MyPowerMall – آیا ارزش آن را دارد؟

[ad_1]

آموزش | ارز

به نظر می رسد MyPowerMall.com کمی متفاوت از سایت کارخانه است. برای مبتدیان این سایت با صحبت در مورد ایجاد تغییر در دنیا با کمک مالی به امور خیریه قلب شما را جلب می کند. با استفاده از اصطلاحات 5 میلیون برای تغییر و با هم می توانیم جهان را تغییر دهیم MyPowerMall می خواهد از قدرت ترکیبی گروه بزرگی از مردم برای ایجاد تغییر در سراسر جهان استفاده کند. این یک نمونه واقعاً نجیب است.

هنگام بازدید از سایت بلافاصله از شما خواسته می شود تا بر روی منابع رایگان سایت کلیک کنید. به عنوان مثال در پیوند به با هم ما می توانیم جهان را تغییر دهیم سایت ادعا می کند که ابزارهای رایگان را به شما ارائه می دهد که می توانید برای پروژه هایی که به نظر خیرخواهانه می آیند یا به عنوان کمک جامعه استفاده کنید. بله پیوند Project Tools شما را به صفحه ای هدایت می کند که می توانید کتابهای الکترونیکی رایگان را در آن بارگیری کنید. با این حال به نظر می رسد تمرکز بر روی فروش کتاب های نوشته شده توسط بنیانگذار وب سایت جنی دی باشد. او در مورد تاریخ آمریکا و همچنین برخی از کتابهای آموزش تجارت نوشته است. قیمت این کتاب ها از حدود 15 تا 47 دلار است.

علاوه بر این هنگامی که بر روی پیوند کرم شب تاب از قلب کلیک می کنید منبعی که به شما نقل قول های الهام بخش برای هر روز از سال می دهد به نظر نمی رسد که به درستی کار کند. از شما خواسته می شود هر روز از سال را برای نقل قول فوری و الهام بخش کلیک کنید اما بسیاری از پیوندها کار نمی کنند.

لینک Shop Smart شما را به یک مرکز خرید می رساند. MyPowerMall با خرده فروشان زیادی ارتباط برقرار کرده است که برای هر فروش انجام شده از آنها تخفیف می گیرند. سایت ادعا می کند که این مبلغ به خیریه می رود.

با بررسی وب سایت MyPowerMall به نظر می رسد مکان خوبی برای انجام برخی خریدها باشد. می توانید مستقیماً به وب سایت خرده فروش مراجعه کنید تا مطمئن شوید که بیش از قیمت معمولی پرداخت نمی کنید. این واقعیت که MyPowerMall از تخفیف خرده فروش استفاده کرده و ادعا کرده است که این مبلغ به یک دلیل مفید می رسد تا احساس خوبی از خرید در آنجا داشته باشید.

از اطلاعات موجود در سایت به نظر می رسد که آنها هیچ بازگشتی از مرکز خرید ندارند. آنها ادعا می کنند که تمام پول حاصل از خرده فروش صرف خیریه می شود. پس از آن تولید درآمد باید بر فروش کتاب های خودیاری و تاریخ تألیف بنیانگذار جنی دی تمرکز کند.

به نظر می رسد تلاش برای تشویق تغییر در جهان با تشویق شما برای شرکت در برنامه های جامعه و سایر پروژه های خیریه با پیوندهای مفید به سازمان های خیریه مختلف وجود دارد.

در نتیجه شما نمی توانید با MyPowerMall درآمد کسب کنید. با این حال ممکن است انگیزه داشته باشید که در تغییر جهان شرکت کنید.

نظر شما در مورد MyPowerMall.com چیست؟ با ارسال نظر خود در زیر می توانید آن را با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا