برداشت هنرمند ، ارائه سه بعدی و گردش کار

[ad_1]

ماشین

روند و گردش کار

مثال زیر راهنمای نحوه ایجاد برداشت هنرمند سه بعدی یا ارائه سه بعدی است. مثال زیر مربوط به رندر در فضای باز است اما فرایند بسیار مشابهی در مورد نقشه های سه بعدی و رندر داخلی اعمال می شود.

چه پرونده هایی مورد نیاز است – مرحله 1

آنچه در ابتدا از مشتری خواسته می شود ، مجموعه ای PDF از برنامه ها شامل جزئیات طبقه ، ارتفاعات و هرگونه اطلاعات سایت است. در صورت وجود و در صورت موجود بودن ، شما همچنین یک پرونده CAD / .dwg را از طراح یا معمار خود در صورت موجود بودن درخواست خواهید کرد زیرا این امر می تواند برای دقت و جزئیات برنامه ریزی اضافی مفید باشد.

برخی از تصاویر یا تصاویر نیز می توانند مفید باشند. آنها می توانند برای سایت شما ، خانه هایی که ممکن است دیده باشید یا خانه ها یا عکس هایی با رنگ و بافتی را که دوست دارید نمایش دهند. هرچه اطلاعات بیشتری در ابتدای کار کسب کنید بهتر است.

هرچه اطلاعات بیشتری در ابتدای کار ارائه دهید ، باید تعداد پیش نویس های جلو و عقب را محدود کنید زیرا ایده خوبی از آنچه می خواهید در ابتدای پروژه بدست آورید خواهید داشت.

همچنین باید از نقطه دید خشن یا منطقه خانه ای که می خواهید به صورت سه بعدی مشاهده کند ، از مشتری خود بخواهید. سپس می توانید عرض و ارتفاع صحیح را در نمونه اولیه ثبت کرده و نقطه عرض را تنظیم کنید.

اندازه تصویر استاندارد 4000 3000 3000 پیکسل برای نمایش نهایی تصویر سه بعدی هنرمند است. تصاویر به پایان رسیده برای اینترنت ، بروشور ، رسانه چاپی و بیلبورد مناسب است.

اگر می خواهید نمایشگر خود را روی بیلبورد بزرگی چاپ کنید ، باید ابعاد و DPI مورد نیاز برای تصویر نهایی را بدانید.

مرحله 2 ایجاد یک مدل سه بعدی است

از برنامه های اولیه ، ارتفاعات و تصاویر مرجعی که ارائه داده ام ، می توانید یک مدل سه بعدی از ویژگی ایجاد کرده و 3 گزینه نقطه عرض برای انتخاب خود تنظیم کنید. پیش نویس های دیدگاه برای تأیید از طریق ایمیل برای شما ارسال می شوند و با نمای خاص به مرحله بعد می روید. در صورت نیاز به تعدیل دیدگاه های اولیه تهیه شده ، آنها تغییرات را ایجاد کرده و از طریق مجموعه پیش نویس های دیگری برای انتخاب ارسال می کنند.

مرحله 3 – تنظیم رنگ ، مواد و نور

هنگامی که نقطه نظر را انتخاب می کنید ، نمونه اولیه تأیید شده است ، سپس به رنگ ، مواد و استفاده از آنها روی مدل می پردازید.

در این مرحله ، شما به مشخصات رنگ ، عکس های مرجع و هر آنچه در رابطه با ظاهری که می خواهید با این ملک یا ساخت و ساز بدست آورید نیاز خواهید داشت.

شما ممکن است هر آنچه می خواهید را ندانید و اشکالی ندارد. سپس می توانید رنگ ها و مواد اولیه را به طرح بمالید و از طریق پیش نویس آن را ارسال کنید و سپس مشتری می تواند تغییرات بعدی را ایجاد کند و گزینه های دیگری را به محض دیدن پیش نویس خشن اضافه کند. این کار را با پیش نویس تکرار کنید تا زمانی که رنگ و مواد تأیید شوند.

در این مرحله معمولاً حدود 3 پیش نویس جداگانه را مجاز می دانید. بسته به پروژه ، ممکن است لازم باشد موارد بیشتری را وارد کنید. این کار براساس یک پروژه بر اساس پروژه ارزیابی می شود.

فقط پس از تأیید کامل پیش نویس ، به مرحله بعدی خواهید رفت.

مرحله 4 مرحله محوطه سازی و مرحله پس از کار است

پس از تأیید کامل پیش نویس و رنگ قبلی ، شما به پیشنهاد نهایی ادامه خواهید داد. این فرایند معمولاً از طریق موتور رندر حدود 6-8 ساعت از زمان تولید طول می کشد. زمان لازم برای استفاده به عوامل زیادی بستگی دارد ، با این تفاوت که معمولاً بین 6-8 ساعت است. اندازه تصویر نهایی تقریباً 4000 3000 3000 پیکسل خواهد بود. در صورت نیاز به اندازه بزرگتر ، باید قبل از نسل گذشته این را بدانید.

تصویر تمام شده ایجاد شده و سپس به محوطه سازی ادامه دهید. فایل تصویر در فتوشاپ باز می شود. اینجا جایی است که پس زمینه ، گیاهان ، درختان و علف ها را اضافه می کنید. همچنین می توانید از طریق فتوشاپ که After Work نام دارد جلوه های اضافی به تصویر اضافه کنید.

فقط از درختان و گیاهانی استفاده کنید که تصاویر واقعی هستند. این به شما جلوه تصویری واقع گرایانه می دهد.

همچنین هر ماشین و افراد تحت تعقیب را به عکس اضافه کنید.

پس از اینکه تصویر نهایی به طور کامل تکمیل ، قالب بندی و از طریق آن ارسال شد ، شما این فرصت را خواهید داشت که تغییرات زیادی در چشم انداز و مرحله بعد از کار خود ایجاد کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا