دنیای وب

بازاریابی توقف ناپذیر کنت سایر – بررسی – آیا این یک فرصت قانونی است؟

دفتر مرکزی بازاریابی توقف ناپذیر Kent Sayre در پورتلند ، اورگان قرار دارد و رئیس آن Kent Sayre است. Kent Sayre Business from Home یک سیستم بازاریابی است که برای کار در خانه طراحی شده است. در نامه فروش اخیر دریافت شده از دفتر کنت ، برخی از نقل قول های نامه شامل موارد زیر است:

1. “… این شامل بازاریابی شبکه ای نیست …”

2. “… شما مجبور نخواهید شد که فروشنده شوید …”

3. “… این یک سیستم بازاریابی بدون دردسر و بدون دردسر است …”

در همان نامه ارجاع شده در بالا برای این سیستم بازاریابی بدون توقف Kent Sayre ، از شما خواسته می شود مبلغ 20.00 دلار قابل استرداد برای دیدن سیستم واقعی ، پرسیدن هر گونه سوال واریز کنید و با ارائه مبلغ 20.00 دلار قابل استرداد ، خود را برای جدیت آماده کنید. همه این فناوری ها عالی هستند ، با این حال ، اگر من به طور جدی به دنبال یک فرصت مشاغل خانگی هستم ، آیا نمی توانم “پشت صحنه” را بدون هیچ هزینه ای ببینم؟

من در گذشته با دفتر کنت تماس گرفته ام و یک فرد زنده برای گفتگو با او وجود دارد ، هرچند که قبل از دریافت پاسخ چندین پیام صوتی برایم گذاشته است. فرصت مشاغل خانگی برای بازاریابی غیرقابل توقف در Kent Sayre قانونی است. نامه های فروش خوب و اسنادی که همراه با نامه های فروش هستند ، ابزارهای خوبی برای فروش هستند (به عنوان مثال: فرم اظهارنامه مالیاتی 1120 S که به عنوان بخشی از آخرین نامه فروش خود دریافت کرده اید). مطالب فروش کنت سایر حاوی نشانه ای از داستان فال اوست و من کنت را برای موفقیت او تحسین می کنم.

با این حال ، هنگام ارزیابی یک فرصت شغلی در خانه ، باید به س questionsالات موجود در ذهن خود پاسخ دهید. آیا من از این تجارت هیجان زده خواهم شد؟ آیا این کاری است که از انجام آن لذت خواهم برد؟ آیا می توانم به این کار افتخار کنم؟ آیا می توانم این شغل را در اوقات خوب و بد اقتصادی حفظ کنم؟ اینها فقط برخی از سالاتی است که فکر می کنم پاسخگویی به تنهایی مهم است. Kent Sayre و بازاریابی توقف ناپذیر دو پروژه هستند اما شما باید مراقبت های لازم را انجام دهید.

سرانجام ، مانند هر تجارت ، هزینه های تجارت نیز وجود دارد. هزینه ارسال پستی یک هزینه متغیر و یک تکرار است. نامه های فروش (هزینه منبع) باید نوشته شود ، چاپ شود ، از طریق پست ارسال شود و … و این فقط یک هزینه برای بازاریابی است. شما باید بدانید که چگونه می توان سیستم بازاریابی غیرقابل توقف یا هر مشاغل خانگی را که انتخاب می کنید به بازار عرضه کنید. به یاد داشته باشید که بازاریابی ، مارک تجاری ، تلاش ، راهنمایی و آموزش خود در مورد روندهای در حال پیشرفت برای موفقیت بلند مدت هر کسب و کار بسیار مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا