تجربه کاربری من با SMAPLY

از آنجایی که من در حال ایجاد پروفایل UX خود بودم می دانستم ابزاری که به من امکان نمایش بصری رشد شخصیت خود را می دهد درک آسانتر نمونه کارها را برای شخص بررسی کننده آسان می کند.

آموزش

بنابراین من در وب به دنبال ابزارهای رایگان و پولی برای چند هفته به نظر می رسیدم و برنامه های دست و پا گیر و طراحی ضعیفی را امتحان کردم که نمی توانستم بفهمم یا فقط با پاورپوینت یکپارچه کار نمی کنم.

پس از وجین سیب های پوسیده با گوهری به نام SMAPLY مواجه می شوم. این فقط همان چیزی بود که دنبالش می گشتم. در گذشته شما از بسیاری از برنامه ها استفاده کرده اید که به جای اطلاعات کارت اعتباری شما که باید ابتدا جایگزین شوند دوره آزمایشی رایگان ارائه شده است. خوب به گفته گور آگهی بازاریابی جی آبراهام اگر این شرکت واقعا محصول و یا خدمات خوبی دارد باید به آنچه معکوس می کند ریسک عمل کند زیرا آنها آنها را در ابتدا به جای مشتری در معرض خطر قرار می دهد. در مورد SMAPLY بازگشت آنها به خطر باعث می شود هر کسی که علاقه مند باشد ابتدا برنامه را بدون دادن 16 شماره به مدت دو هفته امتحان کند.

این تمرین عالی UX امتیازات بسیار خوبی را با من کسب کرد. دوم درک معماری اطلاعات بسیار آسان است و نسخه آزمایشی رایگان با ارزش ارائه می شود. همچنین هنگامی که نسخه آزمایشی رایگان را انتخاب کردید به شما امکان می دهد برخی از فیلم های کوتاه آموزشی را مشاهده کنید که به شما نشان می دهد چگونه از رابط و بهترین روش ها در ایجاد نقشه ها و شخصیت ها برای سفر خود استفاده کنید.

بعد از تماشای 2 یا 3 فیلم مستقیم به داشبورد رفتم و شروع به کار روی نقشه سفر شخصیت اصلی خود کردم. یادگیری رابط کار سختی نبود و در حدود 20 دقیقه به پایان رسید. پس از اتمام من این امکان را داشتم که پروژه خود را به PDF صادر کنم همان چیزی بود که پاورپوینت مجاز دانست. درست در زیر دکمه صادرات یک جعبه اطلاعات وجود دارد که بیان می کند SMAPLY در حال حاضر روی گزینه های دیگر صادرات کار می کند و از نظرات در مورد نحوه اجرای آن توسط کاربران استقبال می شود. نیازی به گفتن نیست که من از این روش استفاده راحت تحت تأثیر قرار گرفتم.

با این حال SAS بدون نقص نبود اگرچه متوسط ​​بود. هنگامی که شما یک پروژه را صادر می کنید این پروژه همچنان شامل نمونه ای از پروژه به نام کپی در بالای پروژه ذخیره شده شما است. من فکر کردم کمی به نظر می رسد اما این زشتی ملایم تجربه کلی کاربر را خراب نکرده است.

با استفاده از SMAPLY توانستم در مدت زمان نسبتاً كوتاه و بدون هیچ مشكل اساسی به هدف خود در ایجاد یك نقشه سفر شخصی و شخصی دست یابم. رابط کاربری نیز به خوبی طراحی شده و از نظر زیبایی نیز خوشایند است. از قضا من شخصیت محصول SAS بودم و می توانم تجربه کاربری عالی را تضمین کنم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا