Writer Ghost Book: نمایندگان نوشتن ارواح

[ad_1]

چگونه است برای کتاب شبح نویسنده؟

این یک حرفه مفید است پر از تفاوت های ظریف که معمولاً به درستی بیان نمی شوند. از ایمیل معدن طلای جدید در حد امکان استفاده نمی شود. بسیاری از افراد به سرعت به تلفن ها دستگاه های تلفن همراه و رایانه های خود ضربه می زنند. آنها پیام هایی می فرستند که درک آنها دشوار است و قادر به خواندن دقیق پیام شما نیستند. این می تواند تعامل با مشتریان و همچنین نویسندگان دیگر در تیم شما را دشوار کند. پیام های تلفنی نیز می تواند یک مسئله باشد. بنابراین وقتی یک نویسنده ارواح در کتاب ها هستید چگونه بهتر می توانید با مشتریان نوشتن شبح ارتباط برقرار کنید؟ وقتی ارتباطات سخت است چگونه آنها را تشخیص می دهید؟

نکته مهم در نوشتن یا ویرایش دقیق کتاب تحقیق دقیق در مورد قوی ترین خواسته های هر مشتری و پیروی از آنها تا حد امکان است. شما برای دریافت حقوق ثابت در گروه کار برای استخدام تلاش می کنید و همه نیازهای مشتری شما از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور خلاصه یک نویسنده کتاب ارواح یک هدف اساسی دارد: در فضل مشتری خوب بماند. این ممکن است غیرقابل کنترل شود مگر اینکه در مورد نوع فردی که با او صحبت می کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید. ایمیل ها و حتی تلفن ها یا گاهی اسکایپ برای کشف همه چیز کافی نیست. بنابراین دقیقاً چگونه یک نویسنده کتاب ارواح شروع به توضیح جریان ورودی عوامل نوشتن شبح می کند؟

هر مشتری امیدها و رویاهای فردی خود و همچنین نیازها و انتظارات بسیار شخصی خود را دارد. در طول سال ها من متوجه شده ام که مشتریان نوشتن ارواح تمایل دارند به دو گروه اصلی تقسیم شوند. کسانی هستند که ایده های قوی کتاب دارند و به بازارهای هدف موجود دسترسی دارند. آنها در زمینه ای هستند که تخصص آنها را فراهم می کنند. آنها برای تهیه نسخه خطی کتابی که به طور حرفه ای نوشته شده است باید نویسنده ارواح کتاب را استخدام کنند. سپس کسانی هستند که به یک رویای گرامی نزدیک می شوند مانند نوشتن دفترچه خاطرات خانوادگی یک رمان داستانی یا یک کتاب غیر داستانی درباره چیزی که برای آنها عزیز است.

نظر شما هرچه باشد احتمالاً هر دو گروه به خوبی با نویسنده ارواح رفتار می کنند عالی مشتری! به طور معمول کار با گروه اول آسان است. آنها تمایل دارند که حقوق بگیر باشند و مبلغ مناسبی برای پرداخت حقوق نویسندگان حرفه ای کتاب دارند. گروه دوم معمولاً افراد بسیار متنوعی هستند. با این حال سبک آنها به دنبال یک رویا یک مجموعه شخصی از ایده ها یا یک تمایل عمیق برای بیان یک داستان در مورد چگونگی تأثیر شدید زندگی آنها توسط دیگران متمایل است.

اغلب اوقات این گروه به نویسنده کتاب ارواح نیاز دارند تا داستان های خود را در منظر قرار دهد. سپس آنها می توانند چیزها را پشت سر خود قرار دهند و احساس بسته شدن را ایجاد کنند. با این حال آنها همچنین می خواهند کتاب هایشان درجه یک الهام بخش و مفید باشد. آنها نکاتی برای ارائه و کمک به دیگران دارند که با مشکلات مشابه دست و پنجه نرم می کنند. آرزوی آنها کمک به خوانندگان برای غلبه بر مشکلاتی است که با آن روبرو هستند و همدردی آنها با شخص نویسنده است.

چگونه است مشتریان نوشتن شبح؟

هر دو گروه امیدوارند نسخه های زیادی از کتاب ها را بفروشند یا حداقل دفتر خاطرات خانوادگی را برای عزیزان دوستان و همکاران خود آماده کنند. ایده اصلی گروه اول تولید کارهای حرفه ای است که در بازارهای هدف فروخته می شود در حالی که آرزوی اصلی گروه دوم ایجاد میلیون نسخه بعدی از پرفروش ترین ها است. خوشبختانه این اهداف شایسته هنوز در دسترس شما هستند. همه اینها به میزان قلب زمان تلاش تفکر پول و کاری بستگی دارد که آماده انجام آن هستید.

یکی از موارد مهمی که مشتریان نوشتن ارواح باید بدانند این است که نویسندگان ارواح در کتاب هایشان فقط افرادی مانند آنها هستند. ما نیازهای مالی خانواده هایی برای تربیت مشکلات رایانه ای مانند خاموش کردن اینترنت کودکان با مشکلات بهداشتی و اضطراری ناگهانی داریم. بنابراین آماده برخورد م setدبانه عقب نشینی ها باشید. با معضلات غیر منتظره به موقع و صریح کار کنید و تمام تلاش خود را برای حل آنها انجام دهید. بخشی از راه حل باشید نه بخشی از مشکل. قانون طلایی را دنبال کنید: همانطور که می خواهید با دیگران رفتار کنند با دیگران رفتار کنید. این دقیقاً مانند هر رابطه تجاری یا شخصی دیگری است: زندگی کنید و زندگی کنید. وقتی هنوز شرایط را نمی دانید فردی را متهم نکنید و درباره آنچه واقعاً نمی دانید چیزهایی را نخوانید. س questionsال کنید و پاسخ بگیرید!

سرانجام یک نکته مهم وجود دارد که نویسندگان کتاب ارواح و عوامل نوشتن شبح آنها باید به خاطر بسپارند. مهم نیست که به کدام گروه تعلق دارید با توجه به خوانندگان خود بنویسید. یادت نره نه برای خودتان کتاب بنویسید. شما می خواهید شخص دیگری برای خواندن آن. حتماً آن را به کتابی عالی بادوام بی انتها و ارزش خواندن و بررسی تبدیل کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا