یک رویکرد موثر برای کار در خانه

مقدمه

انسان موجودی اجتماعی است. او دارای یک غریزه اجتماعی قوی است بنابراین ارتباطات تعاملی را با همنوعان خود برقرار می کند. به دلیل انگیزه ذاتی اجتماعی انسان ها وضعیت تاهل را اتخاذ می کنند و تشکیل خانواده می دهند. خانواده واحد اصلی زندگی گروهی است. زندگی خانوادگی به ناچار نیاز به مکانی جداگانه برای اعضای خانواده دارد. خانه جداگانه ضرورت اجتماعی / فرهنگی زندگی خانوادگی است. این خانه به طور کلی به تعداد زیادی از تعاملات اجتماعی / فعالیت های فرهنگی اختصاص یافته است. یک زندگی اجتماعی موثر به جریان مداوم منابع مالی نیاز دارد. منابع مالی از طریق درگیری اقتصادی جمع می شوند. مبارزه اقتصادی هزینه بخشی از زندگی یک شخص است. این برای بقای انسان ضروری است. در آغاز مبارزه اقتصادی کشاورزی بود. با گذشت زمان مبارزه متنوع و پیشرفته شد. در اصل مبارزه اقتصادی توسط قدرت عضلات پیش می رفت و اکنون نیز توسط مغز پیش می رود. مبارزه اقتصادی فیزیکی با استفاده گسترده از قدرت بدن نیاز به یک مکان تجاری خاص دارد به عنوان مثال کار کشاورزی به زمین های کشاورزی نیاز دارد تلاش های صنعتی به ماشین آلات سنگین و ساخت و ساز نیاز دارند و فعالیت تجاری به چندین وسیله حمل و نقل و حمل کالا نیاز دارد. اکنون زندگی به فناوری بستگی دارد پیش شرط بسیاری از مشاغل اقتصادی تغییر کرده است. زمین ساختار فیزیکی حمل و نقل سنگین و یک شبکه حمل و نقل بتنی دیگر مهمترین نوع تلاشهای اقتصادی نیست. علاوه بر این هزینه حمل و نقل بسیار گران و سنگین شد. علم مدرن بسیاری از کانالهای ارتباطی موثر مانند تلفن تلفن همراه اینترنت اینترانت و نمابر را معرفی کرده است. آخرین کانال های ارتباطی و ظهور خدمات نوآورانه برخی از راه های جدید کسب درآمد را باز کرده است. روش های جدید کسب درآمد به طور جزئی یا کامل با مفهوم سنتی مکان کسب و کار مستقل هستند. امروزه هر کسی می تواند خانه ای را برای مبارزه اقتصادی اتخاذ کند به ویژه یک کارگر دانش می تواند خانه را برای تلاش های اقتصادی انتخاب کند. انتخاب موثر خانه برای کار به منطقه درگیری اقتصادی بستگی دارد. کارهای مختلف استاتیک / مشاغل مشاوره ای / فعالیت های کارآفرینی را می توان به راحتی از خانه انجام داد. وضعیت جدید عامل اقتصادی را تا حدی در مسئله بقا آرام کرده است. این نعمت علم و فناوری است.

مطلوب بودن کارهای خانه

در سطح فردی میل به کار در خانه به چیزهای زیادی بستگی دارد. از همه مهمتر توانایی تکمیل کار از نظر اقتصادی به موقع صحیح و مثر است. به طور کلی یک شغل براساس ذکاوت حرفه ای به کسی تعلق می گیرد. تابع داده شده یا تعاملی است یا غیر تعاملی است. به عنوان مثال نوشتن دفترداری و ورود اطلاعات از توابع غیر تعاملی هستند در حالی که خرید فروش و ساختن از وظایف تعاملی هستند. مشاغل کمی وجود دارد که ترکیبی از تجارت و غیر معامله باشد مانند تولید نرم افزار و بازاریابی. متقاضیان کار / جویندگان کار بهتر از قضاوت در مورد تمایل به مکانی برای انجام کار هستند. معمولاً پیمانکار کارایی / کیفیت کار را در نظر می گیرد در حالی که کارگران سودآوری / رفاه را در نظر می گیرند.

در سطح شرکت ها میل به کار در خانه به استفاده موثر و م effectiveثر از منابع کمیاب بستگی دارد. علاوه بر این م institutionsسسات برای دستیابی به اهداف خاص آغاز می شوند. بقاism مشخصاً انگیزه اصلی هر مشاغل است. دستیابی به هدف ماندن در مشاغل از خانه به دلیل چندین عامل حمایتی نسبتاً آسان است با این حال اهداف رشد پیشرفته معمولاً به دلیل ناسازگاری اهداف شرکت و فضای خانوادگی دارای ساختار اجتماعی برآورده نمی شوند. دفتر جلو یک نیاز استراتژیک برای معاملات خاص است. یک تاجر می تواند با درایت زمان را بین دفتر خانه و دفتر جلو توزیع کند. در حال حاضر خانه بعنوان محل کار برخی از فعالیتهای عملیاتی پیشرفته به دلیل فناوری روز امکان پذیر شده است. به عنوان مثال کمبود فضای فیزیکی را می توان با فضای مجازی یا وب سایت برطرف کرد کمبود فرصت های تبلیغاتی را می توان با تصاویر / معرفی آنلاین جبران کرد همچنین باعث کاهش هزینه موجودی می شود. علاوه بر این الگوهای جدید ارتباطی مانند تلفن همراه یا نمابر می تواند برخی از تعاملات تجاری که قبلاً اجتناب ناپذیر بودند را جبران کند.

از خانه شروع به کار کنید

هر وظیفه ای که شخص انجام دهد کار نامیده می شود. کار منافع پولی را کار اقتصادی می نامند. کار اقتصادی پایدار در خانه به نگرش های متعدد نسبت به کار و خانه بستگی دارد. در فضا زمان و ارتباطات تقسیم بندی طبقه بندی شده بین خانه و محل کار مورد نیاز است. یک رویکرد موثر در کارهای خانه باید به سه موضوع توجه کند:

  • جدا کردن محل کار در داخل خانه
  • ساعات کار را تعیین کنید.
  • تعیین مرزهای بین ارتباطات خانه و محل کار.

یک مکان جداگانه در خانه برای کارهای رسمی اولین نیاز حیاتی یک تجارت از خانه / برای مشاغل خانگی است. اندازه و تنظیمات مهم نیستند تنظیمات کوچک و متوسط ​​نتایج یکسانی را ایجاد می کند. دوم تعیین ساعت کاری خاص باعث افزایش کارایی زمان تاجر / کارگر می شود. سوم مجموعه ای از کانالهای ارتباطی جداگانه (تلفن نمابر اینترنت و تلفن همراه) برای یک کار تولیدی در خانه بسیار مهم است.

مسائل اصلی مشاغل خانگی

مزایای اصلی تجارت از خانه کم هزینه سربار و هزینه حمل و نقل صفر است در حالی که عمده نگرانی های انجام کار از خانه یک محیط غیرحرفه ای و شیوه کار بدون انضباط است. برخی از ابعاد مهم مشاغل خانگی انگیزه سن اجتماعی شدن و ثبات است.

اهمیت انگیزه

مردم به هزینه انگیزه کار می کنند. انگیزه یا درونی است یا بیرونی. انگیزه درونی برای اقدام شخصی یا اجتماعی است در حالی که انگیزه بیرونی برای اقدام معمولاً منافع مالی است. کار در خانه باید یک انگیزه ذاتی برای کار باشد. داشتن یک گرایش درونی به سمت کارایی باعث افزایش کارایی زمان می شود. سنگ بنای کارایی زمان وضوح مفهومی و عملی در تقلید از زمان و وظیفه است. تکثیر افراد را در رابطه با چگونگی ارتباط مستقیم و غیرمستقیم وظایف با بازه های زمانی مختلف راهنمایی می کند. هدف نهایی صرف وقت بهینه برای انجام کارها است. با نادیده گرفتن تکثیر وظایف زمانی کارایی زمان خراب می شود. شایان ذکر است که یک سطح فعال هوش زمانی برای کارایی کارآمد و موثر اجتناب ناپذیر است.

اهمیت پدیده سن

زندگی انسان شامل سه مرحله است که به خودشان بستگی دارد مستقل هستند و بهم وابسته اند. در ابتدا فرد به دیگران وابسته است. معمولاً 20 ساله یا کمتر است. اضافه کاری فرد در امور مختلف زندگی معمولاً بعد از 20 سالگی مستقل می شود. سرانجام فرد در بسیاری از امور زندگی معمولاً پس از 40 سالگی به هم پیوند می خورد. استقلال پیش شرط لازم برای تلاش های اقتصادی مبتنی بر خانه است. امور داخلی بیشتر قابل پیش بینی نیست. در هر زمان ممکن است یک مهمان بیاید یکی از اعضای خانواده بدون اطلاع قبلی بیمار شود و اعضای خانواده شما را درگیر مسائل بی شماری کوچک کنند. اقدام فوری ممکن است توجه را از کار مهم منحرف کند. یک نقش مستقل برای جلوگیری از چندین وقفه حیاتی است.

اهمیت جامعه پذیری

شخصیت انسان دارای ابعاد مختلفی است هم شخصی و هم تعاملی. ارتباطات اجتماعی بعد مهمی از شخصیت انسان است. یک فرد اجتماعی به سمت تعاملات گسترده اجتماعی گرایش دارد. بنابراین یک زندگی اجتماعی موثر شکل می گیرد. یک زندگی اجتماعی موثر به یک رویکرد متمرکز در طی تعامل نیاز ندارد زندگی اجتماعی موثر یک وضعیت طبیعی است در حالی که موفقیت مبارزه اقتصادی نگرش متمرکز نسبت به وظایف اقتصادی است. یک فرد بدون تمرکز برای کار در خانه مناسب نیست. تازه کار ممکن است دو برابر شود در حالی که متخصص ممکن است بی حال شود. درک و اجرای دقیق هوش اجتماعی برای مشاغل مولد و مثمر ثمر از خانه اجتناب ناپذیر است.

اهمیت ثبات

حرفه ای بودن کار یا سهولت دسترسی کارگر به مشتری مسئله مهمی در محل کار از خانه است. این شرکت می تواند برای سهولت دسترسی به یک دفتر نمایش ملموس برای اعتبار حرفه ای و حضور دائمی مجازی / موبایل ایجاد کند. یک تجارت بی تحرک از خانه باید این عوامل ثبات را مدیریت کند یعنی اعتبار & دسترسی.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا