جوانب مثبت و منفی ACN

[ad_1]

آموزش | امنیت

نمی دانید آیا ACN مشاغل خانگی مناسبی برای شماست؟ من یک نمای کلی از موارد مثبت و منفی یک فرصت ACN را برای شما جمع آوری کرده ام. هرکسی می تواند یک لیست رضایت بخش تر از مثبت و منفی را تهیه کند ، اما من می خواستم از شخصی که برنامه جبران خسارت را مطالعه و تجزیه و تحلیل کرده است ، با رهبران ارشد دیدار کرده و از صفر به بیش از 100 کسب و کار را مشاهده کرده ام ، نامه بنویسم. 10 ماه گذشته در Bozeman ، مونتانا.

طرفدار شماره 1: بازار مصرف کننده

ACN بزرگترین فروشنده مستقیم خدمات مخابراتی در جهان است و به نوعی محصول مصرفی است. سرویس اصلی خدمات تلفن ویدئویی دیجیتال است ، اما همچنین خط تولید محصولات خود را روی بی سیم ، اینترنت ، تلویزیون ماهواره ای ، امنیت خانه و انرژی گسترش داده است. اساساً همه این خدمات خانه برای یک خانه مدرن ضروری است و مردم واقعاً مشتری هستند. آنها هر ماه قبض های خود را به یک شرکت پرداخت می کنند. همچنین ممکن است از آن شما باشد. شما می توانید ارائه دهنده خدمات خانگی برای طیف گسترده ای از مشتریان در 21 کشور جهان باشید.

طرفدار شماره 2: مدیریت شرکت

دومین حامی ACN خود این شرکت است. این شرکت بر اساس یکپارچگی بنا شده و این در همه موارد نفوذ می کند ، از آموزش ، قراردادها ، ارتباطات ، مواد تبلیغاتی و فرایندها. ACN در سال 1993 در میشیگان تاسیس شد و از شرکتی فروش خدمات مسافت طولانی به یک شرکت جهانی که خدمات خانگی ضروری را در بازارهای مختلف ارائه می دهد ، رشد کرده است. اساساً ACN مربوط به بلوک بود. با این حال ، هنوز هم تنها در بخش کوچکی از بازار خدمات خانگی نفوذ کرده است. از این رو ، ACN رشد زیادی در پیش دارد.

طرفدار شماره 3: مدل تجاری

ACN تجارت خود را حول بازاریابی شبکه ای بنا نهاده است. هیچ برنامه جبرانی بهتر از بازاریابی شبکه ای نیست زیرا به بهترین فروشندگان و همچنین تیم سازندگان پاداش می دهد. در فروش مستقیم ، شما می توانید هرچه می خواهید بفروشید ، اما در پایان روز ، برای دریافت پورسانت باید به فروش خود ادامه دهید. اگر به هر دلیلی وقت مرخصی خود را از دست دهید ، نمی توانید بفروشید و نمی توانید کمیسیون دریافت کنید. بازاریابی شبکه ای متفاوت است. همان کار این است: شما ابتدا کار را یاد می گیرید ، همانطور که برای هر شغل دیگری کار می کنید ، و سپس برمی گردید و دیگران را مربی می کنید ، مانند هر شغل. در اینجا تفاوت ویژه وجود دارد. در بازاریابی شبکه ای ، پاداش می گیرید که یک مربی عالی هستید. در دنیای شرکت ها ، مردم می ترسند که سایر کارمندان عملکرد بهتری نسبت به آنها داشته باشند. ناظران نمی خواهند پیروانشان از آنها بهتر عمل کنند. آنها را بد جلوه می دهد. سیاستمدار شوید. در بازاریابی شبکه ای ، این واقعیت را دوست دارید که downline شما موفق است. این فقط یک تیم شادتر و روابط کاری بهتر را ایجاد می کند.

من به شما نکات منفی ACN را قول دادم و امیدوارم این به شما کمک کند تا تشخیص دهید ACN تجارت مناسبی برای شماست.

شماره 1: طرح جبران خسارت

اگر تحقیقات اینترنتی انجام دهید یا اگر با افراد دیگر در شرکت های بازاریابی شبکه ای مانند اوسانا یا رودان و فیلدز صحبت کنید ، می شنوید که آنها درباره طرح جبران خسارت ACN حرفهای منفی می زنند. این حقایق ACN در صنعت خرده فروشی ارتباطات از راه دور رقابت می کند ، که بسیار رقابتی است و به عنوان یک تجارت کم حاشیه شناخته می شود. در مقایسه با سایر فرصت های بازاریابی شبکه ای ، طرح جبران ACN دارای یک ساختار کمیسیون است که با ایجاد یک تیم عمیق سودمندتر است. سایر فرصت های بازاریابی شبکه ای ممکن است به شکل دیگری سازماندهی شده و دارای پاداش های قابل توجه کمیسیون باشند. این منجر به فریب بعدی می شود.

طرفدار 2: شما باید یک تیم عالی بسازید

من می گویم این نقطه ضعف باید بسیاری از علاقه مندان به صورت نیمه وقت را بترساند. شما باید یک تجارت ACN ایجاد کنید. IR برای دستیابی به صلاحیت کمیته ها باید اهداف مختلف فروش شخصی را طی کند و کمیسیون ها در سطوح عمیق تری کسب می شوند. بنابراین ، شما باید سهمیه فروش شخصی خود را برآورده کنید (دشوار نیست) و یک تیم بزرگ با تعداد زیادی مشتری در آن سطح داشته باشید تا کمیسیون های مهم را بدست آورید. با گذشت زمان ، یک متخصص متعهد می تواند به این اهداف دست یابد ، اما رسیدن به این اهداف به یک فرد متوسط ​​چند سال طول می کشد. من توصیف یک فرد متوسط ​​هستم که می تواند یک یا دو فرد فداکار را در یک سال جذب کند. بعلاوه ، مفروضات استفاده شده در این مقاله فقط برای اهداف نمایشی است و قصد ندارد نماینده باشد. موفقیت به عنوان IR برای ACN تضمین نشده است ، اما تحت تأثیر تلاش های خاص فرد است. همه IR ها سود ندارند و موفقیت هیچ کس به عنوان ACN FF قابل تضمین نیست. با توجه به این گفته ، کسی که مایل به ایجاد یک سازمان بزرگ برای ACN نیست ، این تجارت را از نظر اقتصادی پاداش نخواهد دید.

شماره 3: پاداش کسب مشتری پاداش سریع پاداش را می دهد

برای اینکه جوایز Quick Start را با یک عنوان مناسب بدست آورید ، باید سریع بسازید. درآمد اولیه از این پاداش های جذب مشتری مربوط به مشتریان نماینده پایین است. درآمد باقیمانده تا زمانی که یک شرکت بزرگ تولید نکنید ، عملی نمی شود. بدیهی است که اگر نماینده را ثبت نکنید ، نمی توانید از خرید مشتری پاداش بگیرید. حتی اگر یک پسر واقعا باحال را امضا کنید و او در حال کسب و کار دیگری باشد ، ممکن است هیچ پاداشی نبینید ، مگر اینکه یک قدم جلوتر از او باشید. اساساً ، طرح جبران خسارت ACN عادلانه است. این پاداش وقف ، عملکرد و فروش است. طرح جایزه به درستی تهیه شده است. به افرادی که تجارت می کنند پاداش می دهد. برای افرادی که هیچ کاری انجام نمی دهند ، به جز آموزش عالی ، چیزهای زیادی وجود ندارد.

به طور خلاصه ، اگر شما علاقه مند به کسب مهارت های توسعه یافته در نرم افزار بازاریابی شبکه از بین رفته یا آماده معرفی همسر شکاک خود با همان مدل تجاری که من کشف کردم ، هیچ شرکتی بهتر از ACN وجود ندارد. محصولات یکبار مصرف خودشان را می فروشند. در واقع ، اکثر مردم در واقع روزانه از این محصول استفاده می کنند و در برخی موارد نمی توانند بدون آن زندگی کنند. با این حال ، اگر شما علاقه مند به ایجاد یک سازمان بزرگ نیستید ، ACN برای شما مناسب نیست. شما می توانید به یک شرکت آب میوه GO Go فکر کنید که حاشیه سود بیشتری داشته باشد ، اما پس از چند سال تمایل به از بین رفتن دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا