قیمت بالا در مقابل فرصت های کم قیمت

آیا تفاوتی بین فرصت بلیط بزرگ با قیمت بالاتر و فرصت تجاری کم یا حتی رایگان وجود دارد؟

قبل از اینکه به آن پاسخ دهم بگذارید یک راز کوچک برای شما بگویم که هیچ یک از افراد موفق در بازاریابی شبکه ای یا MLM و MLM به شما نمی گویند.

با رشد تیم شما میزان کارهایی که باید برای جلب رضایت همه انجام دهید نیز افزایش می یابد. هر بار که یک شریک زندگی جدید پرورش می دهید بدون شک ساعت ها و ساعت ها را با آن فرد خواهید آموخت و کار را به او آموزش داد. بالاخره این نحوه بازاریابی شبکه ای است. با همکاری و آموزش تیم شما آنها بر اساس آموزش شما بیرون می آیند و تکرار می شوند بنابراین تیم شما رشد چشمگیری خواهد داشت.

واقعیت می تواند بسیار متفاوت باشد. بیشتر اوقات اتفاقی که می افتد این است که شما ساعت ها و ساعت ها به آموزش شریک زندگی جدید خود می پردازید و انتظار دارید که آنها شروع به اقدام کنند – اما این عمل هرگز عملی نمی شود. شما واقعاً به سرعت متوجه می شوید که فقط تعداد معدودی از استخدام کنندگان هیجان شما را به خود جلب می کنند و بقیه فقط یک رویا زندگی می کنند. در نهایت وقتی حساب می کنید در هر ساعت سکه می گیرید.

اگر در یک فرصت ارزان قیمت شرکت می کنید – جایی که هزینه ورود و حقوق دریافتی هنگام مراقبت از شخصی کم است این می تواند یک مشکل جدی جدی باشد. شما زمان بیشتری را برای آموزش می گذرانید و زمان کمتری را برای تولید به رشد کسب و کار خود می رسانید. مشاغل شخصی شما رنج می برد.

این بزرگترین تفاوت بین فرصت های بلیط بالا و بلیط پایین است. فرصت های با قیمت بالا معمولاً روزی که یک همکار جدید به تیم شما ملحق می شود حقوق بزرگی به شما می دهد. این به شما انگیزه جدی می دهد تا وقت لازم را برای انجام آموزش های لازم صرف کنید – بعد از همه اینها به شما از قبل پول می دهند. من می دانم که من در هر دو سمت بوده ام – و ترجیح می دهم هزینه وقتم را بپردازم – به همین دلیل کرایه بالا یا فرصت گران قیمت بسیار جذاب است!

آیا ارتقا one یکی از این فرصت های بلیط بالا دشوار است؟ به هیچ وجه برای پی بردن به چگونگی پیوند موجود در جعبه منبع زیر کلیک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا