بررسی فروش تیم – وکیل مدافع حرفه ای و سوالات عالی – آیا ارزش آن را دارد؟

تیم فروش یک مربی بازاریابی شبکه ای است و خالق چند محصول مختلف از جمله دعوت کننده حرفه ای پرسش های جالب و جبران خسارت به نام چند مورد است. اما آیا واقعاً پول خود را به دست می آورید که ارزش خرید این اقلام را داشته باشد؟

بیایید یک قدم به عقب برگردیم و بفهمیم چرا تیم فروش این محصولات را ایجاد کرده است. به عنوان مثال غرامت جالب را در نظر بگیرید. این یک ویدیو برای تیم فروش است که یک بررسی عمیق از صنعت بازاریابی شبکه ای را ارائه می دهد. و این بحث در مورد استدلال های کاملا منطقی در مورد این است که چرا بازاریابی شبکه ای یک تجارت مشروع است. اما من فکر می کنم تیم فروش می خواهد خیلی بیشتر از این کارها را انجام دهد و فقط به دیگران کمک می کند درک کنند که بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی (MLM) به چه معناست.

تیم فروش تعدادی ابزار برای ایجاد کرده است کمک به مردم آموزش صحیح را برای ایجاد یک شبکه تجاری کسب کنید. اگر از خود می پرسید که آیا باید سرمایه گذاری کنید و یک کیت آموزش Tim مانند Professional Inviter یا Brilliant Compensation را خریداری کنید ابتدا باید چند سوال از خود بپرسید.

من فکر می کنم بسیاری از افراد در حال ورود به این صنعت هستند که فکر می کنند این کار آسان خواهد بود و آنها نیازی به آموزش در مورد ایجاد یک شرکت بازاریابی شبکه ای ندارند. این قابل درک است زیرا بسیاری از افراد با گفتن من فکر می کنم این کار برای شما بسیار خوب باشد یا من می دانم که در این مورد خوب عمل خواهید کرد به استخدام دیگران آموزش داده می شود. واقعیت این است که این کار را نمی کنید. طی چهار سال تجربه در زمینه بازاریابی شبکه ای بارها و بارها از هرکس در این کار موفق شگفت زده می شوم. بنابراین برخی از سوالاتی که باید از خود بپرسید عبارتند از:

آیا برای پیشبرد شغل خود به آموزش نیاز دارید؟

آیا مهارت لازم برای ایجاد یک تجارت موفق را دارید؟

آیا می دانید حتی پس از رسیدن به انتهای لیست نام خود چگونه می توانید به طور موثر بازاریابی و تبلیغ کسب و کار خود را انجام دهید؟

من این را می فهمم بهترین تفکر شما را به جایی که الان هستید رسانده است. فاصله اگر فکر می کنید نیازی به آموزش ندارید – پس باید در جایی که هستید خوشحال باشید. بنابراین برخی فکر می کنند شانس باعث ایجاد تجارت شما می شود. زمان فروش شماره

تیم فروش فعالیت های بازاریاب شبکه را به 3 قسمت اساسی تقسیم کرده است. تماس بگیرید حاضر شوید آموزش دهید. تیم به طور سیستماتیک هر یک از این فعالیت ها را از بین می برد و راهنمای گام به گام را برای گفتن و چگونگی بیان آن ارائه می دهد. این به شما درک بهتری از نحوه رفتار با مردم می دهد تا از دانستن اینکه فقط برای کمک به شخص دیگر در آنجا هستید احساس راحتی کنید. من دیده ام که بسیاری از لامپ ها در معرض دعوت کننده حرفه ای و جبران خسارت زیادی قرار دارند زیرا آنها نسبت به آنچه می گویند و همچنین آنچه که تبلیغ می کنند اطمینان دارند.

محصولاتی مانند پرسش های متداول درخشان و ارتباطات درخشان با جزئیات بیشتر به مردم کمک می کنند بدانند چه چیزی به مشتریان بالقوه بگویند و چگونه آن را بیان کنند. بنابراین ناگفته نماند که اگر در ایجاد مشاغل بازاریابی شبکه ای خود جدی هستید باید آموزش های درستی را ببینید. تیم فروش هر چند یک نقص دارد… این بدان معنی است که فقط روشهای منسوخ شده را به مردم می آموزد. مطمئناً این روش های سنتی می توانند جواب دهند (و بعضی از آنها نیز م doثر هستند). اما نزدیک شدن به دوستان و خانواده تماس با مشتریان بالقوه و ارائه در جلسات هتل برای بسیاری فعالیت ایجاد تجارت جذاب نیست.

بنابراین اگر می خواهید مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنید یا اگر در این صنعت شک دارید بله خرید کنید محصولات فروش تیم ارزش سرمایه گذاری دارد. ولی برای یادگیری استراتژی های جدید برای ایجاد و بازاریابی تجارت شما تیم فروش کوتاه است. اگر به دنبال پاسخ های بیشتر نحوه ایجاد هستید حتماً بررسی کنید لینک زیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا