذارد و چهره اش تمام ماجرا را بازگو می کند. عکس مورد علاقه من از مرلین در عینک شنای او است زیرا او مانند این افراد در Despicable Me به نظر می رسد و از این رو نام مستعار من برای او Marlene Despicable است. سلفی هدیه ای است که مدام به شما هدیه می دهد زیرا می دانید در هر زمان ده ها مورد از آنها را خواهید دید و یکی از آنها جالب تر از دیگری است. صبر کنید تا حمام روشن شود تا عکس بگیرید؟ اگر شلوغی دستشویی باشد ، کاری ندارید؟

این 6 دلیل اینست که اینستاگرام همیشه در برنامه روزمره من جایگاهی خواهد داشت. اینکه چطور نمی توانی به بعضی چیزهایی که در اینستاگرام می بینی بخندی چیزی دور از من است. الهام و انگیزه زیادی وجود دارد ، مانند 21 Day Sugar Detox که قرار است روز دوشنبه ارسال کنم ، اما برخی از آنها نیز خنده دار است. من واقعاً لذت می برم که از افراد موجود در خوراکم برای تولید ایده های خلاقانه پخت و پز ، بیرون بردنم به ورزشگاه و خنداندنم لذت ببرم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا