برنامه آموزش بی سیم CCNP

[ad_1]

آموزش | امنیت

اگر می خواهید سطح کاردانی و حرفه ای خود را افزایش دهید ، باید در تمام امتحانات ارائه شده توسط سیسکو قبول شوید. این گواهینامه های سطح حرفه ای – CCNP ، CCNP Wireless ، CCDP ، CCSP ، CCVP و CCIP سه سال دوام می آورند. پس از گذراندن این آزمون ها ، باید پس از تاریخ انقضا مجدداً آنها را تأیید کنید. هر دو سال و نیم هر آزمون کتبی CCIE / CCDE را به راحتی پشت سر بگذارید و دیگر خوب نیستید. اگر شما علاقه مند به دریافت نرم افزار بی سیم CCNP هستید ، آنچه را باید درباره این آموزش بدانید در اینجا آورده شده است.

هدف

Cisco Certified Network Professional (CCNP) توانایی شما را در مهندسی ، مدیریت ، ایجاد و عیب یابی شبکه های محلی و گسترده تأیید می کند. شما در یک تیم با متخصصان در زمینه امنیت پیشرفته ، صوتی ، بی سیم و راه حل های تصویری کار می کنید.

چرا شما به آن نیاز دارید؟

اگر حداقل یک سال تجربه شبکه دارید ، ممکن است آماده پیشرفت و پیشرفت باشید. بنابراین اگر گواهینامه CCNP دارید ، می توانید به طور مستقل در زمینه حل هرگونه راه حل پیچیده شبکه کار کنید. با دریافت این گواهینامه ، شما نشان داده اید که مهارت کافی برای یک تکنسین شبکه یا مهندس را دارید.

چه چیزی نیاز دارید؟

برای ورود به برنامه آموزش بی سیم CCNP ، به یک CCNA Wireless معتبر یا هرگونه گواهینامه CCIE نیاز دارید. این دو گواهینامه سطح قبلی است.

شما چه می خوانید؟

نحوه طراحی و راه اندازی شبکه های بی سیم سیسکو به شما آموزش داده خواهد شد. شما خواهید آموخت که اصول و تئوری کل سیستم عامل چیست؟ پس از گذراندن تمام آزمون های ذکر شده قبلی ، قادر خواهید بود نیازهای شبکه را درک کنید ، آنها را به اصطلاحات فنی ترجمه کرده و مشکلات شبکه را برطرف کنید.

مراحل چیست؟

انجام یک نظر سنجی سایت بی سیم سیسکو (CUWSS) – شما با نیازهای لازم برای راه اندازی و برنامه ریزی نظر سنجی سایت با استفاده از برنامه های داده آشنا خواهید شد.

پیاده سازی شبکه صدای بی سیم متحد سیسکو (IUWVN) – نحوه توصیف و طراحی کلیه سخت افزارهای زیرساخت مورد نیاز برای فیلم ها و برنامه های پهنای باند.

پیاده سازی خدمات متحرک بی سیم سیسکو (IUWMS) – هدف پیکربندی زیرساخت WLAN ، ارزیابی سرویس های لازم و عیب یابی WLAN است.

Cisco Advanced Unified Security Security App (IAUWS) – دسترسی مهمان را فراهم می کند و اتصال بی سیم را ایمن می کند.

شما از هر یک از این ماژول ها یک امتحان خواهید داشت که باید آنها را قبول کنید. به طور خلاصه ، هر واحد نحوه پیاده سازی و انجام خدمات بی سیم را به شما می آموزد تا بتوانید به طور مستقل کار کنید.

آموزش چگونه انجام خواهد شد؟

تعداد دانش آموزان زیاد نخواهد بود. این می تواند از هشت تا دوازده دانش آموز در هر کلاس باشد. هر وقت خواستید می توانید س questionsال کنید زیرا مربی آماده پاسخ دادن و توضیح دادن هر س eachال خواهد بود. این آموزش به مدت دوازده روز انجام می شود و هر سه روز یک امتحان خواهید داشت. پس از آن سعی در قبولی در امتحانات دارید ، هزینه آن برای شما تمام خواهد شد … و ارزان نیستند ، بنابراین در صورت س askال از خود س andال کنید و از آن استفاده کنید. مربی همچنین به شما نحوه تهیه تجهیزات مناسب و جدیدترین و بهترین تجهیزات را به شما راهنمایی می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا