در اینجا یک بررسی شخص ثالث در USANA است

[ad_1]

بررسی

سلام و به صفحه این مقاله خوش آمدید. امروز من قصد دارم یک بررسی دقیق از USANA به شما ارائه دهم و همچنین قصد دارم برخی از دلایل اصلی سختی بیشتر مردم برای شروع و اداره تجارت خود در صنعت MLM را با شما در میان بگذارم. شما همچنین می خواهید به خاطر داشته باشید که این یک بررسی شخص ثالث از فرصت تجاری USANA است. اکثر بازاریابانی که معمولاً به یک شرکت بازاریابی شبکه ای تعلق دارند معمولاً کناری را انتخاب می کنند زیرا یا سعی در ایجاد مشاغل خود داشته اند با ناکامی شکست خورده اند یا قبلاً عضوی از یک شرکت خاص بوده اند که به عنوان تلاشی ناامیدکننده برای انجام یک فروش سریع تلاش می کند چیزها را باد کند. بنابراین امروز تصمیم گرفتم در این صفحه مقاله یک بررسی کامل و بی طرفانه از فرصت های تجاری USANA را برای شما بازگو کنم.

بنابراین اکنون برخی از شما که در این بررسی شرکت کرده اید ممکن است بپرسید USANA دقیقاً چیست و آیا مکان خوبی برای شروع مشاغل خانگی است؟ در واقع این شرکت بازاریابی شبکه ای یکی از محبوب ترین فرصت های مشاغل خانگی در زمینه بازاریابی شبکه ای است. USANA برای مدتی کوتاه وجود داشته است و توسط دکتر میرون ونتز در سال 1992 تأسیس شد. برخی از محصولات ارائه شده در تجارت USANA عمدتا محصولات مراقبت شخصی تغذیه رژیم غذایی و انرژی است. به نظر من در مورد برنامه شرکت های USANA به نظر من این یک برنامه جبران خسارت بسیار خوب و کاملاً اندیشیده شده است دلایل اصلی آن این است که 6 راه برای پرداخت مانند پاداش های مسابقه خرده فروشی محصولات کمیسیون های هفتگی براساس امتیازاتی که کسب می کنید پاداش های مسابقه و پاداش های رهبری را ارائه می دهد.

بنابراین به طور کلی USANA یک فرصت تجاری بسیار خوب است اما دلیل این که بسیاری در هنگام شروع این فرصت شغلی تلاش می کنند کمبود مهارت های بازاریابی و هجوم سود است. آنچه قطعاً بدون س questionال به آن نیاز خواهید داشت (اگر جدی هستید که به یک محصول عالی تبدیل شوید سودآورترین فرصت شغلی شما در USANA است) سیستمی است که علل بسیاری از شکستها را در صنعت بازاریابی شبکه از بین می برد. به عنوان مثال کمبود سرنخ کمبود پول قبل از شروع کار و ناامیدی از تلاش برای احراز صلاحیت با تلاش برای متقاعد کردن آنها برای پیوستن به فرصت های شغلی شما. برای اینکه بتوانید در USANA در همان زمینه تولید کننده های برتر قرار داشته باشید باید بتوانید روزانه حداقل 50 تا 150 لید تولید کنید. کمبود سرنخ دلیل اصلی شکست 95 درصدی در صنعت بازاریابی شبکه ای است.

بنابراین اکنون ممکن است از خود بپرسید که بهترین مکان برای شروع ساختن تجارت آنلاین USANA شما چیست؟ پاسخ این است که شما ابتدا باید یک سیستم بازاریابی جذاب داشته باشید که به شما امکان تولید روزانه مقادیر زیادی هدایت را با استفاده از اینترنت دهد. دوم شما همچنین باید از مفهوم پیشنهاد خود تأمین مالی استفاده کنید تا تجارت شما بتواند بدون هزینه های هنگفت جیب خود را تأمین مالی کند. به خاطر داشته باشید که اگر بتوانید هر دو مشکلی را که بیشتر بازاریابان با آن روبرو هستند حل کنید – کمبود پیشرو عدم موفقیت مالی در مشاغل خانگی شما اجتناب ناپذیر است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا