[ad_1]
آیا برای جستجوی کلمات کلیدی خود از Wordze استفاده می کنید؟ ابزارهای زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که به افراد کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را برای بازاریابی خود پیدا کنند. بعضی از آنها گرانتر از بقیه هستند. در واقع هزینه Wordze حدود نیمی از Wordtracker است. در این بررسی می خواهم به خوبی به این ابزار تحقیق کلمات کلیدی نگاهی بیندازم تا در تصمیم گیری در مورد مناسب بودن این برنامه برای شما یا نیاز به تحقیق در مورد گزینه های گران تر به شما کمک کند.
همانطور که هر بازاریاب اینترنتی می داند هر بازاریاب خوبی با انتخاب کلمات کلیدی مناسب شروع می کند. یافتن بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای کمک به تحقیقات کلمات کلیدی بسیار مهم است. شاید مهمترین آن آموزش مداوم شما در زمینه تحقیق درباره کلمات کلیدی و تغییرات مداوم در صنعت باشد.
Wordze ابزارهای مختلفی برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی خود فراهم می کند. با مراجعه به Wordze.com می توانید برنامه را بررسی کنید. این برنامه همچنین آموزش مداوم کلمات کلیدی را از مدیر عامل شرکت بردلی مارکام (که قبلاً در Google کار می کرد) ارائه می دهد و همچنین آموزشها و فیلم های مختلفی وجود دارد که به طور منظم به روز می شوند.
مانند هر ابزار کلمه کلیدی Wordze لیستی از کلمات کلیدی عبارات کلمات کلیدی و گزینه های دیگری را برای بررسی در اختیار شما قرار می دهد. این اطلاعات براساس اطلاعات تحقیقاتی ISPS تهیه شده است. آنها ادعا می کنند که حداکثر 13٪ از کل سوالات اینترنتی را دریافت می کنند. بنابراین اطلاعات باید کاملاً دقیق باشد. با این حال فقط داشتن لیستی از کلمات معمول فقط نیمی از تصویر است. Wordze برخی از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند عمیق تر شوید و ببینید کدام اصطلاحات برای پروژه بازاریابی شما بیشترین تأثیر را دارند
Wordze’s Keyword Tool شامل 15 ویژگی مختلف است که به هر کسی امکان می دهد بر تحقیق در مورد کلید واژه شما تسلط داشته باشد. من در زیر به طور خلاصه بیشتر بحث خواهم کرد.
ابزار کلمات کلیدی
ابزار کلید واژه اساسی لیستی از کلمات کلیدی و گزینه های دیگر را ارائه می دهد. این یک ابزار ضروری است که می توانید آن را در هر ابزار کلمه کلیدی پیدا کنید. این باید نقطه شروع تحقیقات شما باشد.
WordRank
این ابزار هر وب سایتی را تجزیه و تحلیل کرده و بیشترین مورد نیاز را برای بهبود رتبه بندی خود ارائه می دهد. این ابزار نه تنها از نظر کلمات کلیدی برای تمرکز بلکه نحوه استفاده از آن برای بهبود رتبه سایت شما را راهنمایی می کند.
ابزار حفاری
این ابزار نگاهی به صدها سایت دیگر می اندازد و کلمات کلیدی مورد استفاده را با کلمات کلیدی مورد تجزیه و تحلیل خود استخراج می کند. در اصل کلمات کلیدی دنیای واقعی را به شما می دهد که مردم به همراه کلمات کلیدی که فکر می کنید استفاده می کنند. این اجازه می دهد تا بازاریاب کمی بیشتر در خارج از چارچوب فکر کند.
ابزارهای مفید دیگر
بله هنوز موارد بیشتری وجود دارد! Wordze ابزارهای دیگری را برای تجزیه و تحلیل بیشتر نتایج شما و تصمیم گیری بهتر فراهم می کند. فیلتر با حذف کلمات مرتبط با کلماتی که می خواهید حذف کنید به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی بالقوه خود را غربال کنید. ابزار کلمات کلیدی رقبا به شما امکان می دهد سایر کلمات کلیدی سایت را بررسی کرده و در صورت تمایل آنها را اضافه کنید. همچنین یک کلمه غلط املایی وجود دارد که می تواند بسیار مفید باشد. وقتی دسته بندی لیست خود را به قوی ترین کلمات کلیدی ممکن انجام دادید می توانید آن را به راحتی به رایانه خود صادر کنید.
هزینه
با کمتر از 40 دلار در ماه می توانید به تمام ویژگی های Wordze دسترسی پیدا کنید. این تقریباً نیمی از هزینه برخی از ابزارهای رایج است.
منفی
اگرچه Wordze ابزاری عالی برای کسب درآمد است اما نسبت به برخی از ابزارهای کلمات کلیدی موجود کاربر پسند نیست. همچنین اطلاعات کمی در مورد اینکه در واقع داده ها از کجا می آیند ارائه می شود.
به طور کلی Wordze ابزار خوبی برای پول است. این قطعاً یک قدم جلوتر از استفاده از یک ابزار رایگان است و یک گزینه عالی برای بازاریاب مبتدی تا متوسط است که به دنبال سرمایه گذاری بیشتر در تحقیقات کلمات کلیدی نیست. حقیقت این است که اکثر بازاریاب های جدید به راحتی نمی فهمند که تحقیقات کلمات کلیدی برای بازاریابی اینترنتی خوب چقدر مهم است. دیگران ممکن است بتوانند به خوبی جستجو کنند تا کلمات کلیدی را پیدا کنند اما آنها نمی دانند که چگونه این کلمات کلیدی را به طور مporateثر در محتوا بگنجانند. به همین دلیل یک برنامه آموزش آنلاین جامع برای هر کسی که واقعاً می خواهد یاد بگیرد چگونه می تواند از طریق اینترنت درآمد کسب کند ضروری است.
[ad_2]