کتاب های الکترونیکی – آیا آنها مناسب شما هستند؟

[ad_1]

پی اس | فناوری

اگر نگاهی بیندازید ، متوجه خواهید شد که استفاده از کتاب های الکترونیکی در پنج سال گذشته گسترش یافته است. فقط به eBay نگاه کنید تا ببینید چه تعداد از افراد به عنوان جواب همه دعاهای ما و کلید سلامتی ، ثروت و خوشبختی تبلیغ می شوند. پس چرا کتاب های الکترونیکی را به عنوان یک مفهوم در نظر گرفتیم؟ چرا بازاریاب ها ، کارشناسان کمک به خود و حتی فروشندگان روغن مار از آنها استفاده می کنند و از کجا می دانید که آنها برای پروژه نوشتن شما مناسب هستند؟

این در مورد سهولت انتشار و توزیع است. اگر پیامی دارید که می خواهید از آن خارج شوید ، کتاب های الکترونیکی می تواند راهی سریع و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مخاطبان شما باشد. تولید چاپ های کاغذی سنتی نسبتاً گران است. هزینه های توزیع برای مقادیر زیاد می تواند بسیار زیاد باشد و یافتن فروشگاه های خرده فروشی بسیار دشوار است. کتاب های الکترونیکی انقلابی در این امر ایجاد کرده اند. آنها هزینه های تولید بسیار کمی دارند و مفهوم کتاب های الکترونیکی به این معنی است که انتشار به معنای واقعی کلمه می تواند روی میز شما انجام شود. شیوع فایل pdf به عنوان یک قالب استاندارد قابل قبول ، این کار را آسان تر می کند. برای گرفتن یک پردازشگر متن یا انتشار یک فایل برنامه و ایجاد یک pdf قابل حمل ، آماده برای خواندن ، فروش و توزیع ، ابزارهای بسیار ارزان یا حتی رایگان زیادی وجود دارد.

اگر از بازاریابی اینترنتی استفاده می کنید و کتاب الکترونیکی خود را به صورت آنلاین می فروشید ، شکی نیست که فایل کتاب الکترونیکی را به صورت رایگان از طریق ایمیل ارسال خواهید کرد. این را با هزینه ذخیره سازی عملیات چاپ انبوه و بسته بندی و هزینه حمل و نقل کتاب های چاپی سنتی مقایسه کنید و به راحتی می توانید از کجا صرفه جویی عمده کنید.

کتاب های الکترونیکی را می توان از نظر اقتصادی ذخیره کرد. از آنجا که شما فقط پرونده های الکترونیکی را ذخیره می کنید ، نه پالت های زیادی از مواد چاپی سنگین ، از رسانه های ذخیره سازی الکترونیکی ارزان قیمت می توان به صورت ذخیره سازی امن سرور یا حتی فقط یک CD یا DVD برای ساده ترین روش بایگانی استفاده کرد. سیستم های پیشرفته مدیریت محتوا و مدیریت اسناد موجود هستند و می توانند به روشی مقرون به صرفه پیاده سازی شوند. این موارد معمولاً فقط درصورتی که کنترل ترکیب نسخه یا سند از اهمیت حیاتی برخوردار باشد یا هنگامی که می خواهید مقادیر زیادی کتاب الکترونیکی را ذخیره کنید ، سود واقعی دارند.

همه گل رز نیست. کتاب های الکترونیکی اشکالاتی دارند که باید قبل از تصمیم گیری در مورد مناسب بودن کتاب خود آنها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اندازه مهم است. تعداد کمی از افراد مایل به نشستن روی صفحه رایانه و خواندن یک رمان 400 صفحه ای هستند. برخی از افراد از مطالعه روی صفحه کاملاً متنفر هستند. این باعث می شود که کتابهای الکترونیکی برای اسناد کوچکتر ، اطلاعاتی یا مرجعی که ممکن است خواننده بخواهد وارد کتاب شود و از آن خارج شود ، مناسب تر باشد.

به ارزش وضعیت فکر کنید. آیا خوانندگان شما نسخه ای از کتاب شما را در قفسه خود می خواهند یا فقط به یک نسخه الکترونیکی راضی هستند؟ کتابهای چاپی با جلدهای زیبا که خوانندگان شما می توانند آنها را بارها و بارها نگه دارند و از آنها استفاده می کنند دارای اعتبار بیشتری هستند و بنابراین می توانند ارزش فروش بیشتری در کل داشته باشند. اگر به دنبال نویسنده شدن بودید ، آیا همان هجوم ایمیل الکترونیکی کتاب الکترونیکی را مانند زمانی که وارد کتابفروشی می شوید و کتاب خود را در قفسه می بینید ، خواهید دید؟

یکی از بزرگترین نقایصی که هنوز بطور کامل ارزیابی نشده است ، ماندگاری و حفظ آن در آینده است. مطمئناً ، کتاب های الکترونیکی اکنون محبوب هستند و سخت افزار و نرم افزار به راحتی برای مشاهده در دسترس هستند اما در آینده چه اتفاقی می افتد؟ چه فناوری جدید جایگزین آنچه در حال حاضر داریم خواهد شد؟ آیا کسی قادر خواهد بود کتاب الکترونیکی شما را در 5 ، 10 یا حتی 50 سال دیگر بخواند؟ پرونده pdf اکنون محبوب است اما برای چه مدت و اگر من از یک برنامه کتاب الکترونیکی که محبوبیت کمتری دارد استفاده کنم چه؟

کتاب های الکترونیکی ممکن است برای شما مناسب باشد ، اما قبل از تصمیم به ادامه مسیر کتاب الکترونیکی ، برخی از اشکالات و مزایا را نیز در نظر بگیرید. چرا به انتشارات با فرمت دوگانه نگاه نمی کنیم؟ سعی کنید از کتاب الکترونیکی به عنوان یک پرونده چاپی استفاده کنید و مقادیر محدودی را به صورت چاپ الکترونیکی و الکترونیکی تولید کنید. هرچه تصمیم می گیرید ، کتابهای الکترونیکی همچنان می توانند راهی برای چاپ مقاله شما در جایی ارائه دهند که قبلاً امکان پذیر نبود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا