امنیت کامپیوتر شما چقدر است؟ در آزمون بعدی شرکت کنید

[ad_1]

آموزش | امنیت

صاحبان مشاغل ، اعضای هیئت مدیره و مدیران باید برای اتخاذ تصمیمات مهم به اطلاعات دقیق و قابل دسترسی اعتماد کنند. سرقت ، آسیب ، یا افشای غیر مجاز اطلاعات مهم برای مأموریت یک سازمان می تواند یک فاجعه باشد. اگر از داده های مورد نیاز برای فعالیت محروم شود ، شرکت می تواند فلج شود و یا مجبور به تجارت شود.

جهان در وسط موجی از جرایم اینترنتی قرار دارد. تلفات بسیار زیاد است. مبلغ کل دلار از حجم تجارت جهانی غیرقانونی مواد مخدر بیشتر است. جرایمی که اطلاعات محرمانه یک سازمان را هدف قرار داده اند کم خطر و بازده بالایی دارند. پیشگیری از نقض داده ها دشوار است و پیگرد قانونی آنها دشوار است.

مجرمان اینترنتی به طور مداوم به دنبال آسیب پذیری برای بهره برداری هستند. روزانه هزاران شبکه رایانه ای ، دستگاه های الکترونیکی قابل حمل و رایانه های شخصی هک می شوند. وقتی هکرها و هکرها آسیب پذیری ها را کشف کنند ، از این آسیب پذیری ها سواستفاده می کنند و برای اهداف پلید حمله می کنند.

یک مالک ، مدیر یا عضو هیئت مدیره عاقل ممکن است بخواهد به س questionالی که در عنوان این سند مطرح شده است پاسخ دهد ، “آیا سازمان شما می تواند از یک نقض سایبری دوام بیاورد؟

فقط صادقانه به س questionsالاتی که در صفحه بعد آمده پاسخ دهید و میزان امنیت سیستم اطلاعاتی شرکت خود را آزمایش کنید.

به سرعت قدرت امنیت رایانه را در سازمان خود آزمایش کنید

به س belowالات زیر با “بله” یا “نه” پاسخ دهید.

1. آیا شرکت شما برنامه رسمی و کتبی امنیت اطلاعات را اتخاذ کرده است؟

2. آیا شرکت شما از تمام دارایی های اطلاعاتی خود سهام دارد؟

3- آیا هر دارایی اطلاعاتی با توجه به اهمیت آن طبقه بندی می شود؟

4- آیا همه کارمندان شما آموزش آگاهی از امنیت اطلاعات دارند؟

5- آیا موسسه شما یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود را در مکانی امن خارج از سایت نگهداری می کند؟

6. آیا مطمئن هستید که موسسه شما با تمام قوانین و مقررات مربوط به جمع آوری ، به اشتراک گذاری و استفاده از اطلاعات محرمانه خود مطابقت دارد؟

7. آیا شما برنامه ای برای جلوگیری از حمله سایبری و پاسخگویی به یک حادثه امنیتی دارید؟

8- آیا شما برنامه ای برای از بین بردن دستگاه ها و داده ها دارید؟

9. آیا شرکت شما برنامه امنیتی موبایل دارد؟

10. آیا شرکت شما از سیاست های کنترل دسترسی استفاده می کند؟

11- آیا کارمندان شما سیاست های مناسب استخدام را امضا می کنند؟

12. آیا از رمزگذاری استفاده می کنید؟

اگر به هر یک از س questionsالات بالا “نه” پاسخ دهید ، سازمان شما در برابر حمله سایبری آسیب پذیر است. به سادگی. اکیداً به شما توصیه می شود که برای کاهش خطرات و افزایش امنیت رایانه ها و شبکه های خود گام بردارید.

درباره امنیت اطلاعات فعال باشید و از دارایی های دیجیتال خود محافظت کنید. تا آنجا که ممکن است درباره امنیت کامپیوتر بخوانید و بیاموزید. اطمینان از اطلاعات را مهم بدانید. به همان اندازه که به حسابداری ، حمل و نقل و بازاریابی اهمیت می دهید ، به اقدامات امنیتی در کل سازمان خود توجه کنید.

محافظت از محرمانه بودن ، صداقت و در دسترس بودن اطلاعات مهم در مورد مأموریت شما باید یکی از مهمترین وظایف شما باشد. ما در پالادین شما را به تحقق این امر تشویق می کنیم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا