بازاریابی پادکست

[ad_1]

تقریباً به محض معرفی iPod اصلی اپل افراد حرفه ای بازاریابی به توانایی این رسانه در حمل مارک و پیام رسانی محصول پی بردند. امروزه پادکست ها روشی محبوب برای برقراری ارتباط اطلاعات شرکت هستند که شرکت ها را قادر می سازد محتوای ارزشمندی را به شنوندگان برسانند. از آنجا که صدای صدای انسان احساسات را منتقل می کند رسانه می تواند مطالب را م moreثرتر از متن ارائه دهد. در واقع برخی از کارشناسان بازاریابی معتقدند پادکست ها از قدرت بیشتری نسبت به سایر رسانه های بازاریابی مانند تبلیغات پست مستقیم برخوردار هستند. با توسعه و ادغام پادکست در برنامه های بازاریابی خود شرکت ها می توانند به عنوان مثال شنوندگان را در مورد فن آوری های جدید و آینده در صنعت خود آموزش دهند محصولات را که به زودی عرضه می شوند به مشتریان اطلاع دهند و خدمات جدید را ارتقا دهند. برای توسعه پادکست خود از دستورالعمل های زیر استفاده کنید.

حمله خود را برنامه ریزی کنید

قبل از اینکه حتی شروع به ضبط پادکست کنید باید تصمیم بگیرید که می خواهید چه بگویید چه بازاری را هدف قرار داده اید و دعوت به عمل شما چیست. در پایان پادکست خود ممکن است بخواهید شنوندگان را به یک URL وب خاص هدایت کنید که باعث افزایش فروش و اندازه گیری تعداد افرادی که پادکست شما را شنیده اند شود. همچنین باید اسکریپتی تهیه کنید که به شخصی که صدا می دهد دقیقاً چه بگوید. از آنجا که دامنه توجه افراد به طور کلی کوتاه است شما باید از ایجاد پادکست های طولانی تر از 20 تا 30 دقیقه خودداری کنید.

ابزارهای مناسب را تهیه کنید

برای ایجاد پادکست خود به یک کامپیوتر و میکروفون نیاز دارید. بسیاری از رایانه ها از قبل میکروفون داخلی دارند. با این حال برای اطمینان از بالاترین کیفیت صدای خود ممکن است بخواهید یک کیت لغو اکو خریداری کنید. اگر می خواهید بدون شنیدن صدای اضافی از محیط اطراف خود به ضبط های خود گوش دهید هدفون نیز ایده خوبی است.

شما همچنین به نرم افزار ضبط صدا مانند یکی از برنامه های اصلی یا از قبل بارگیری شده که همراه سیستم عامل رایانه شما است نیاز خواهید داشت. یا می توانید یک راه حل پیشرفته تر خریداری کنید که به شما امکان می دهد فایل صوتی را به عنوان ePodcast Creator یا آسان برای استفاده و Audacity با Windows و Mac سازگار ویرایش کنید. Audacity برای بارگیری رایگان در audacity.sourceforge.net در دسترس است.

شروع به ضبط کنید

به فهرست پرونده برنامه بروید و New را انتخاب کنید. سطح ورودی میکروفون را تست کنید سپس فقط روی دکمه ضبط کلیک کنید و شروع کنید. اگر از Audacity استفاده می کنید برنامه به طور خودکار ضبط را به عنوان پرونده aup ذخیره می کند. با این حال برخی از برنامه ها نمی توانند این قالب را باز کنند بنابراین شما باید پس از ضبط پادکست را به عنوان یک فایل mp3 صادر کنید.

پرونده خود را بارگذاری کنید

پس از پایان تولید شما آماده بارگذاری فایل .mp3 در وب سایت خود یا انتشار آن در یک سرویس بلاگ مانند Podcasting.com یا فهرست iTunes Podcast iTunes هستید. اگر می خواهید مرتباً منتشر کنید باید یک RSS feed ایجاد کنید. این کار را می توانید با یک برنامه آسان برای استفاده مانند FeedForAll انجام دهید.

پادکست خود را منتشر کنید

برای اطمینان از اینکه مخاطبان زیادی دارید باید نامه ای را به مخاطبین موجود در پایگاه داده شرکت خود ارسال کنید که نرم افزار شما در دسترس است. برخی از جزئیات اساسی را به همراه داشته باشید که توجه آنها را به خود جلب کند. و حتماً URL را وارد کنید تا بتوانند پادکست را بارگیری کنند. همچنین با اطمینان از درج پادکست خود در موتورهای جستجوی وب مانند Google و Yahoo و با استفاده از موتورهای جستجوی RSS از جمله جستجوی وبلاگ Google Bloglines Feedster و Technorati می توانید مخاطبان خود را افزایش دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا