چگونه پادکست ها را برای گوش دادن پیدا کنیم

[ad_1]

Google | پادکست

به نظر می رسد همه در مورد کل این پادکست صحبت می کنند. همچنین به نظر می رسد همه کسانی که پادکست مورد علاقه خود را دارند دوست دارند به آن گوش دهند ، اما چگونه پادکست هایی را برای گوش دادن پیدا می کنید؟

در اینجا 5 روش برتر برای پیدا کردن پادکست برای گوش دادن وجود دارد:

  1. وب سایت شخصی. بسیاری از ناشران وب سایت مستقیماً در وب سایت به پادکست های خود پیوند دارند. کمدین ها واقعاً در پیوند مستقیم به پادکست خود از طریق صفحات وب مهارت دارند
  2. توییتر. بسیاری از ناشران پادکست وقتی اپیزود جدیدی از پادکست خود داشته باشند ، توییت می کنند. شما به راحتی می توانید کلمه “پادکست” را در توییتر جستجو کنید و احتمالاً باید چیزی پیدا کنید که می خواهید به آن گوش دهید.
  3. گوگل. خوب بله ، گوگل. هر موضوعی را که به آن علاقه دارید ، به دنبال آن کلمه پادکست را جستجو کنید و رشته جستجو را در علامت های نقل قول محصور کنید. به عنوان مثال: “پادکست پرواز”. وقتی جستجو را با استفاده از رشته در علامت های نقل قول انجام می دهید ، به Google می گوید که با این دو کلمه در صفحه در جستجوی چیزی هستید. اگر نمی توانید پادکست موردی را که می خواهید پیدا کنید ، چرا خود به تنهایی یک آن را شروع نمی کنید؟
  4. دوستان تو. از دوستان خود بپرسید کدام پادکست را دوست دارند به آنها گوش دهند. ممکن است آنها ندانند پادکست چیست یا چندین پادکست مختلف را به اشتراک بگذارند. اگر دوست دارید چیزی که دوست شما نیز دوست دارد ، این یک شروع کننده مکالمه فوری است.
  5. فروشگاه موسیقی iTunes. اگر هنوز آن را نصب نکرده اید ، برنامه پخش کننده iTunes رایگان را نصب کنید و به بخش پادکست های فروشگاه موسیقی iTunes بروید. آنها لیستی بسیار جامع و طبقه بندی شده از پادکست های مختلف تقریباً در هر ژانر قابل تصور دارند. هر زمان قسمت جدیدی ظاهر شد می توانید از داخل iTunes مشترک شوید و پادکست ها را به طور خودکار به رایانه خود متصل کنید.

جایزه شماره 6: به libsyn.com بروید و پادکست ها را در آنجا جستجو کنید. سندیکا آزاد شده یک شبکه توزیع پادکست است. شما می توانید پادکست های وب سایت آنها را جستجو کنید تا به آنها گوش فرا دهید و در پادکست مورد علاقه خود در آنجا مشترک شوید.

فروشگاه موسیقی iTunes احتمالاً تمیزترین و آسان ترین مسیر برای پیمایش است.

همچنین لازم به ذکر است که برای گوش دادن به پادکست ها به iPod و نصب و استفاده از iTunes نیازی به iPod ندارید. اگر iPod دارید ، برای استفاده از iPod به iTunes نیاز دارید اما برای استفاده از iTunes نیازی به iPod ندارید.

برای عضویت در پادکست ها باید در فروشگاه موسیقی iTunes حساب ایجاد کنید ، اما این حساب رایگان است و اکثر قریب به اتفاق پادکست های ذکر شده در فروشگاه نیز مشترک و گوش دادن رایگان هستند.

بفرمایید. در اینجا 6 روش مختلف وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها پادکست هایی را برای گوش دادن پیدا کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا