مرور روزانه دیجیتال کلوپ – آیا کلوپ دیجیتال روزانه مانند Infinity Downline روی استروئیدها است؟

[ad_1]

همانطور که هر روز می دانید اینترنت مملو از نرم افزارهای جدید پولساز سازندگان نرم افزار جدید است. این در واقع یک چیز خوب است زیرا این امر به جویندگان فرصت بیشتری در بازار می دهد تا برنامه هایی متناسب با نیاز آنها پیدا کنند. بنابراین من برای آن افراد خلاق که سخت تلاش می کنند این کار را انجام دهند کلاه خود را برمی دارم. با این حال اگر مبتکر سابقه اثبات شده ای نداشته باشد نمی توانم یک برنامه جدید را تأیید کنم. طبق معمول در صنعت بازاریابی شبکه ای بسیاری از برنامه ها امروز اینجا هستند و فردا می روند

اغلب اوقات بسیاری از محصولات برای اولین بار در بازار به بازار عرضه می شوند که منجر به انواع ادعاهای دروغ می شود و قول می دهند که فقط پیوستن به آنها کافی است تا بتوانید پول کافی برای پرداخت پیش پرداخت در خانه جدید خود در ساحل در 90 روز بدست آورید البته موفقیت شما در هیچ برنامه ای نه تنها با محبوبیت آن بلکه با توانایی شما در نمایش موثر آن در بازار از طریق تلاش متمرکز تعیین نخواهد شد.

در این مقاله همه اعتیاد به مواد مخدر را مرور می کنم و به شما اطلاعات کافی می دهم تا بتوانم آگاهانه درباره اینکه آیا Daily Digital Club مناسب شما یا محصول یا مدل تجاری مناسب است تصمیم گیری کنم.

بسیاری از فرصت جویان در حین پیش از اجرای برنامه به یک برنامه هجوم می آورند و سپس با انتشار چیز مهم بعدی توسط سازندگان برنامه به سرعت می میرند. ماه بعد

باشگاه دیجیتال دیلی چند ماه پیش توسط بازاریاب اصلی پیتر ولفینگ مدیر عامل سیستم های مالتی پلکس تاسیس شد. در حال حاضر برای دستیابی به رشد انفجاری در چند ماه آینده قرار دارد. Daily Digital Club اساساً شاخه ای از برنامه محبوب Infinity Downline Affiliate است که ولفینگ نزدیک به دو سال پیش ایجاد کرد. می توان گفت کلوپ دیجیتال روزانه مشابه Infinity Downline در استروئیدها است.

مقایسه کلوپ دیجیتال روزانه با Infinity Downline

به همین دلیل است … Infinity Downline پیش ساخته دارای بیش از 170000 عضو در سراسر جهان است و به رشد نمایی خود ادامه می دهد. این یک انتخاب آسان برای میلیون ها بازاریاب تازه کار است که ممکن است بخواهند بازاریابی اینترنتی را با قیمت پایین امتحان کنند. این محصول علاوه بر هزینه کم شروع محصولی دارد که همه می توانند از آن استفاده کنند. از آنجا که دسترسی به کتابخانه ای به طور مداوم به روز شده از ابزارها و نرم افزارهای آموزشی بازاریابی مبتنی بر رایانه خریداری می شود عضویت در باشگاه ارزش قابل توجهی برای هر صاحب مشاغل خانگی به ارمغان می آورد.

اگرچه Infinity Downline فقط دو امتیاز در هر ماه 25 و 100 دلار دارد اما به دلیل سادگی با برنامه برنامه جبران خسارت Reverse 2-Up که Daily Digital Club نیز از آن استفاده می کند همچنان محبوب است.

در مورد اطلاعات مالی خود اگر با برنامه شرکت های Reverse 2 Up آشنا نیستید در اولین استخدام شرکت می کنید اما فقط نامزد دوم و چهارم اسپانسر را رها می کنید در حالی که کلاس پنجم و بالاتر را به طور نامحدود نگه دارید. نکته جالب این است که هر شخصی که از او مراقبت می کنید باید تکرار دوم و چهارم خود را کنار بگذارد. بنابراین حتی یک بازاریاب که از هوش کمتری برخوردار است می تواند حداقل یک نفر را حمایت مالی کند از همه آموزش های ارزشمند برابری کرده و لذت ببرد تا یاد بگیرد که چگونه در آینده تکرارهای بیشتری پرورش دهد. کلوپ دیجیتال دیلی این سیستم را با 9 ورودی مختلف قیمت مقایسه می کند که از 2 دلار شروع می شود و در ماه 1000 دلار به پایان می رسد. با هر ارتقا level سطح محصولات و مزایای عضویت بیشتر می شوند.

نکات برجسته کلوپ دیجیتال روزانه

حقوق خصوصی برچسب (PLR) یا حقوق فروش مجدد (MRR) که توسط عضویت DDC ارائه می شود شما را به عنوان عضوی واجد شرایط می کند که محصولات پرطرفدار را بارها و بارها بفروشید گویی که خود آنها را ایجاد کرده اید. به عنوان مثال من یک بار MRR را با یک بار خرید 6.99 دلار خریداری کردم و در مدت زمان بیش از 5 ماه توانستم بیش از 500 بار آن را بفروشم. برای یک بار سرمایه گذاری 6.99 دلار سرمایه گذاری بدی نیست. آنچه این محصولات PLR را متمایز می کند این است که مدت ها پس از تعطیل شدن کمپین ها به فروش خود ادامه می دهند. تصور می کنید که برای فروش بارها و بارها به کتابخانه ای با آخرین نرم افزار و محصولات بازاریابی اطلاعات دسترسی داشته باشید؟

در اینجا دلیل دیگری وجود دارد که باعث می شود The Daily Digital Club در شرایطی رشد کند. ما می دانیم که پیتر ولفینگ در حال حاضر دارای لیست عظیمی از 400000 بازاریاب است که فقط از 170000 بازاریاب فقط از Infinity Downline ندارند. این را بخاطر داشته باشید … همانطور که آقای ولفینگ بازاریاب بزرگی است که چندین سمینار آموزش آنلاین رایگان بصورت هفتگی برگزار می کند و برخی از بهترین ابزارها و سیستم های بازاریابی موجود را به نمایش می گذارد. بنابراین سوال این است … فکر می کنید او ممکن است در تلاش باشد تا در لیست خود دو برابر شود؟ فکر می کنید بسیاری از پیروان وفادار وی ممکن است جایی در Daily Digital Club داشته باشند؟ با توجه به سوابق آقای ولفینگ شرط می بندم که بسیاری آن را امتحان می کنند. به هر حال DDC یک برنامه ساده و به راحتی قابل فروش است که دارای امتیازات جذاب مختلف شروع برای همه است. در واقع می توان از 2 دلار شروع کرد و با 1000 عضویت ماهانه پایان داد.

همزمان با مراجعه بیشتر کارآفرینان و شرکت ها به اینترنت و جستجوی راه های مقرون به صرفه برای بازاریابی کالاها و خدمات خود تقاضا برای نحوه بازاریابی محصولات اطلاعاتی همچنان ادامه خواهد داشت. با کمک به کلوپ دیجیتال دیلی این نیاز را در بازار برآورده می کند فرصتی برای افرادی که در تهیه پول های دیوانه کننده فعالیت می کنند وجود دارد.

سرانجام کلوپ دیجیتال روزانه توسط شرکت پیتر ولفینگ Rock Solid Company Multiplex Systems Inc ایجاد شده است. با سابقه ثابت شده از 13 سال موفقیت گسترده. کلوپ دیجیتال روزانه (Reverse 2 Up) یک فرصت MLM است که به اعضای تعیین شده امکان دسترسی به کتابخانه دیجیتال محصولات و برنامه های اطلاعاتی را می دهد که می تواند برای کمک به تلاش های بازاریابی هر مشاغل خانگی استفاده شود. سطح دسترسی به کتابخانه توسط یک قیمت واحد عضو تعیین می شود که از 2 دلار شروع می شود و به 1000 دلار در ماه می رسد.

Daily Digital Club همچنین به اعضای این امکان را می دهد تا از طریق حقوق عمده فروش مجدد موجود در بسیاری از محصولات درآمد بیشتری کسب کنند. اگرچه این ارزش افزوده به یک بازاریاب پیشرفته مزیت خواهد داد اما آقای ولفینگ با ارائه 20 سال تجربه بازاریابی در سطح میز بازاریابی رایگان را از طریق چندین وبینار هفتگی برای کمک به بازاریاب تازه کار و پیشرفته ارائه می دهد. من باشگاه دیجیتال دیلی را بسیار آسان و قابل اطمینان توصیه می کنم: یک مرکز سود اضافی مدل تجاری و منبع بازاریابی.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا