جوانب مثبت و منفی بازاریابی شرکت های وابسته CPA

[ad_1]

کسب درآمد | کیف پول

برای هر کسی که می خواهد از وبلاگ یا وب سایت خود درآمد بیشتری کسب کند و نمی خواهد کالاهایی را بفروشد یا تعداد زیادی کلیک لازم برای کسب درآمد از طریق تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک را ایجاد کند ، بازاریابی وابسته CPA راهی متوسط ​​است که باید جدی گرفته شود.

بسیاری از افراد به دلیل بازده بالایی که در مقایسه با سایر روش های کسب درآمد از سایت دارند ، وسوسه می شوند در بازاریابی شرکت های وابسته هزینه هر عمل یا هزینه خرید (CPA) شرکت کنند. در این برنامه ها ، بازاریاب های وابسته به دلیل موفقیت بازدیدکنندگان خود در انجام اقدامات خاص مانند مشترک شدن در خبرنامه یا هرگونه پیشنهادات دیگر ، بارگیری فایل یا برنامه ، تکمیل نظرسنجی یا پرسشنامه طراحی شده خاص یا ثبت نام برای آزمایش رایگان محصول ، پرداخت می شوند. .

برای درک بهتر اینکه آیا این الگوی مناسب برای سایت شما است ، شاید لازم باشد مزایا و معایب استفاده از CPA Affiliate Marketing را درک کنید.

جوانب مثبت CPA بازاریابی

بیشتر پرداخت کنید از آنجا که تبلیغ کنندگان نتایج مستقیم از CPA بازاریابی می گیرند ، تمایل بیشتری به پرداخت پورسانت های سودآور به شرکت های وابسته خود دارند. بیشتر این برنامه ها به شركت های وابسته خود بین 1 تا 50 دلار پرداخت می كنند ، كه بسیار دور از مبلغی است كه برنامه های وابسته CPC و CPM برای شركت های وابسته خود می پردازند. به همین ترتیب ، شرکتهای وابسته اگر این پیشنهادات را به درستی تبلیغ کنند ، سود بالقوه بیشتری خواهند داشت.

نیازی به دسترسی به کیف پول کسی نیست. با CPA بازاریابی ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازدیدکنندگان خود را وادار کنید که فرم یا کار دیگری را پر کنند. نیازی به گفتن نیست که تقاضای کسی برای ارائه اطلاعات تماس خود در ازای دریافت چیزی نسبتاً آسان تر از متقاعد کردن همان افراد برای خرید آنلاین کالا است. در حالی که این هنوز به استراتژی مناسب نیاز دارد ، مدل اصلی بسیار جذاب است.

پیشنهادهای CPA زیادی برای انتخاب وجود دارد. بسیاری از شرکت ها با درک مقرون به صرفه بودن این مدل بازاریابی شرکت های وابسته ، پیشنهادات شریک CPA خود را برای بدست آوردن هدایای جدید برای تجارت خود صادر می کنند. این امر تنوع زیادی از محصولات و خدمات را برای انتخاب بازاریابان وابسته وابسته در دسترس قرار می دهد.

نقاط ضعف بازاریابی CPA

به دست آوردن پذیرش در برنامه های بازاریابی وابسته به CPA می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. شرکت هایی که این برنامه ها را اجرا می کنند ترافیک با کیفیت بالا می خواهند. افراد زیادی هستند که می خواهند پیشنهادات خود را تبلیغ کنند ، بنابراین عضویت در این شبکه ها دشوار است. شرکت های وابسته جاه طلب قبل از اینکه واجد شرایط بیشتر برنامه های CPA باشند ، باید برخی از الزامات دقیق ثبت نام را رعایت کنند. برخی از برنامه ها حتی قبل از پذیرش پذیرفته شدگان جدید نیاز به مصاحبه تلفنی دارند.

برخی از برنامه های CPA فقط کلاهبرداری هستند. برای جلوگیری از گرفتار شدن در این نوع برنامه ها ، همیشه باید شرایط و ضوابط را با دقت بخوانید و هنگامی که به حداقل پرداخت رسیدید ، درخواست پرداخت کنید. در طول این سالها بسیاری از برنامه ها بدون پرداخت هزینه های شرکت های وابسته بسته شده اند.

رقابت شدیدی وجود دارد. افراد زیادی به این نوع بازاریابی جذب می شوند و رقابت ، اغلب از طرف بازاریابان بسیار باتجربه ، می تواند بسیار شدید باشد. هر کسی که می خواهد موفق شود باید اطلاعات خود را بداند.

این نیاز به اقناع دارد. در حالی که مردم ملزم به انصراف از پول خود نیستند ، اما به طور کلی در برابر هر چیزی که به طول می انجامد و از آنها می خواهد اطلاعات شخصی خود را رها کنند ، مقاومت می کنند. CPA به موارد دیگری بیش از اینکه افراد بخواهند روی آگهی کلیک کنند ، نیاز دارد.

در حالی که مزایای آن خوب است ، دام هایی وجود دارد و موفقیت تضمین نمی شود. قبل از شروع به کار ، کمی وقت بگذارید تا با این نوع بازاریابی آشنا شوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا