جوانب مثبت و منفی ClickBank

آیا ClickBank کلاهبرداری است؟ این سوالی است که بسیاری از مردم می پرسند. جواب منفی است اما اگر کلاهبرداری نیست چرا سوال در وهله اول مطرح می شود؟

تعداد بسیار کمی از مردم تعجب می کنند که آیا AdWords مثلا کلاهبرداری است یا خیر. با این حال آنها س questionsالات موجهی در مورد ارزش استفاده از آن دارند یا خیر. چرا ClickBank اینگونه نامگذاری شده است؟ محتمل ترین دلیل این است که بسیاری از کلاهبرداران از ClickBank به عنوان راهی برای بازاریابی محصولات به اصطلاح خود استفاده می کنند. این محصولات وقتی به آنها نگاه می کنید برای افرادی که آنها را می خرند هیچ ارزشی ندارد.

سازندگان محصولات دیجیتال وابسته دوست دارند از ClickBank استفاده کنند. تقریباً همه این محصولات برش کوکی به یک شکل کار می کنند. آنها به مردم می گویند که کمپین بازاریابی ویروسی نهایی دارند و با پرداخت ماهیانه می توانید از وب سایت خود به طور خودکار سودهای کلانی کسب کنید. هنگامی که برای برنامه آنها ثبت نام می کنید یک صفحه اصلی از پیش ساخته شده به شما تعلق می گیرد و تخفیف زیادی در سرویس ارسال مقاله به صورت خودکار ارائه می شود که پیوندهایی به سایت شما ایجاد می کند. البته آنها وابسته به این سرویس هستند بنابراین در این فروش نیز پورسانت کسب می کنند.

چیزی که همه در آن خلاصه می شود. شما به آنها برای امتیاز تولید ترافیک به وب سایتشان پرداخت می کنید. اگر سخت کار کنید می توانید در کمیسیون ها مقدار کمی پول بدست آورید اما آنها عمده پول از جمله هزینه اشتراک ماهانه را بدست می آورند. بنا به دلایلی ClickBank مقصر کلاهبرداری است و نه آنها.

ClickBank می تواند راهی عالی برای ورود به بازاریابی اینترنتی باشد هم برای توسعه دهندگان محصولات و هم برای شرکت های وابسته. این کاملاً به نحوه استفاده شما بستگی دارد. اگر محصولی دارید که به آن اعتقاد دارید اما بودجه ای برای تبلیغ آن ندارید ClickBank می تواند یکی از راه های جلب توجه باشد. اگر می خواهید به یکی از این شرکت ها بپیوندید ClickBank یک روش آسان برای این کار است.

ClickBank همچنین انتقادات زیادی را به دلیل نحوه پرداخت آنها برای فروش دریافت می کند. آنها فقط با چک پرداخت می کنند. با این حال پس از دریافت پرداخت کافی برای تأیید هویت خود می توانید از طریق واریز مستقیم پول دریافت کنید. اگرچه این یک سیستم عالی نیست اما به فیلتر کردن بدترین کلاهبرداران کمک می کند.

وقتی به حقایق نگاه کنید خواهید فهمید که ClickBank کسی را گول نمی زند. فقط باید بدانید که توسط کلاهبرداران مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه شهرت آن آسیب می بیند. در صورت استفاده مشروع می تواند راهی ارزشمند برای ورود به بازاریابی اینترنتی باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا