شماره گیری اینترنت – موافقان و مخالفان

[ad_1]

فناوری | گرافیک

شماره گیری سرویس اینترنت

شماره گیری ارزانترین گزینه دسترسی به اینترنت است و اگر فقط به اینترنت سبک و متوسط ​​نیاز دارید ، می تواند نیازهای شما را تأمین کند. در صورت مسافرت ، شماره گیری نیز عالی است زیرا برخلاف بیشتر برنامه های باند پهن ، می توانید از آن به صورت عملی در هر جایی استفاده کنید. من هم برای مواقعی که از خانه دور هستم هم از یک ISP کابل پرسرعت خانگی و هم از یک سرویس اینترنت ارزان شماره گیری استفاده می کنم.

مزایای استفاده از اینترنت Dial Up

  • ارزان – بسیاری از برنامه های خدمات اینترنت شماره گیری نامحدود ISP در سراسر کشور زیر 10 دلار در ماه است.
  • سیار – می توانید از سرویس اینترنت dial-up در هرجایی که جک تلفن موجود است استفاده کنید.
  • آسان – هیچ سخت افزار خاصی برای خرید ، پیکربندی یا نگهداری وجود ندارد.

توجه: حتی اگر بیشتر ISP های شماره گیری تبلیغات شماره گیری نامحدود را انجام می دهند ، حداکثر زمان اتصال به اینترنت معمولاً 300 ساعت در ماه است که تقریباً به 10 ساعت استفاده در هر روز از ماه محدود می شود. اگر بیش از این زمان اتصال به اینترنت نیاز دارید ، باید به طور جدی یک برنامه اینترنت پهن باند DSL یا کابل پرسرعت را در نظر بگیرید.

معایب اینترنت Dial Up

  • آهسته. تدریجی – برای پخش صوتی یا مشاهده فیلم چندرسانه ای نامناسب است.
  • باید متصل شود – برای دسترسی به اینترنت باید خدمات ISP را شماره گیری کنید.
  • قطع ارتباطات – اگر اتصال اینترنت شما برای مدت زمانی غیرفعال باشد ، بیشتر ISP ارتباط شما را قطع می کند.
  • تلفن را ببندید – هنگام اتصال بدون مودم در حالت انتظار ، تلفن شما شلوغ خواهد بود.

آیا می توانم از تلفنم در حالی که آنلاین هستم استفاده کنم؟

اگر فقط یک خط تلفن دارید ، نمی توانید هنگام برقراری ارتباط با اینترنت تماس بگیرید یا ورودی دریافت کنید مگر اینکه مودم V.92 را با نرم افزار “Modem On Hold” نصب کنید.

مودم در انتظار چیست؟

Modem-On-Hold یک فناوری مودم V.92 جدید است که به شما امکان می دهد در هنگام اتصال به اینترنت تماس تلفنی برقرار و دریافت کنید. بیشتر ISP های شماره گیری از “مودم در انتظار” پشتیبانی می کنند. شما به سرویس انتظار تماس از شرکت تلفن و نرم افزار سازگار Modem-On-Hold نیاز خواهید داشت. شما باید نرم افزارهایی مانند “NetWaiting” یا “MOH” را با مودم v.92 خود دریافت کرده باشید ، اما در غیر این صورت ، باید آن را از وب سایت سازندگان مودم بارگیری کنید.

شماره گیری شتابدار چیست؟

بیشتر ارائه دهندگان خدمات اینترنت شتاب دهنده اینترنت شماره گیری را ارائه می دهند. اساساً سرویس شماره گیری سریع شامل نرم افزار فشرده سازی پیشرفته و حافظه پنهان است که از ISP شما بارگیری و روی رایانه شما نصب شده است. این نرم افزار ویژه میزان داده هایی را که باید از طریق خطوط تلفن به مودم رایانه شما ارسال شود به شدت کاهش می دهد. اگرچه باید یک بهبود فوری در عملکرد مشاهده کنید ، اما نتیجه این است که کیفیت تصویر گرافیکی تا حدودی کاهش یافته است. نرم افزار شتاب دهنده معمولاً قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد نسبت فشرده سازی و سایر تنظیمات را شخصی سازی کنید.

چگونه بهترین ISP شماره گیری را انتخاب کنم؟

من شخصاً یک ارائه دهنده اینترنت تاسیس شده را انتخاب می کنم که سابقه اثبات شده ای داشته باشد و شماره های دسترسی محلی V.92 در ایالات متحده و کانادا را فراهم کند. برای جلوگیری از هزینه های تلفنی از راه دور ، باید اطمینان حاصل کنید که ISP احتمالی با شماره گیری تلفن شماره های محلی شماره گیری را برای منطقه شما فراهم می کند. ارائه دهندگان اینترنت شماره گیری کم هزینه را مقایسه کنید و یکی را انتخاب کنید که بهترین نیاز شما را برآورده کند و در بودجه ماهانه شما باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا