نظرسنجی پولی چیست؟ نحوه تکمیل موفقیت آمیز نظرسنجی ها را بیابید

صدها شرکت در سراسر جهان به دنبال افرادی مانند شما هستند که می خواهند از تکمیل نظرسنجی ها درآمد کسب کنند. تولیدکنندگان محصولات معمولاً می خواهند بدانند که چرا یک محصول بر کالای دیگر ترجیح داده می شود بنابراین برای دریافت پاسخ به س questionsالات اصلی مطرح شده از یک شرکت تحقیق در بازار استفاده می کند. سپس شرکت تحقیقات بازار یک شرکت نظرسنجی را استخدام می کند و شرکت نظرسنجی معمولاً س questionsالات واجد شرایطی را ارائه می دهد از قبیل چند محصول X در هر ماه خریداری می کنید؟ کدام مکان های جغرافیایی؟ بین آنها فرم نظرسنجی ایجاد می شود که برای تکمیل و برگشت ارسال می شود.

تولیدکنندگان و شرکت های تجاری می خواهند بدانند که مصرف کنندگان واقعاً در مورد محصولات و خدمات خود چه فکر می کنند بنابراین برای دریافت بازخورد آنها اغلب از کالاهایی که می خواهند آزمایش کنند دست می کشند یا به راحتی از طریق نظرسنجی های پرداخت شده هزینه بررسی ها را پرداخت می کنند.

ارائه دهندگان نظرسنجی پرداخت شده ناشناس هستند و از آنجا که همه کارها بصورت آنلاین انجام می شود می توان در صورت راحتی از آنها استفاده کرد. تنها کاری که برای پرداخت هزینه شرکت در نظرسنجی باید انجام دهید این است که لیستی از سازندگان نظرسنجی دریافت کنید و به نظرسنجی هایی که به شما ارائه می شود پاسخ دهید. این نظرسنجی های رایگان علاوه بر این که می توانند نظر شما را به اشتراک بگذارند به شما کمک می کند تا محصولات جدیدی را که در بازار فروشگاه ها شرکت های ضبط کننده فروشگاه های مد بالا آزمایش های پزشکی داروها و غیره وارد بازار می شوند شکل دهید.

واقع بینانه شما بین چند دلار تا چند هزار دلار درآمد کسب خواهید کرد و با انجام نظرسنجی های پرداخت شده میلیونر نمی شوید این طرز فکر دلیل شکست بسیاری از افراد است. هنگام تکمیل نظرسنجی های پرداخت شده می توانید انتظار داشته باشید که درآمد کافی برای پرداخت قبض ها خرید پاداش برای خانواده بیرون رفتن برای شام پرداخت وام اتومبیل یا گذراندن تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات کوتاه را در یک مکان واقعا زیبا داشته باشید.

این دو مورد را بخاطر داشته باشید و به شما در موفقیت در تکمیل نظرسنجی ها کمک می کند.

1. سعی نکنید سیستم را با دنبال کردن میانبرهایی مانند علامت گذاری همان جواب ها در پرسشنامه های مختلف برای صرفه جویی در وقت ضرب و شتم کنید زیرا اعتقاد دارید هرچه سریعتر بتوانم در هر نظر سنجی شرکت کنم نظرسنجی های من بیشتر است درآمد من بالاتر خواهد بود. یک ارزیاب آموزش دیده پاسخ های هر نظرسنجی را بررسی می کند و اگر معلوم شود تقلب کرده اید به شما مبلغی پرداخت نمی شود و بدتر از آن ممکن است شما را از هیئت مدیره لگد بزنند و حساب شما را ببندند.

2. سعی نکنید پاسخ های خود را در مورد سوالات حدس دوم بزنید. فقط درصورت زیر سوال رفتن صلاحیت شما برای شرکت در نظرسنجی پاسخ حدس دوم را دریافت خواهید کرد یعنی هنگامی که در حین انجام یک بررسی قبل از ارزیابی مورد ارزیابی قرار می گیرید پاسخ هایی ساخته اید تا شانس بیشتری برای واجد شرایط بودن برای پیوستن به نظرسنجی داشته باشید. بحث در گروه های تمرکز می تواند هر جلسه 150 دلار هزینه داشته باشد و ممکن است تمایل به شبیه سازی پاسخ نامزدهای واجد شرایط برای شرکت داشته باشد.

به یاد داشته باشید که اولین باری که می خواهید به یک هیئت نظرسنجی بپیوندید به دلیل تعداد سالاتی که از شما پرسیده می شود کار زیادی به نظر می رسد این کار قبل از غربالگری نامیده می شود و برای اطمینان از ارسال نظرسنجی هایی که بیشترین ارتباط را با توجه به سابقه جمعیت و موقعیت مکانی شما دارند انجام می شود. حتماً فعالیت های سرگرم کننده سرگرمی ها یا مکانهای جالبی را که ممکن است از آنها بازدید کرده اید قرار دهید زیرا این امر دامنه نظرسنجی های ارسال شده برای شما را گسترش می دهد.

اگر در این مرحله از روند صادق و صادق باشید نظرسنجی های بسیاری را دریافت خواهید کرد که واجد شرایط آنها هستید و از همه مهمتر قادر خواهید بود آنها را به سرعت و به راحتی تکمیل کنید و از آنها لذت ببرید.

نظرسنجی های موفق فقط در یک شرکت تحقیق در بازار نمی مانند. راز موفقیت در نظرسنجی های آنلاین با پرداخت هزینه این است که در بیشترین فرصت ممکن در شرکت های تحقیقاتی بازار پردرآمد ثبت شود. شما در بسیاری از شرکتهای نظرسنجی در افزایش درآمد خود موفق خواهید شد زیرا این امر باعث می شود که شما از نظرسنجی ها یک شرکت ثابت داشته باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا