[ad_1]
شرکت های طراحی وب سایت شرکای بازاریابی شما هستند. وب سایت هایی که آنها برای شما طراحی می کنند به عنوان ابزاری مهم در انتقال پیام چشم انداز و دستیابی به اهداف هدف شما عمل می کنند. رابطه شما با شرکت های طراحی وب فراتر از قراردادهای تجاری است. شما نه تنها پروژه ای را به آنها اختصاص می دهید بلکه نام تجاری خود را نیز به آنها می سپارید. حتی اگر اطلاعات کمی در مورد فناوری داشته باشید ایجاد وب سایت خود در بودجه و به موقع نیز امکان پذیر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خود را به برخی از نظرسنجی های اساسی مجهز کنید تا بدانید که از توسعه دهندگان وب قبل از استخدام چه بخواهید. این به شما کمک می کند تا رویکرد تجاری آنها را برای مقابله با چالش های منحصر به فرد کسب و کار خود درک کنید. علاوه بر این می توانید به پاسخ ها امتیاز دهید و ایده بگیرید که سایت های ارائه شده عالی هستند کاری که انجام می دهند قابل ستایش است و راه حل های ارائه شده آنها حرفه ای است.
خواه به توسعه دهندگان وب برای ایجاد یک وب سایت از ابتدا یا به روزرسانی مجدد وب سایت های موجود نزدیک شده باشید تصمیم برای استخدام بهترین توسعه دهنده وب مهمترین کار است. با داشتن گزینه های فراوان برای انتخاب شرکت های توسعه دهنده وب چه به صورت تمام وقت و چه به صورت آزاد انتخاب شرکتی که متناسب با نیاز شما باشد دشوار می شود. برای کمک به شما در اینجا لیست کاملی از سوالات مربوط به هر شرکت توسعه دهنده برنامه های وب است که در نظر دارید با آنها کار کنید:
1. خدمات خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
شما در حال خرید یک سرویس حرفه ای هستید که یک تیم متخصص باید وقت و تلاش خود را برای برنامه ریزی توسعه آزمایش و مدیریت پروژه شما بگذارند. قیمت ساخت وب سایت می تواند از چند دلار تا هزاران باشد. با این وجود اختلافات فاحش قیمت بر اساس ویژگی های اضافی که می خواهید در وب سایت خود بگنجانید مانند سبد خرید درگاه پرداخت و غیره و میزان کارهای گرافیکی که می خواهید انجام دهید بوجود می آیند.
2. موفقیت وب سایت خود را چگونه پیگیری می کنید؟
سوال مهمتر از هزینه آن چقدر است؟ آیا چگونه شرکت ها موفقیت وب سایت های خود را اندازه گیری می کنند؟ برخی اصطلاحات فنی مانند نرخ گزاف گویی نرخ تبدیل بازدیدهای منحصر به فرد زمان صرف شده در سایت بازدید از صفحه پیوندهای ورودی رتبه بندی موتور جستجو و … وجود دارد که موفقیت یک وب سایت را تعیین می کند. سوال بعدی دیگری که ممکن است پیش بیاید این است که تعداد مورد انتظار چیست؟ این سوال به طور کلی یک سوال معمولی است و پاسخ حتی برای باتجربه ترین شرکت ها نیز دشوار است. اما اگر آنها تجربه قبلی با پروژه های مشابه را دارند باید یک ایده کلی داشته باشند.
3. خدمات اصلی شما چیست؟
شرکتی که خدمات توسعه وب سفارشی را ارائه می دهد اغلب خدمات دیگری مانند طراحی وب میزبانی و بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد. به طور کلی شرکت هایی که دارای مهارت کامل هستند احتمال بازگشت سرمایه شما و همچنین واجد شرایط بودن برای ارائه بهترین راه حل ها بیشتر است.
4. سیاست شما در مورد ایجاد سایت برای رقبای خود چیست؟
شرکتی که برای طراحی وب انتخاب می کنید باید به همان اندازه علاقه مند به درآمدزایی برای تجارت شما باشد. از این رو باید بتواند سیاست هایی را که شما برای طراحی وب سایت برای صنایع با زمینه های مشابه اتخاذ می کنید ترکیب کند. این سوال خوبی برای پرسیدن است و می تواند به شما در روند ارزیابی کمک کند.
5- برای شروع به چه اطلاعاتی از طرف من نیاز دارید؟
اغلب اوقات مشتری ملزم به ارائه تصاویر متن و سایر مطالبی است که می خواهد در وب سایت خود منتشر کند. اگر او می خواهد این شرکت از طرف او همان چیز را بدست آورد باید برخی اطلاعات اولیه را در اختیار شرکت قرار دهد. در هر صورت باید از قبل به شرکت اطلاع داده شود.
به غیر از این سوالات عمومی برخی از س someالات فنی ممکن است مطرح شود مانند:
• آیا من می توانم کد نهایی برنامه محتوا و تصاویر را بدست آورم؟
• آیا می توانم وب سایت را برای به روزرسانی و گسترش به یک شرکت توسعه دهنده وب دیگر منتقل کنم؟
آیا اسنادی از موارد آزمایشی که برای یافتن و رفع خطاها انجام می شود دارم؟
• آیا نام دامنه و حساب میزبانی وب به نام من ثبت می شود؟
• آیا بدون تماس با شرکت قادر به دسترسی به آمار وب سایت خود خواهم بود؟
موقعیت کسب و کار شما در اینترنت مانند این است که در سراسر جهان قابل دسترسی است. وب سایت بازتابی از اهداف تجاری شما در بین مخاطبان است. ضروری است که شرکتی که انتخاب می کنید تصمیم شما را توجیه کند. قبل از اتمام س questionsالات عمیق بپرسید و یک تحقیق کامل در مورد بازار انجام دهید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که یک شریک نتیجه گرا برای تجارت خود حفظ کرده اید.
[ad_2]