بررسی آنارشی ترافیک – آیا هرج و مرج ترافیک ارزش خرید دارد؟

[ad_1]

Google | سرمایه گذاری

Traffic Anarchy یک نرم افزار کاملاً جدید برای جذب ترافیک است که توسط استیون لی جونز ایجاد شده است اما ارزش خرید آن را دارد؟

اگر تجربه ای در زمینه بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی وابسته دارید ، مطمئن هستم که می دانید ترافیک برای موفقیت شما حیاتی است زیرا برای انجام فروش به ترافیک نیاز دارید. بدون ترافیک ، هیچ کس متوجه صفحات وب یا پیشنهادات شما نخواهد شد ، بنابراین هیچ کس از شما خرید نمی کند.

بنابراین ، ترافیک مانند یک خریدار بالقوه است. هرچه بازدید بیشتری داشته باشید ، خریداران بالقوه بیشتری نیز دارند. امیدواریم که برای شما کاملا منطقی به نظر برسد.

بنابراین Traffic Anarchy چگونه به شما کمک می کند تا میزان بازدید را افزایش دهید؟

به طور خلاصه ، Traffic Anarchy یک برنامه توزیع نرم افزار بسیار ساده اما قدرتمند است. این به طور خودکار اطلاعات / مقالات / اخبار شما را در سایت های پر بازدید مانند دایرکتوری مقاله ، RSS RSS ، انتشارات مطبوعات و سایت های نشانه اجتماعی توزیع می کند. این برنامه برای بازاریابان و بازاریابان اینترنتی ایجاد شده است تا به وب سایت ها یا وبلاگ های خود لینک دهند.

بک لینک (یا پیوند از وب سایت دیگری به وب سایت شما) رأی اعتماد یا پشتیبانی از وب سایت دیگری به وب سایت شماست. بنابراین ، اگر بسیاری از سایت های با کیفیت بالا به وب سایت شما پیوند دهند ، Google می بیند که سایت شما دارای ارزش بسیار خوبی است و بنابراین به آن رتبه خوبی می دهد.

وب سایت ها یا وبلاگ های دارای رتبه بندی بالا در صفحه نتایج جستجوی Google رتبه بالایی دارند. همانطور که می دانیم ، وب سایت ها یا صفحات وب که در صفحه اول Google (موقعیت های 1-10) ظاهر می شوند ، تمام توجه و از این رو بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند. به عنوان مثال ، اگر صفحه وب شما در رتبه 1 Google قرار داشته باشد ، جریان ترافیک رایگان و هدفمندی دریافت خواهید کرد.

این اصل Traffic Anarchy است ، به شما کمک می کند بک لینک با کیفیت بالا دریافت کنید. برای بسیاری از بازاریاب های اینترنتی یا بازاریاب های وابسته ، این ابزار نرم افزاری بدون این نرم افزار صرفه جویی در وقت زیادی است ، شما می توانید بک لینک را به صورت دستی ایجاد کنید اما این کار زمان زیادی را می برد.

چگونه این ابزار اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک تنظیم شده است؟

تنظیم Traffic Anarchy بسیار آسان است. این برنامه کوچک روی رایانه رومیزی کار می کند ، نصب آن بسیار آسان است و نصب برنامه روی رایانه من کمتر از 5 دقیقه طول کشید. با این حال ، ایجاد یک حساب کاربری در هر سایتی که می خواهیم از آن پیوند بگیریم ممکن است مدتی طول بکشد. تهیه این کار حدود 2 ساعت طول کشید. خوشبختانه ، شما فقط باید یک بار این کار را انجام دهید ، و سپس همه چیز می تواند خودکار شود.

این در واقع همان چیزی است که Traffic Anarchy می تواند برای شما فراهم کند. آیا ارزش خرید دارد؟ خوب ، برای من شخصاً ، داشتن چنین ابزاری نرم افزاری ارزشش را دارد. این فقط یک بار هزینه / سرمایه گذاری است. البته ، من می توانم تمام کارهای backlink را دستی انجام دهم اما با این ابزار می توانم کارهای backlink را با سرعت بیشتری انجام دهم. از این رو ، در وقت من صرفه جویی زیادی می کند!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا