چگونه یک جعبه مطبوعاتی عالی بسازیم – راهنمای موسیقی دان

[ad_1]

بازی | عکاسی

به عنوان یک مالک برچسب ضبط مستقل ، اغلب از من س howال می شود که چگونه یک مجموعه روزنامه نگاری عالی را تهیه کنم. من دریافته ام که نوازندگان جوان موسیقی خود را درک می کنند ، اما غالباً با پایان بازاریابی شرکت مرعوب می شوند. در این مقاله شما را در مورد چگونگی موقعیت خود راهنمایی می کنم ، آیا شما یک خواننده لاتینایی هستید که پایه خود را می سازید ، یا یک گروه تازه کار گاراژ هستید که فقط به دنبال استراحت هستید.

پرونده مطبوعاتی چیست:

اول از همه ، هیچ چیز جادویی در مورد اصطلاح “پرونده فشار” وجود ندارد. تمام آنچه که ما در مورد آن صحبت می کنیم ، اندکی سابقه در مورد شما / گروهتان ، برخی حقایق اساسی ، نقل قول های خوب درباره موسیقی شما ، دو عکس خوب و یک نمونه از موسیقی شماست. شما برای ارسال آن به روزنامه ها ، وکلای دادگستری ، ایستگاه های رادیویی ، نمایندگان A&R ، مروجین و هر کسی که مایل است پنج دقیقه وقت خود را صرف مرور مطالب خود کند ، از این موارد استفاده خواهید کرد. علاوه بر این ، به صورت آنلاین درباره یک جعبه ابزار روزنامه نگاری الکترونیکی یا EPS خواهید شنید. EPS همان بسته چاپ سنتی است ، با این تفاوت که می توان آن را به جای یک نسخه چاپی که باید از طریق پست الکترونیکی ارسال شود ، به عنوان یک پرونده الکترونیکی بارگیری کنید.

هدف اصلی کیت مطبوعات تحریک علاقه به هنرمند و موسیقی آنها است.

شامل چه مواردی است:

مقدار محدودی از اطلاعات اساسی درباره خود را وارد کنید. گفتن اینکه اهل کجا هستید بسیار خوب است ، اما هیچ کس واقعاً نمی خواهد در مورد هر اجرای آوازی که در دوران دبستان انجام داده اید چیزی بشنود. گاهی اوقات کمتر بیشتر است.

درباره موسیقی خود صحبت کنید. صدای شما کیست و چه کسی موسیقی شما را به مردم یادآوری می کند. فقط خواننده باید از توصیف شما در مورد شکل موسیقی شما ایده خوبی داشته باشد. متفکر باشید و احساس راحتی کنید و کمی در اینجا سرگرم شوید (اما حرفه ای باشید). گفتن چیزی مانند گروه شما به نظر می رسد تلاقی بین “Maroon 5 و Green Day بعد از 20 فنجان قهوه” به خواننده کمک می کند تا درک کند. به یاد داشته باشید ، اگر در دقیقه اول علاقه کافی ایجاد نکنید ، آنها هرگز به نسخه نمایشی شما گوش نخواهند داد.

در مورد آنچه در آن مهارت دارید صحبت کنید. چه چیزی گروه شما را خاص و متفاوت از دیگران می کند؟ چه مهارت ها و تجربه هایی را به میز می آورید؟ به یاد داشته باشید اگر به دنبال یک معامله رکوردی هستید ، باید به خواننده ثابت کنید که تمام مواد لازم برای صرف صدها هزار دلار برای بازاریابی شما را در اختیار دارید. راه اندازی یک هنرمند جدید خطرناک است ، بنابراین شما نیاز به کمک سوابق اجرایی دارید تا بفهمید چرا سرمایه گذاری خوبی دارید.

نقل قول ها و / یا گزیده های مطبوعات را هنگام ایجاد آنها اضافه کنید. یک نقل قول خوب از یک منبع معتبر (نه شوهرخواهر شما) می تواند اعتبار زیادی به مجموعه روزنامه نگاری شما بیفزاید. به خواننده اجازه می دهد تا بداند شما قبلاً بازبینی شده اید و ارزش مطالب شما را دارد. نود درصد از ابزارهای روزنامه نگاری متأسفانه در سطل زباله به سر می برند ، برخی نقل قول های خوب و نظرات مثبت می توانند جنبش لازم برای شنیدن صدای شما را ایجاد کنند و چه کسی می داند – شاید حتی مشهور شود.

می توانید با یک صفحه اختصاص داده شده به یک رزومه (رزومه) ، یک صفحه جداگانه با تمرکز بر نقل قول های مربوط به موسیقی خود ، یا می توانید این دو را به آنچه برخی از مردم “یک صفحه” می نامند ، ترکیب کنید. اولویت شخصی من این است که همه چیز را به یک صفحه فشرده جمع و جور کنم. دفتر کار من بهم ریخته و روزنامه ها شکافته شده اند. اگر نقل قول های جداگانه ای در رزومه خود داشته باشید ، به احتمال زیاد یکی از آنها را اشتباه قرار خواهم داد. با ظهور عکاسی دیجیتال و چاپگرهای رنگی با کیفیت بالا ، امکان درج تصویر کوچکی بر روی پیجر خود نیز وجود دارد تا کاملتر شود.

اطمینان حاصل کنید که زبان و لحن کلی بیانیه مطبوعات با عکس شما مطابقت دارد. اگر کسی دارید که به شما کمک می کند تا رزومه خود را بنویسید ، مطمئن شوید که او موسیقی شما را می شنود و می داند چه چیزی در اطراف شما اتفاق می افتد قبل از اینکه چیزی به شما بدهد که به نظر جالب می رسد ، اما در مورد شما واقعی نیست.

شامل دو عکس متفاوت 8 10 10 باشید که ویژگی های مختلف خود و گروه شما را به نمایش می گذارد. فیلمهایی را که ممکن است مناسب باشند در یک مقاله خبری قرار دهید ، اما داراییهای اصلی را از منظر بصری برجسته کنید. کیت مطبوعاتی شما باید حرفه ای به نظر برسد ، اما عکس های شما باید سبک و موسیقی شما را نشان دهد ، بنابراین عکس های شما می توانند دیوانه وار و خلاقانه تر باشند. مطمئن شوید که عکس به وضوح با نام و اطلاعات تماس شما برچسب گذاری شده باشد.

اگر عکسهای خوبی از گروه موسیقی خود ندارید ، یکی از بهترین راهها برای بدست آوردن برخی از آنها مراجعه به یک آژانس مدلینگ و درخواست مراجعه به یک عکاس خوب محلی است. این پاپاراتزی ها اغلب مایل به انجام کارهای عالی با قیمت 300 دلار برای كل بسته هستند. پیش از این اطمینان حاصل کنید که کپی رایت متعلق به شما بعد از عکسبرداری است و عکس های دیجیتال HD روی CD دارید (با انتشار حق چاپ می توانید این عکس ها را در هر خرده فروش عمده چاپ کنید). عکاسی که با مدل ها کار می کند با عکاسی که عکس های خانوادگی می گیرد بسیار متفاوت است. آنها ایده بهتری از آنچه شما می خواهید ، خلاقیت شما را تشویق می کنند ، و تمایل بیشتری دارند که حق چاپ را به شما اعطا کنند.

کارت گرافیک فعلی شما همچنین می تواند در نشان دادن جایی که اخیراً بازی کرده اید و جایی که در آینده نزدیک بازی می کنید مفید باشد. این می تواند نشانگر مدرن بودن موسیقی باشد و در جامعه طرفداران داشته باشد.

و البته موسیقی شما. نسخه ی نمایشی را روی CD با کیفیت بالا ارسال کنید ، ترجیحاً اگر بودجه اجازه دهد خراب باشد. از بریدن سی دی خود با استفاده از برچسب روی پوستر روی کامپیوتر منزل خود خودداری کنید – به نظر ارزان می آید. بسیاری از سرویس های جدید سوزاندن CD در اینترنت وجود دارد که با درج های چاپی رنگی ، و همچنین در چاپ دیسک حتی اگر فقط چند نسخه بخواهید ، CD را برای شما ایجاد می کند (ریپ کردن CD برای دسته های بیش از 1000 نسخه است اما سوزاندن CD برای اندازه های دسته کوچک است) به عنوان 1) انتظار می رود حدود 5 دلار برای یک دیسک آماده فروش خرده فروشی برای 1-5 سی دی پرداخت کنید ، در حالی که قیمت برای دسته های بزرگتر کاهش می یابد. مطمئن شوید که CD و وضعیت به وضوح با نام و اطلاعات تماس شما برچسب گذاری شده است. بدترین اتفاقی که می تواند در دنیا بیفتد این است که آنها عاشق موسیقی شما هستند ، اما آنها دیگر اعضای گروه مطبوعات را از دست داده اند و نام گروه را به خاطر نمی آورند.

مواردی که نباید شامل شود:

بیش از حد خودتان را نفروشید. گفتن اینکه شما بزرگترین گروهی هستید که زندگی کرده اید ، ممکن است درست باشد ، اما به احتمال زیاد اینطور نیست. مثبت باشید و خود را تقویت کنید ، اما روی عباراتی تمرکز کنید که قابل اعتماد هستند. افراد در تجارت موسیقی همیشه سر و صدا را می شنوند و در بیشتر موارد بی حس هستند. استفاده از Hype برای عموم مردم برای مواردی مانند پوستر بسیار خوب است (آنها اغلب به آنها اعتقاد دارند) ، اما خواننده ابزار روزنامه نگاری شما پیچیده تر است و آن را یک بازی ارزان قیمت می داند.

درج بیش از حد تاریخ شخصی می تواند شما را آماتور جلوه دهد ؛ هیچ چیز برای گفتن جالب نیست. خواننده امروز می خواهد موسیقی شما را درک کند ، فقط روانپزشک شما باید از جزئیات کمی درباره کودکی شما آگاه باشد.

شامل مواردی نباشید که باعث می شود اینقدر ناامید به نظر برسید شما می خواهید به عنوان یک هنرمند حرفه ای با کیفیت بالا ظاهر شوید. به یاد داشته باشید ، شما موسیقی عالی می سازید. اگر گروه شما Chicken Heads نامیده می شود ، خوب است که یک مرغ لاستیکی در جعبه قرار دهید ، اما به غیر از این ، من به اصول اولیه ادامه می دهم – نشاط ، قیمت ها ، کاغذ مهمانی ، عکس ها و موسیقی.

نحوه بسته بندی آن:

یک نامه نامه حرفه ای و شخصی را برای شخصی که لباس چاپ را برای او می فرستید ، اضافه کنید. نامه شما باید متفاوت باشد اگر نامه را برای نماینده A&R در یک شرکت ضبط صدا به دنبال معامله ضبط صدا می فرستید ، در مقابل اینکه آن را برای بررسی در بخش موسیقی آنها به روزنامه محلی خود ارسال می کنید. حالم را بگو همچنین ، صریح و واضح بیان کنید و دقیقاً آنچه را از آنها می خواهید ، بیان کنید.

همه را با هم در یک بسته سازمان یافته قرار دهید. از آنجا که به احتمال زیاد کیتهای مطبوعاتی خود را ارسال می کنید ، مطمئن شوید که CD تصاویر را خم نمی کند و مجموعه شما همانطور که می خواهید می رسد. حتی ممکن است بخواهید یک کیت مطبوعاتی را آزمایش کنید (آن را به سراسر کشور به آدرس اشتباه ارسال کنید ، سپس به آدرس برگشت شما باز می گردد) تا بسته بندی خود را ارزیابی کنید.

موسیقی شما هنری است ، اما ابزار روزنامه نگاری شما مهم است:

به یاد داشته باشید ، یک حرفه ای باشید. شخصی که این جعبه مطبوعات را برای او ارسال می کنید ، صدها مورد از آن را بدست می آورد که بیشتر آن سطل زباله است (و در نهایت به آنجا می رسد). موسیقی شما می تواند دیوانه وار باشد و وحشی باشد ، اما بسته مطبوعاتی شما باید بیشتر شبیه تجارت باشد. شما از کسی می خواهید که وقت ارزشمند خود را صرف مرور مطالب شما کند. همچنین ممکن است از آنها بخواهید که با شما رابطه مالی پرخطر و پرهزینه ای برقرار کنند. شخصی که با او سر و کار دارید در تجارت موسیقی فعالیت می کند و نیاز به تأمین هزینه های زندگی خود دارد. تنها راه برای این کار درگیر شدن با استعدادهای واقعی است. با ارائه یک بسته حرفه ای ، این اطمینان را به آنها می دهید که برای ایجاد موسیقی عالی ، نه فقط بهم ریختگی ، اختصاص داده اید.

یک کلمه درباره گروه های مطبوعات ناخواسته:

از هدر دادن وقت و هزینه خود برای ارسال یک پرونده مطبوعاتی به شخصی که قبلاً با او صحبت نکرده اید ، خودداری کنید. همیشه ابتدا تماس بگیرید و تماس بگیرید ، از کسانی که این پیام را ارسال می کنند بپرسید و روند آنها چیست. در صورت امکان ، از شخصی که فرد را می شناسد بخواهید به عنوان یک واسطه عمل کند و مقدمه اولیه را ارائه دهد (این می تواند معجزه کند). تجارت موسیقی همه چیز درمورد مخاطبین ، ایجاد و استفاده از شبکه شما است. پس از ارسال پرونده مطبوعاتی خود ، ظرف دو هفته تماس بگیرید و پیگیری کنید تا مطمئن شوید که پرونده را دریافت کرده و فرصت بررسی آن را دارید.

مثال:

برای دیدن نمونه خوبی از جعبه مطبوعات ، به وب سایت Legend Vega در بروید [http://www.legendvega.com].

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا