تکنیک های SEO خارج از صفحه

[ad_1]

Google | فناوری

SEO خارج از صفحه مجموعه ای از فناوری ها است که بازدیدکنندگان سایت را به سمت شما سوق می دهد و باعث افزایش رتبه صفحه (PR) آن می شود. هدف از SEO خارج از صفحه این است که تلاش های شما در زمینه SEO را با Google Juice تکمیل کند. پیوندها ، پسندیدن ها ، اشتراک ها ، پین ها ، برنده ها ، دوقلوها ، دوقلوها و هر چیز دیگری که در آنجا وجود دارد ، همگی در تلاش های خارج از صفحه SEO نقش دارند. در زیر تکنیک هایی را می یابید که می توانند به شروع سئوی خارج از صفحه کمک کنند ، تلاش های فعلی شما را بهبود ببخشند یا فقط ایده هایی به شما بدهند. من این فناوری ها را با استفاده از چیزی که فهمیدم ارزیابی می کنم: GJS (Google Juice Scale). مقیاس Google Juice تکنیک های SEO خارج از صفحه را از 1 تا 10 رتبه بندی می کند (1 = OK 10 = عالی).

روشهای SEO خارج از صفحه (توسط Google Juice Scale)

علامت گذاری (GJS = 10)

وبلاگ نویسی بهترین راه برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و آوردن بازدیدکنندگان به سایت شماست. همه وبلاگ ها برابر نیستند و ممکن است مجبور شوید برای اطمینان از کیفیت محتوای خود کمی وقت بگذارید. کیفیت خوانندگان شما را برمی گرداند. “آن را بنویسید و آنها می خوانند!” داشتن یک وبلاگ بسیار خوب است زیرا شما می توانید ایده های خود را “همان جا” ارسال کنید و در عین حال ، نامی برای نام تجاری خود بسازید! بهترین دوست وبلاگ ، علاوه بر خوانندگان ، شبکه های اجتماعی است.

شبکه های اجتماعی (GJS = 10)

برخی از مشهورترین آنها Facebook، LinkedIn، Twitter، Google+ و MySpace هستند (فقط شوخی می کنند) ، همچنین می توانید ناشناخته های معروف مانند CafeMom (که هر ماه حدود 1 میلیون بازدید کننده دارد) را جستجو کنید. یک عطر و طعم برای همه وجود دارد و یک هدف برای هر مارکی وجود دارد. هر صفحه ای که دارای نوعی قابلیت ارتباطی باشد صفحه ای است که می تواند آگاهی از برند شما را افزایش داده و احتمالاً روابط عمومی شما را افزایش دهد.

وبلاگ نویسی و بازاریابی در انجمن (GJS = 8)

خواندن سایر وبلاگهای مورد علاقه و شرکت در انجمن ها یک عمل عالی است. مطلبی را پیدا کنید که با صنعت شما مطابقت داشته باشد و شروع به خواندن و اظهارنظر کنید. وبلاگ نویسان وقتی دیگر متخصصان این صنعت هستند که یادداشتی را روی پست های خود می اندازند ، دلگرم کننده است. بنابراین چگونه می توانید از این مزیت بهره مند شوید؟ در هر وبلاگ و تالار گفتگویی که می توانید ثبت نام کنید ، یک نمایه دریافت می کنید. در اکثر موارد ، این نمایه مکانی برای افزودن وب سایت خواهد داشت. در انجمن ها ، می توانید وب سایت و مارک های دیگر را به امضای انجمن خود اضافه کنید. شانس هر پاسخ است و هر نظر به یک لینک تبدیل می شود!

ارائه شواهد (GJS = 4)

از زمان دسترسی به اینترنت شواهد در اینترنت وجود دارد. آنها کمی قابل قبول هستند (همسرم می گوید) ، با این حال ، به نظر من هنوز هم یک ارزش واقعی هستند. برای افزایش قرار گرفتن در معرض و اثربخشی لیست خود ، یک راهنمای تخصصی مربوط به صنعت خود را امتحان کنید.

اشتراک عکس ها (GJS = 6)

به اشتراک گذاری عکس ها می تواند راهی سرگرم کننده برای ایجاد آگاهی از برند باشد. اگر شما در طراحی یا صنعت دیگری کار می کنید که از نظر بصری طاقت فرسا است ، می دانید منظور من چیست. Flickr ، Picasa ، Photo Bucket ، Pitch-a-Pic ، Snap-a-Shot و … سایت های بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن عکس های شما و دریافت لینک هستند. دو مورد آخر را بررسی نکنید. من اینها را درست کردم

ارسال مقاله (GJS = 3)

همانطور که قبلاً ذکر شد ، وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد SEO خارج از صفحه است ، اما برای ساختن موارد زیر به زمان نیاز دارید. فرض کنید باید فوراً مقداری نیرو بگیرید. خوشبختانه ، برخی از سایت های عالی وجود دارد که در حال حاضر دارای امتیاز PR مناسب (حدود 6 و بالاتر) هستند که به شما امکان می دهد محتوای سرمقاله خود را ارسال کنید. Ezine وب سایتی است که شروع خوبی به شما می دهد و ممکن است بخواهید به عنوان یک روش طولانی مدت خارج از صفحه SEO به آن پایبند باشید. این روش ها شما را برای مدتی مشغول می کند و نتایج مثبتی به همراه دارد ، اگرچه برخی از آنها سریعتر از روش های دیگر هستند. به خاطر داشته باشید که یک استراتژی موثر خارج از صفحه SEO شامل مجموعه ای از تکنیک ها است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا