دنیای وب

ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه ای – جیم روح

در این مقاله ، ما برخی از حکمت ها و نقل قول های ثابت از کتاب کلاسیک جیم روح: ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه ای را استخراج می کنیم. او در کتاب خود چالش های شغلی و موفقیت نهایی خود و همچنین برخی از جادوهای صنعت را توضیح می دهد.

هنگامی که وی با بازاریابی شبکه ای شروع به کار کرد ، تنها مهارت جیم این بود که او می دانست چگونه شیر گاو کند. او خوش شانس بود که یک شرکت بازاریابی شبکه ای خوب پیدا کرد و خیلی زود فهمید که “سود بهتر از دستمزد است”. هیچ چیز در مدارس این درس را در سیستم آموزشی ما نمی آموزد.

در طول زندگی حرفه ای خود یاد گرفت که چگونه بفروشد ، چگونه استخدام کند ، ارتباط خوبی برقرار کند و دیگران را برای کارش آموزش دهد. او چگونه این کار را انجام داد؟ در هر مرحله از یادگیری یک مهارت جدید ، او آن را امتحان می کرد ، شکست می خورد ، و سپس دوباره آن را انجام می داد. سرانجام ، او با تلاش ، پشتکار و تجربه 35-40 ساله به موقعیتی رسیده که بسیاری آرزو می کنند.

جیم روح با یادگیری چند فلسفه اساسی زندگی خود را تغییر داد. یکی از اصطلاحات مهم: “اگر کاری را اغلب به اندازه کافی انجام دهید ، یک نسبت ظاهر می شود.” وقتی با 10 صحبت می کنید و 1 عضو کسب و کار خود می شوید ، درگیر شدن 20 احتمالاً باعث تولید 2 خواهد شد. با این طرز فکر ، برای شما مهم نیست که شخص خاصی به شما بپیوندد ، اما همچنان علاقه مند به شنیدن پیام خود هستید. در چندین سال زندگی حرفه ای شما هیچ چیز بدتر نیست ، زیرا یک دوست یا خویشاوند پس از درک موفقیت شما می پرسد که چرا زودتر به آنها در مورد فرصت خود نگفتید.

فلسفه عالی دیگری که او از داستان بذرپاش از کتاب مقدس آموخت. بعضی از دانه ها در کنار جاده جایی که پرندگان آن را می گیرند می افتند. بعضی از آنها در زمین سنگلاخی واقع شده اند ، جایی که جوانه می زنند و سپس پژمرده می شوند و می میرند. بعضی از آنها به زمین خاردار می افتند و شروع به رشد می کنند ، اما خارها آنها را خفه می کنند و می میرند. سرانجام ، برخی از دانه ها به زمین حاصلخیز می رسند (و شما سرانجام فردی موفق را در کار خود استخدام کرده اید). مهم فلسفه اساسی است که شما کاملاً کنترلی بر این شرایط ندارید. به شکار پرندگان نروید یا سعی نکنید همه سنگها و خارها را از بین ببرید. شما نمی توانید این کار را انجام دهید و از تلاش برای انجام آن ناامید خواهید شد. فقط کاشت را ادامه دهید تا جایی که برخی از آنها به زمین حاصلخیز سقوط کنند.

به گفته جیم ، “تمام جادوها یک چالش است.” جادو چگونه است؟ طبق کتاب مقدس: “اگر دو یا سه نفر در یک هدف مشترک به توافق برسند ، هیچ کاری غیرممکن نیست.” چگونه این امر بازاریابی شبکه ای ، شرکت های وابسته ، حق رای دادن یا زندگی خانوادگی را تغییر می دهد؟

چقدر چالش برانگیز است؟ به گفته جیم ، جلب همکاری مردم مانند “گربه گله” است. با این حال ، هر کس با برخی مهارت ها می تواند این “جادو” را انجام دهد. به سادگی راهی برای انجام آن مشخص کنید و تجارت شما ناگهان به ارزش یک ثروت خواهد رسید.

شما همچنین مهارت آموزش را می دانید … زندگی چگونه پیش می رود. آنچه در قرن بیست و یکم به آن نیاز داریم فقط مهارتهای تجاری نیست بلکه مهارتهای زندگی است. مهارت های زندگی مهارت های رهبری و یادگیری نحوه تعیین اهداف است. بزرگترین مهارت در زندگی ، استعدادی برای الهام گرفتن است که برای کمک به مردم در باور کافی به خود برای تحقق آرزوها ضروری است.

صداقت مهم است. هنگام اشتباه کردن ، با مردم صادق باشید ، اما به آنها کمک کنید خطایی که مرتکب شده اند را اصلاح یا اصلاح کنند. سپس به آنها کمک کنید تا به توانایی های خود برسند. گرچه جیم باور نمی کرد ، اما یک روز معلمش به او گفت که وارد اتاقی شده است و مردم می گویند: “همین. این پسر معروف است.”

جیم یاد گرفت که با افرادی که “لیاقت آن را دارند” در مقابل کسانی که “به آن نیاز دارند” کار کند. مانند “خود زندگی” باشید ، خدمتی باشید که سزاوار آن هستید و نیازی به آن ندارید. در این کتاب آمده است: “به جای” نیاز و درو “،” بکار و درو کن “. او همچنین این درس را از اسپانسر و کار با گروه ها آموخت. “شما می توانید به 1000 کمک کنید ، اما نمی توانید 3 را به پشت خود حمل کنید.”

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا