برنامه اسکن مناسب را انتخاب کنید

[ad_1]

برنامه

از آنجا که فضای کسب و کار به طور مداوم به طور فزاینده ای در حال رقابت است شرکت ها در حال تلاش برای یافتن راه هایی برای جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات در مورد نیاز مشتری روند بازار و سایر داده های استراتژیک هستند. انجام نظرسنجی ها همیشه نقش مهمی در جمع آوری داده ها داشته و افزایش تعداد راه حل های نرم افزاری نظرسنجی موجود در بازار تهیه و انجام نظرسنجی ها را برای شرکت نسبتاً آسان کرده است. با این وجود تعداد بیشمار گزینه ها انتخاب نرم افزار مناسب اسکن را به یک کار دلهره آور تبدیل می کند.

خرید نرم افزار تجاری همیشه یک کار کاملاً مهم بوده و تصمیم گیری در مورد برنامه نظرسنجی صحیح از اهمیت برخوردار است. علاوه بر انتخاب ویژگی های نرم افزاری مورد نیاز شرکت شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد برنامه نظرسنجی قیمت پشتیبانی سهولت کار و سایر عوامل مختلف را نیز در نظر داشته باشید.

نرم افزار اسکن به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود. نوع اول روی رایانه شما نصب شده است و به شما اجازه می دهد نسخه ی نمایشی را خودتان اجرا کنید و نوع دیگر یک برنامه وب میزبان است که از هر رایانه ای در وب قابل دسترسی است. نوع دوم به شما امکان می دهد نرم افزار خود را از هرجای کره زمین اجرا کنید.

ویژگی ها را بررسی کنید

روش بررسی شامل چندین مرحله کوچک است شروع با به دست آوردن لیستی از شماره های ایمیل / تلفن نامزدهای احتمالی مرتب سازی لیست ایجاد نظرسنجی ارائه آن به نامزدها جمع آوری داده ها و سپس مرتب سازی و تجزیه و تحلیل داده ها. شما باید ویژگی های نرم افزار اسکن را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید این نرم افزار تمام نیازهای تجاری شما را برآورده می کند.

100 دلار اشتباه نکنید

قیمت های برنامه های مشابه را مقایسه کنید اما فقط بر روی قیمت تمرکز نکنید. غالباً مردم اشتباه می کنند که با صرفه جویی بین 50 تا 100 دلار کالایی را روی کالای دیگری حل و فصل می کنند و از یک سری ویژگی هایی که ممکن است در نهایت لازم باشد چشم پوشی می کنند و بعداً مجبورند پلاگین ها را با قیمت بسیار بالاتری خریداری کنند.

حمایت

قبل از خرید نرم افزار همیشه سطح و قیمت مشتری و پشتیبانی فنی ارائه شده توسط سازنده / فروشنده را تأیید کنید. ممکن است شما در موقعیتی نباشد که بتوانید پیچیدگی های نصب نرم افزار یا استفاده از برخی از ویژگی های آن را درک کنید. برنامه های خوب همیشه با یک برنامه پشتیبانی مناسب همراه هستند تا به شما کمک کنند تا از برنامه نظرسنجی خود بیشترین بهره را ببرید.

دوره نسخه آزمایشی

بیشتر نرم افزارهای اسکن خوب یک دوره آزمایشی رایگان را ارائه می دهند. سعی کنید از این پیشنهادات استفاده کرده و در یک تست آزمایشی شرکت کنید تا ببینید آیا همه نیازهای شما را برآورده می کند.

سایت های بررسی نرم افزار

چندین وب سایت بررسی دقیق و امتیازدهی از برنامه های مختلف را ارائه می دهند. به این سایتها سر بزنید و جزئیات را بخوانید. این سایتها درباره نرم افزار قضاوتی بی طرفانه ارائه می دهند و جزئیات مربوط به ویژگی های برنامه را ارائه می دهند. این روزها وب سایت هایی وجود دارند که به طور خاص ارائه می دهند بررسی نرم افزار نظرسنجی کار خود را آسان تر کنید.

نظرسنجی ها یکی از م mostثرترین ابزارها برای جمع آوری داده های تحقیق است. با تمام توصیه هایی که در بالا ذکر شد شما مطمئناً نوع مناسبی از نرم افزار نظرسنجی را پیدا می کنید که برای موفقیت در تحقیق خود پایه ریزی می کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا