Affiliate X بررسی پروژه – اسرار کلاهبرداری شماره 6؟

[ad_1]

Google | بازی

Affiliate Project X توسط Chris McNeeny ، بازاریاب مشهور اینترنت نوشته شده است. وی همچنین نویسنده معجزه AdWords ، انقلابی ترین دایرکتوری AdWords است.

پس از استفاده از فن آوری ها در Affiliate Project X ، از نتایج حاصل از استفاده از روش ها راضی بودم. با این حال ، من خوشحال نبودم زیرا انتظار بیشتری از Affiliate Project X ، یکی از مقرون به صرفه ترین راهنماهای بازاریابی وابسته داشتم. روش های بازاریابی وابسته که در Affiliate Project X تبلیغ می شوند قطعاً جدید و قدرتمند هستند ، اگرچه برخی از آنها کاملاً اخلاقی نیستند. در هنگام راه اندازی Affiliate Project X هیاهوی زیادی وجود داشت ، اما کاملاً توجیه پذیر نبود.

شرکت وابسته Project X بیشتر در استفاده از فن آوری های جدید و راه های کسب درآمد از Google Adwords تمرکز دارد. این قطعاً راهنمای کامل و نهایی بازاریابی شرکت های وابسته نیست ، زیرا بسیاری از روش های دیگر وجود ندارد که در Project X Referral شامل آنها نمی شود. اما اشتباه نکنید ، روش های Affiliate Project X بسیار قدرتمند هستند و اگر مراحل را دنبال کنید قطعاً درآمد کسب خواهید کرد. به نظر می رسد راهنماهای Chris McNeeney نسخه های پیشرفته راهنماهای قبلی وی مانند AdWords Miracle هستند ، بنابراین اگر تجربه ای در زمینه بازاریابی اینترنتی ندارید ، دایرکتوری مانند Affiliate Project X قطعاً مناسب شما نیست. تهیه تمام راهنماهای وی فقط برای شروع بازاریابی وابسته نیز ایده خوبی نیست ، زیرا این کار بسیار گران تمام می شود و راهنماهایی نیز وجود دارد که جنبه های بیشتری از بازاریابی وابسته را با هزینه بسیار کمتری توضیح می دهند.

به عنوان مثال ، تکنیک های انتخاب محصول Affiliate Project X ، که به شما یاد می دهد چگونه محصولات مناسبی را برای تبلیغ پیدا کنید ، نسخه پیشرفته تکنیک های انتخاب محصول AdWords Miracle است. اگر قبلاً AdWords Miracle را نخوانده اید ، یا قبلاً در Google AdWords تبلیغ نکرده اید ، ممکن است درک Affiliate Project X برای شما بسیار دشوار باشد. باز هم ، برای درک کامل آن ، همه راهنماهای آن را خریداری نکنید زیرا لازم نیست.

اگر قبلاً راهنماهای کریس مک نینی را خوانده اید ، Affiliate Project X برای شما عالی است. برخی از فناوری های او مانند Copy The Best و The Leech کاملاً انقلابی هستند و اولین باری که می بینید شما را شگفت زده می کنند. زالو مخصوصاً قدرتمند است زیرا می تواند هزینه های AdWords شما را خیلی سریع بازیابی کند ، نرخ تبدیل بسیار زیاد است و بازگشت سرمایه در کمپین های AdWords بالاترین رقمی است که تاکنون بدست آورده است. نقطه ضعف Affiliate Project X این است که وب سایت هایی که از شما می خواهند راه اندازی کنید به جای یک لینک مستقیم مستقیم به فروشنده محصول ، به تلاش و زمان بیشتری نیاز دارند.

با توجه به اثربخشی روشها در پروژه وابستگی ، من متقاعد شده ام که اینها در واقع روشهایی هستند که شرکتهای فوق وابسته برای ایجاد درآمد تمام وقت بصورت آنلاین استفاده می کنند. روش های موجود در Affiliate Project X بسیار خوب کار می کنند ، به شرط آنکه در زمینه بازاریابی شرکت های اینترنتی تجربه داشته باشید. من نمی دانم چرا این شرکتهای فوق وابسته تاکتیک ها و سیستم های قدرتمند خود را با مردم به اشتراک می گذارند. اما من فکر می کنم مقدار پولی که هر روز در اینترنت می چرخد ​​بسیار زیاد است و میلیاردها محصول وجود دارد ، آنها توانایی خرید فناوری خود را دارند.

Affiliate Project X دائماً به روز می شود. Affiliate Project X از زمان راه اندازی به نسخه 2.01 به روز شده است که اکنون شامل جزئیاتی درباره چگونگی غلبه بر “Google Slap” و برخی موانع جدید برای بازاریابی شرکت های وابسته است. بهترین قسمت در مورد Affiliate Project X باید فیلم های “Battleplan” باشد. این فیلم ها برای کمک به شما در شروع کار بسیار عالی هستند ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه کریس در فیلم ها انجام می دهد را دنبال کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا