طرح بازاریابی املاک و مستغلات

[ad_1]

Google | توییتر

آیا به دنبال اصلاح یا توسعه طرح بازاریابی املاک و مستغلات خود هستید؟

برای کسانی که به دنبال ابزارهای بازاریابی برای معاملات ملکی (R) و بنگاه های معاملات ملکی هستند ، “بهترین روش ها” برای آژانس های چند میلیون دلاری شامل چندین “ستون” یا آگهی های تأمین منابع و بهبود سه نقطه اصلی تماس با مشتری است. این سه نقطه اصلی تماس مشتری ، تولید اولیه مشتری ، نقطه فروش (لیست های ارائه و پردازش نمایندگی خریدار) و ایجاد ارجاع پس از فروش است.

یکی از اشتباهات رایجی که نمایندگان مرتکب می شوند ، انتخاب رویکرد “بازاریابی مستقیم مصرف کننده” یا “فقط مراجعه” است. این اشتباه است زیرا برای دستیابی به حداکثر عملکرد ، به هر دو نیاز خواهید داشت. خوشبختانه ، اگر خوب انجام شود ، لازم نیست گران باشد. یک طرح بازاریابی املاک و مستغلات فقط به کشت فعال (کشت) یک گروه (مزرعه) از منابع ارجاع متکی است. برای اکثر سیستم ها ، این اطمینان از وجود دلیل و احترام مراجعه کنندگان احتمالی به سیستم های ارتباطی مداوم ، معمولاً از طریق یادداشت های دست نویس با تکنولوژی پایین ، تماس های تلفنی ماهانه با افرادی که موافقت کرده اند با شنیدن خبرهایی در مورد افرادی که مایل به خرید و فروش هستند و مهمانی های گاه به گاه مشتری ، شما را ارجاع می دهند ، متکی است. و پنجره های گاه به گاه بازدید از شخص به شخص چندین بار در سال. این سیستم ها به دقت طراحی شده اند تا ظاهری گاه به گاه داشته باشند ، اما اگر با خبرنامه ها و ابزارهای املاک و مستغلات ترکیب شوند ، مزرعه شما را مانند شما شخصی می کنند و از نظر حرفه ای به شما احترام می گذارند. تصور کنید ماهانه 2-3 برنامه ارجاع از یک برنامه ریز مالی ، 2-3 مورد مراجعه بیشتر از یک متخصص مالیات ، 1-2 مورد دیگر از مادربزرگ خود و غیره دریافت کنید ، و شما واقعاً پایگاه تجاری خوبی دارید. نسبت نزدیک به مراجعه همیشه بسیار بیشتر از بازاریابی ارجاع است و هزینه سرب شما کمتر است.

پس چرا فقط از این استفاده نمی کنیم؟

از آنجا که شما ممکن است 1800 هوادار نداشته باشید که شما را دوست داشته باشند و شما را معرفی کنند و حتی اگر این کار را انجام دهید ، قطعاً برخی از افراد در منطقه شما خرید یا فروش می کنند که دوست دارند با شما کار کنند.

اما آنها شما را نمی شناسند.

این تغییر در بازاریابی مستقیم مصرف کننده است. در حالی که تبلیغات ایستگاه اتوبوس می تواند به دید محله کمک کند ، چه کسی صادقانه با یک مسکن تماس گرفته است زیرا آنها آگهی ایستگاه را دیده اند؟ تبلیغات چاپی و تبلیغات ایستگاه اتوبوس فقط باید این روزها پس از تسلط کامل بر بازاریابی آنلاین املاک و مستغلات در منطقه خود استفاده شود.

چگونه بر یک منطقه تسلط دارید؟ پیام و تحویل این روزها تحویل کالا برای بیش از 90٪ خریداران بصورت آنلاین انجام می شود و تقریباً همه فروشندگان قبل از انتخاب نمایندگی برای امضای قرارداد به دنبال نمایندگی آنلاین هستند. در حالی که اینترنت فضای بزرگی است ، شما می توانید با گزارش رایگان ما در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، کنترل سایر مناطق با پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و بازاریابی در شبکه های اجتماعی (فیس بوک ، myspace ، توییتر) کنترل صفحه 1 Google را در دست بگیرید. و بخشهایی مانند Craigslist را معامله کرد. شرکت ما در ایجاد پیشنهادات عالی و جذاب متمرکز شده است بنابراین شما مجبور نخواهید شد ، گرچه قطعاً می توانید پیشنهادات خود را ایجاد کنید.

در اینجا برخی از ستون های پیشنهادی برای بررسی وجود دارد:

– لیست ها تاریخ انقضا و لیست های پس گرفته شده است. اینها ساده ترین “رشته های سرد” هستند که پیدا خواهید کرد. اگر تصمیم دارید محصول ما را خریداری نکنید ، قطعاً می توانید محصول خود را ایجاد کنید. اولین اشتباهی که مردم با لیست های بازاریابی منقضی شده مرتکب می شوند انتظار تبدیل سریع است. فروشندگان معمولاً بلافاصله با پیشنهادها مملو می شوند ، اما فعالیت 6 تا 8 هفته پس از انقضا یا انصراف به اوج خود می رسد. برای کاهش هزینه با وام دهنده رهن جفت شوید ، زیرا این امر می تواند منجر به بازپرداخت مالی و تعدیل وام شود.

FSBO یک ستون قوی FSBO به تنهایی می تواند ماهانه 1-3 لیست را در یک منطقه متوسط ​​به شما ارائه دهد. برای این کار شما به یک سیستم بازاریابی املاک و مستغلات کارت پستال یا یک سیستم کارت پستال fsbo نیاز دارید. برای دسترسی به سایت ما در زیر برای چند الگوی رایگان و کمک به آن کلیک کنید.

خریداران مسکن اولین اشتباه رایج در بازاریابی املاک و مستغلات برای خریداران مسکن تهیه سمینار خریدار مسکن است. سعی کنید با ارائه “سمینار اعتباری” یا حداقل افزودن آن به بازاریابی خود ، “جریان بالادست را بگیرید”. ما یک سیستم آنلاین برای این کار داریم ، اگر تصمیم به خرید ندارید قطعاً می توانید آن را طراحی کنید. مطمئن باشید که “برای افراد ناآگاه” بازاریابی می کنید ، یعنی افرادی که هنوز تصمیمی برای خرید خانه نگرفته اند ، زیرا این احتمال وجود دارد که اگر آنها با اطمینان بدانند که می خواهند خانه بخرند ، پس احتمالاً آنها یک نماینده را می شناسند. عامل (یا مسکن) برای کاشت این بذر باشید و به احتمال زیاد کسب و کار را به جای “پسر عموی صاحب سگ سابق که در کنار هم املاک و مستغلات را تمرین می کند” بدست آورید.

سرمایه گذاران. بسیاری از نمایندگان این بازار را نادیده می گیرند ، اما یک مشتری سرمایه گذار خوب می تواند سالانه معاملات زیادی را به شما تحویل دهد ، چه خرید و چه فروش. اگر به تازگی از مدرسه املاک فارغ التحصیل شده اید ، اینجا را شروع نکنید – آنها شما را برای ناهار می خورند و وقت شما را می مکند ، اما اگر ستون های دیگر را در یک مکان سرد قرار دهید ، این می تواند شما را در لیگ های اصلی با کمیسیون های چند میلیون دلاری قرار دهد.

– حمل و نقل این ممکن است بازار سختی برای تسخیر باشد ، اما این مانع ورود می تواند برای شما مفید باشد. این برای مبتدیان نیست ، اما برای نمایندگان باتجربه با خدمات مشتری درجه یک و ستون های درجه یک ، این باید در برنامه بازاریابی املاک و مستغلات شما باشد. برای شروع این تجارت ، بازاریابی آنلاین در املاک و مستغلات خود را به حداکثر برسانید و از فیلم های آنلاین زیادی مانند این استفاده کنید (برای نمونه های مدل سازی یا خرید به سایت ما مراجعه کنید)

فواید منابع انسانی بازاریابی HR برای املاک و وام دهندگان می تواند منبع عالی تجارت باشد. این یک برنامه عالی برای یک مامور در اواسط حرفه او است.

اگر همه اینها خوب به نظر می رسند ، ابتدا ببینید چه چیزهایی را می توانید منتقل کنید و اجرا کنید. چرخ را از نو اختراع نکنید ، زیرا هر آنچه برای تمام شافتهای فوق نیاز دارید تولید شده است. وقت و بودجه خود را متمرکز کنید و سیستم هایی را با ستون های بالا تنظیم کنید. وقتی تثبیت شد ، در عرض یک ماه ، شما نباید هیچ وقت برای تولید این رشته ها صرف کنید. به سادگی سیستم را تنظیم کنید ، بودجه پرداخت به ازای هر کلیک را تنها بگذارید و فقط سودآوری را کنترل کنید و دستیارهای الکترونیکی خارجی را برای انجام کارهای دیگر مانند بازاریابی Craigslist استخدام کنید. کشتی ها را رول کنید و در عرض شش ماه ، هیچ دلیلی وجود ندارد که با اولین فیش حقوقی خود ، فروشنده شماره یک در منطقه خود نباشید. این ابزارها برای شما طراحی و آماده شده اند.

آنچه در این مقاله به آن پرداخته نشده است ارائه لیست ها ، تاکتیک های پس از فروش و فروش متقابل و تولید ارجاع است. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از اینها ، به سایت ناشناس ما مراجعه کنید ، http://www.RealEstateMarketing.ME برای نکات ، ترفندها و منابع بازاریابی املاک و مستغلات.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا