AWeber Vs MailChimp: کدام یک بهتر کار می کند؟

شما هرگز نمی توانید از شر افراد یا بازدیدکنندگانی که فقط به وب سایت شما مراجعه می کنند خلاص شوید. این مشکلی است که همه بازاریابان اینترنتی با آن روبرو هستند. با این حال همیشه می توانید کاری کنید که این نوع نشت ترافیک را کاهش دهید. یکی از م mostثرترین راه ها این است که به خوانندگان یا بازدید کنندگان خود امکان ثبت نام در لیست پستی خود را بدهید. اینجا جایی است که شما به یک دستگاه پاسخگویی ایمیل معتبر و یک صفحه فرود یا فرود موثر نیاز خواهید داشت. پاسخگوی خودکار به محض اینکه بازدید کننده پس از ثبت نام از طریق صفحه فرود خود آدرس ایمیل خود را تأیید می کند اطلاعات (از جمله پیوندهای بارگیری) را تحویل می دهد. این امکان بازاریابی مداوم با هزینه بسیار کم را فراهم می کند دسترسی شما را افزایش می دهد و بازدید کنندگان و مشترکان بیشتری را به وبلاگ یا وب سایت شما جذب می کند. مهمتر از همه به تولید مکرر فروش و ایجاد روابط طولانی مدت با مشترکان خود با کمترین تلاش کمک می کند.

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی انتخاب یک تلفن پاسخ مناسب برای موفقیت در تجارت اینترنتی شما حیاتی است. من این فرصت را داشتم که ویژگی های دو ارائه دهنده خدمات شناخته شده را مرور کنم و در اینجا به طور مختصر درباره آنها توضیح خواهم داد تا در تعیین ویژگی مناسب و مناسب برای کسب و کار خود به شما توجه کنم.

AWeber با سیستم بازاریابی ایمیل بدون درز رهبر بازار در ایمیل مارکتینگ و مدیریت لیست پستی است. این چندین الگو با کاربرد آسان و قابل تنظیم را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که دارای 1-2 ستون طراحی هستند تا به راحتی با فرم های مختلف ثبت نام متناسب شوند و به شما امکان می دهد فرم های ثبت نام خود را با استفاده از جادوگر داخلی آن ایجاد کنید. این مجهز به سیستمی است که می تواند مخاطبین شما را نه تنها از سایت شما بلکه از چند وب سایت شخص ثالث از جمله PayPal و Yahoo وارد کند. AWeber پشتیبانی مهاجرت رایگان را برای وارد کردن لیست شما از سایر ارائه دهندگان خدمات بازاریابی ایمیل ارائه می دهد.

دانستن پیشرفت شما با AWeber به دلیل سیستم ردیابی عالی که عملکرد مبارزات شما را کنترل خواهد کرد آسان می شود. این به شما نشان می دهد که چه کسی نامه شما را باز کرده است بر روی کدام یک از پیوندها کلیک شده و تعداد افرادی که لغو اشتراک را انتخاب کرده اند یا دیگر نمی خواهند در لیست شما بمانند. ویژگی تقسیم بندی آن می تواند مشترکین شما را بر اساس فعالیت های مشابه از جمله باز کردن همان لینک یا خرید همان محصول گروه بندی کند. این امر به ویژه در هدف قرار دادن محتوای مناسب به هدایت های مناسب برای دستیابی به تبدیل درآمد بالاتر بسیار مفید است.

MailChimp یکی دیگر از ارائه دهندگان پاسخ خودکار است. همچنین بسیاری از الگوهای فرم قابل تنظیم را فراهم می کند اما اینگونه نیستند. درست مانند AWeber یک گزارش پیشرفت کمپین ارائه می دهد که جزئیات رشد مشترک و فعالیت های مشترک شما را مشخص می کند خواه ایمیل شما را بخوانند و روی پیوندهای شما کلیک کنند یا نه.

من با چند بررسی مشتری در مورد MailChimp روبرو شده ام. برخی از کاربران از خدمات خود راضی نیستند به ویژه در مورد مسائل مربوط به بستن حساب های کاربری در حالی که برخی دیگر از عدم توانایی ارسال پیام به مشترکان خود شکایت دارند. برخی می گویند این اتفاقات به دلیل سیاستهای بسیار سخت گیرانه MailChimp رخ می دهد که مردم با این شبکه برخورد می کنند نه یک دوست وابسته.

در مورد نرخ آنها AWeber تعداد مشترکین شما را برآورده می کند. از شما بابت 500 مشترک 19 دلار ماهانه 2900 دلار برای 2500 مشترک 49 دلار برای هر 5000 مشترک 69 دلار برای هر 10 هزار مشترک و 149 دلار برای 25000 مشترک کسر می شود و اگر مشترکان بیشتری دریافت می کنید می توانید با میز راهنمای آنها صحبت کنید. با قیمت ویژه در حالی که در MailChimp هستید ماه اول رایگان خواهد بود زیرا از حد آزمایشی 2000 مشترک فراتر نمی رود. در ماه های بعد نیز هزینه از شما کسر می شود

به تعداد مشترکین کانال شما بستگی دارد. برای 2500 مشترک 30 دلار 50 دلار برای 5000 مشترک 75 دلار برای 10000 مشترک 150 $ برای 25000 $ 240 $ برای 50000 و اگر بیش از آنها باشید نرخ ویژه ای برای شما ارسال می شود.

اگر کمتر از 2000 مشترک داشته باشید می دانید AWeber در مقایسه با MailChimp گران تر است اما اگر بیش از 10000 مشترک داشته باشید MailChimp ماهانه هزینه بیشتری نسبت به AWeber دریافت می کند. بیشتر از همه این است که شما باید دراز مدت فکر کنید که کدام یک از ارائه دهندگان لیست ایمیل بیشتر به شما کمک خواهد کرد. مطمئناً شما نمی خواهید با کسی که سرانجام شکست می خورد یا برای تجارت شما کار نمی کند معامله کنید. بله اگر اوضاع بهبود نیافت می توانید ارائه دهنده خدمات خود را منتقل و جایگزین کنید اما باید به یاد داشته باشید که انتقال یا انتقال لیست کار ساده و مفیدی نیست. با توجه به اینکه وقتی این کار را انجام می دهید حداکثر 90 درصد مشترکانی که برای آنها خیلی سخت کار کرده اید احتمال دارد.

به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب یا قبول یک ارائه دهنده خواه AWeber MailChimp یا یک شرکت دیگر باشد شما واقعاً باید پیش از انجام تعهدات خود را انجام دهید. مدیریت لیست سازی از نظر توانایی اعتماد سازی ارتباط با مشترکین و توانایی ارائه ارزش بخش مهمی در رشد تجارت شما است. بخاطر داشته باشید که با بازاریابی مبتنی بر ارزش می توانید از لیست خود درآمدزایی کنید. بنابراین برای پاسخ به سوال AWeber Vs. MailChimp برای شما ضروری است که مدارک و بررسی های شرکت را قبل از مشارکت بررسی کنید زیرا می خواهید بتوانید با شرکتی که می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و شرکتی که می توانید به آن اعتماد کنید تا به طور موثر لیست ایمیل خود را مدیریت کنید تجارت کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا