نظرسنجی از مشتری: فکر می کنید فایده ای ندارد؟ من هم همینطور

در نظرسنجی های مشتریان در انفجار مخربی رخ داده است ایالات متحده آمریکا.

شما می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنم: هنگام خرید کامپیوتر خرده فروش یک نظرسنجی برای شما ارسال می کند. همینطور شرکت کامپیوتر است. وقتی کتاب پیراهن یا جعبه میوه را بصورت آنلاین سفارش می دهید از شما خواسته می شود یک نظرسنجی را انجام دهید. و هنگامی که با ارائه دهنده خدمات در انتظار هستید (آیا افرادی که از طریق کابل با سرعت زیاد جوابگوی این تلفن نیستند؟) از شما خواسته می شود برای یک بررسی کوتاه مدت در خط بمانید.

شادی

پرسشنامه رابطه تجاری و مشتری نیست.

اگر شرکت ها وقت و هزینه زیادی را صرف آموزش کارکنان و مدیریت کنند تا خوش ذوق و کارآمدتر از هزینه های خود برای پیاده سازی و تجزیه و تحلیل پرسشنامه ها باشند احتمالاً نظرسنجی اصلاً نیازی نخواهد بود. این فقط نظر من است.

بنابراین این انفجار پاک و داده کاوی برای یک مدیر یا مدیر متوسط ​​کسب و کار به چه معناست؟ شما قبلاً پاسخ را می دانید: همه داده ها قابل دستکاری هستند بیشتر آنها نادرست هستند و اگر به اندازه کافی بی نظیر یا خلاق باشید می توانید به تنهایی اعداد را منحرف کنید.

من چیزهای ساده را دوست دارم. اجرای سادگی آسان است. ایده ای که باید در مورد آن فکر کنید: این است که مشتریان و کارمندان خود را با ایجاد ارتباط با آنها بشناسید (لعنتی دوباره به آنها چه می گویند؟ اوه بله …). با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. چه ایده جدیدی است

باز هم این فقط نظر من است. آیا می خواهید در مورد نظرسنجی بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب در اینجا چند نکته دیگر از نظرسنجی جهنم Survey آورده شده است:

مراقب پاک کردن بی صدا باشید.

اینها موذی ترین از همه است. بسیاری از مردم از میزان اطلاعاتی که به صورت رایگان می دهند اطلاع ندارند. کارت های خریدار مکرر یا تخفیف که در هنگام پرداخت اسکن می کنید بدترین هستند. بازدید از وب سایت نیز خیلی خصوصی نیست. اگر به وب سایت من مراجعه کنید من می دانم که در حدود 1000-5000 متر زندگی می کنید و با چه آدرس IP می توانم رایانه شما را در وب پیدا کنم (این ممکن است مفید باشد به جز من خیلی پیر هستم می تواند کامپیوتر را هک کند) چه نوع رایانه ای دارید از کدام مرورگر استفاده می کنید (تا نسخه) وضوح صفحه چند بار به وب سایت من رفته اید وضعیت تأهل معدل شما در کلاس ششم چیست. و فقط دو مورد آخر دروغ است.

حقایق جالب

اگر CareerBuilder.com از افراد فقط برای کشف اینکه ترتیب تولد بر گزینه های شغلی تأثیر می گذارد و اینکه از هر 10 کارمند ایالات متحده 4 نفر در مشاغل فعلی خود وزن پیدا کرده اند نظر سنجی نمی کند از کجا می توانم این موارد مهم را بدانم؟ همچنین آیا می دانید در دانشگاه پیتزبورگ یک دوره دانشگاهی ساختن پرسشنامه و نظرسنجی وجود دارد؟ چرا؟

بیشتر مردم نظر سنجی را دوست دارند؟

آره. به نظر می رسد بیشتر مردم نظرسنجی را دوست دارند. به طور جدی. یک نظرسنجی TreeHugger.com از سال 2010 پرسید: آیا ما نظرسنجی های زیادی انجام می دهیم؟ باور کنید یا نکنید بیش از شصت درصد از 481 پاسخ دهنده اعلام نکردند. حتما داری با من شوخی می کنی. …

هرکسی می تواند نظرسنجی کند.

سایتهای نظرسنجی خودتان مانند InstantSurvey Zoomerang و SurveyMonkey قبلاً توسط سازمانهای قانونی مورد استفاده قرار گرفته اند. اما خوب یا بد اکنون هرکسی می تواند با استفاده از این سایت ها نظرسنجی های آنلاین بی شماری ایجاد کند. من در واقع یکی ساخته ام. در انتهای مقاله است.

در اینجا نیاز است.

صادقانه بگویم آیا به دلیل فراوانی بیش از حد نظرسنجی ها از اثر بخشی کاسته نشده اند؟

من یک بار از یک مدیر بازاریابی در جایی که کار می کردم شنیدم که می گوید نظرسنجی ها کمپین های بازاریابی مبدل شده اند و مدیریت نظرسنجی ها را با روابط آمیخته می کند. جلال من فکر می کنم او آن را میخ کرد.

مشتریان معمولاً به دلیل فشار کارکنانی که آنها را تهیه می کنند مجبور به انجام نظرسنجی می شوند. این مفهوم بار پاسخ دهنده نامیده می شود.

اما با گسترش نظرسنجی ها پاسخ دهندگان بالقوه تمایلی به کمک به افزایش زمان خود ندارند. درنهایت افراد نسبت به این مفهوم کینه توز شده و نظرسنجی را متوقف می کنند مگر اینکه تجربه آنها شدید یا غیر از این باشد: بسیار ناراضی یا بسیار راضی. در غیر این صورت ارزش وقت آنها را ندارد.

همه چیز به اندازه کافی بی گناه آغاز شد.

مانند اکثر آفات انسانی این امر در ما نفوذ کرده است. سال ها پیش اگر یک تجارت کوچک می خواست بداند که مشتریانش چقدر راضی هستند فقط می پرسیدند. برای یک شرکت بزرگ نقشه برداران برای انجام مصاحبه های حضوری استخدام شدند و شخصی با پرتفوی از مقالات به داخل فروشگاه یا مرکز خرید پرسه زد و از هر کسی که می توانست به آنها پاسخ دهد س questionsال می کرد.

سپس در دهه 1970 نقشه برداران به سمت جمع آوری داده ها از طریق تلفن حرکت کردند و ساعت شام برای همیشه متوقف شد تا این که لیست تماس گیرندگان لیست بدون تماس برقرار شد و تلفن های همراه به شما امکان غذا خوردن آرام را دادند.

بعد نظرسنجی های اینترنتی تشخیص صدای تعاملی و سایر روش های جمع آوری داده ها که شامل هزینه های بسیار پایین تر و زمان پاسخ سریع تر برای شرکت های تشنه اطلاعات مصرف کننده است.

آیا نظرسنجی ها مفید هستند؟

با این همه آیا نظرسنجی از مشتری آیا سازمان واقعاً از اطلاعاتی که از یک نظرسنجی جمع آوری می کند استفاده می کند؟ یا این نظرسنجی به خودی خود هدف است؟ آیا عمل ارسال نظرسنجی که مشتری را نشان دهد ما از ما مراقبت می کنیم؟ می گویم ترکیبی از این دو است.

نظرسنجی های رضایت کارمندان حتی از نظرسنجی های مشتری عجیب است. اغلب آنها برعکس عمل می کنند. به عبارت دیگر وقتی نتایج نظرسنجی نارضایتی کارمندان را منعکس می کند اغلب توسط افرادی که آنها را جدی می گیرند پر می شود. در اینجا بررسی های عالی و مفیدی وجود دارد: کارمندان مراقبت می کنند و محل کار بهتری دارند. اما وقتی پرسشنامه های کارمندان نشان دهنده رضایت باشد اغلب توسط کارکنانی که اهمیتی نمی دهند و می خواهند از آن استفاده کنند پر می شوند. اگر صاحب شرکت باشید کدام کارمند را ترجیح می دهید؟ نتیجه مورد علاقه شما چیست: صادقانه-اما-بد یا مهم نیست-خوب؟ من به نظرسنجی صادقانه اما بد بسنده می کنم.

در نهایت همه این نظرسنجی ها به چه معناست؟

حرفه نظرسنجی باید کار بهتری را انجام دهد که به شرکت ها کمک کند تفاوت بین داده های ناخواسته و نظرسنجی های کیفیت را درک کنند.

برای کمک به من در تعیین موج نظرسنجی ها لطفاً فقط چند دقیقه وقت خود را صرف تکمیل نظرسنجی بعدی من کنید. این به من کمک می کند تا بتوانم کار بهتری در زمینه نقشه برداری انجام دهم منظورم این است که به شما خدمت می کنم.

برای یک نظر سنجی ساده و سرگرم کننده ده سوالی کافیست روی پیوند زیر کلیک کنید. و نه من نتایج را حساب نمی کنم. همچنین می توانید نظرسنجی های خود را در کادر نظرات تخلیه کنید.

اینجا کلیک کنید: نظر سنجی از نفرت؟ منو ببر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا