تأخیر – دشمن پیشرفت

[ad_1]

لپ تاپ | مبارزه

به تعویق انداختن – تعریف فرهنگ لغت: برای تأخیر در عمل. اساساً اتفاقی می افتد که باعث به تأخیر افتادن کار می شود ، حتی اگر همزمان بدانیم و غالباً می خواهیم پروژه مورد نظر را پیش ببریم.

گرچه ممکن است تنبل باشدو این اغلب نوعی ترس از چیزهای ناشناخته است این مخفیانه ما را به دام می اندازد ، و ما را مجبور به انجام هر کاری می کند ، جز کاری که می دانیم باید انجام دهیم.

چگونه می توان با این دشمن پیشرفت مبارزه کرداین ترس از شکست؟ ایجاد یک برنامه گام به گام و پیروی از آن به غلبه بر تعلل کمک می کند. درباره کار دلهره آور بیشتر بیاموزید و تمام مزایای حاصل از حرکت به جلو ، تغییر دیدگاه و درس ترس را پیدا کنید.

با قدرت تمام مزایا را تجسم کنید بنابراین نمی توانید صبر کنید تا استرس داشته باشید و هیجان جایگزین هر ترس خواهد شد. اگر بتوانید تعلل خود را به مرحله مهیجی در پروژه خود تبدیل کنید ، و بیاموزید که از آن احساس ناامنی موقتی استقبال کنید ، پیشرفت شما بسیار زیاد می شود و کارهای دشوار قبلی را لذت بخش تر و رضایت بخش تر خواهید دید. اگر احساس کنید از تخیلات خود الهام گرفته اید ، تنبلی نیز از بین می رود.

بیاموزید که آیا ترس از چیزهای ناشناخته است ، یا شاید ترس از شکست زمانی است که در مقابل یک کار ، تنبلی یا تمایل واقعی به انجام کار دیگری مقاومت می کنید.

و حالا دفعه دیگر که تعلل کردید ، مراحل بالا را امتحان کنید و ببینید آیا آنها به کار شما می آیند یا خیر. من می دانم که وقتی ناگهان خودم را در برابر یادگیری یک تکنیک جدید در کار مقاومت نشان می دهم ، آنها برای من کار می کنند. یا همانطور که در حال حاضر است – تصمیم گیری برای تخلیه کابینت و بسته نرم افزاری خانه برای حرکت آونگ ما. اکتبر هنوز به اندازه کافی دور افتاده به نظر می رسد و می تواند همه مرتب سازی های انجام شده را به تعویق بیندازد. روشن است که وقت برخی از ادعاها فرا رسیده است! (آیا این می تواند تنبلی ، یا تمایل صادقانه به انجام کارهای مهمتر در حال حاضر باشد)!

در ماه اکتبر که فروش خانه در اسپانیا و اسپانیا به پایان رسید ، ما سبک زندگی جدید خود را آغاز می کنیم. در زمستان های انگلیس دیگر برف و برف وجود ندارد ، در عوض می توانیم 16-18 درجه را انتظار داشته باشیم ، بسیار جذاب تر! ما برای گذراندن تابستان در دریاچه های ماهیگیری در حومه لینکلن شایر به انگلستان باز خواهیم گشت.

چگونه می توانیم از این سبک زندگی دوگانه لذت ببریمخوب با تشکر از رشد تجارت وابسته من. با بازاریابی اینترنتی ، من کمی بیشتر از یک لپ تاپ ، اتصال به اینترنت و شاید یک سری کتاب نیاز دارم ، زیرا خواندن در دستگاه های الکترونیکی ، آه و چاپگر قابل اعتماد را دوست ندارم!

کتابهایی که من الهام بخش و مفید بوده ام:

“احساس ترس کنید و به هر حال این کار را انجام دهید” ، ساخته سوزان جفرز

“غول درون” آنتونی رابینز را بیدار کرد

“قدرت ضمیر ناخودآگاه شما” نوشته جوزف مورفی

“قدرت 100٪ ذهن” توسط جک لانسن آدینگتون

“دیگر نگران نباشید و زندگی را شروع کنید” ، نوشته دیل کارنگی

با خرید از راهنمای خارج از کشور ، همچنین می توانید مجموعه ای از راهنماهای خاص کشور را در قفسه های کتابفروشی یا کتابخانه خود پیدا کنید.

اگر می خواهید درباره بازاریابی شرکت های وابسته اطلاعات بیشتری کسب کنید ، مجموعه ای از کتابها با این موضوع را در کتابفروشی مورد علاقه خود پیدا خواهید کرد.

امیدوارم این مواردی را به شما بدهد که برای برنامه های هیجان انگیز آینده در نظر بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا