لپ تاپ مجنون رایگان

[ad_1]

کامپیوتر | لپ تاپ

بهترین چیز رایگان این روزهای اینترنت لپ تاپ های دیوانه وار رایگان است! چه کسی یکی را نمی خواهد؟ این خیلی گران است ، اقتصاد رشد را متوقف کرده است و بسیاری از دانشجویان کالج و دبیرستان برای پول و صورت حساب تلاش می کنند. ناگفته نماند که شما بیکار هستید یا معلول … موارد زیادی وجود دارد که می تواند کامپیوتر را از دسترس بسیاری از افراد خارج کند.

آیا تا به حال دیده اید که وقتی یک شرکت حجم گسترده ای از محصولات رایگان را رها می کند ، چه شکلی است؟ این تقریباً شبیه صحنه یک باند است که سعی دارد چیزی را بیهوده بدست آورد. به نظر می رسد نوعی جمعه سیاه ، تعطیلات برتر خرید سال است. شرکت ها محصولات رایگان را برای آزمایش روی کاربران عادی ارائه می دهند ، اما از آنجا که این محصولات بسیار محبوب هستند ، می توانید یک سال صبر کنید و حتی نامه تأیید نامه دریافت نمی کنید. افراد زیادی در تلاش برای دستیابی به آن هستند.

در حال حاضر ، ساده ترین راه برای تضمین لپ تاپ های دیوانه ، تکمیل نظرسنجی ها برای شرکت های بررسی و وب سایت ها است. اینها قرعه کشی یا موارد مشابه آن نیست. این شرکت ها به بازخورد شما احتیاج دارند ، که آنها را به شرکت های علاقه مند می فروشند و می خواهند برنامه بازاریابی بهتری برای جمعیت شما داشته باشند. وب سایت های این نوع نظرسنجی از شما می خواهند که تمام س questionsالات و نیازهای شخصی و عمومی آنها را بیان کنید. بعد از 4-6 هفته به طور متوسط ​​باید یک لپ تاپ رایگان تهیه کنید. بیشتر اوقات ، این نسخه ها بهترین نیستند ، اما نسخه های جدیدی هستند که می توانند برای یک ساعت از وقت شما 1000 دلار صرفه جویی کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا