5 روش تخصصی برای افزایش ترافیک بدون بودجه

[ad_1]

اینستاگرام | بازی

محتوایی که ایجاد می کنید یکی از مهمترین جنبه ها هنگام راه اندازی وبلاگ ، وب سایت جدید یا تجارت آنلاین است. با این حال ، در پایان روز ، تبلیغ محتوای شما و جذب بازدید به سایت شما مهمترین م componentلفه تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است.

با بیش از یک میلیارد سایت آنلاین فعال ، این رقابت شدید است و اساساً یک بازی اعداد است. به این معنی که هرچه میزان بازدید شما بیشتر باشد ، شانس زنده ماندن و شکوفایی آنلاین شما بیشتر است.

برای اینکه در این زمینه رقابت کنید ، باید محتوای بهتری ایجاد کنید ، ارزش بیشتری در مقایسه با رقبا ارائه دهید و در نهایت با داشتن یک استراتژی بازاریابی مشخص با تمرکز بر محتوای عالی تنها که می تواند شما را به جایی نرساند ، اطمینان حاصل کنید که مخاطبان محتوای شما را پیدا می کنند.

با این حال ، صرف هر ماه بودجه هنگفت برای جابجایی بازدید به سایت ، کاری نیست که همه بتوانند از پس آن برآیند. خوشبختانه ، مردم می توانند با استفاده از روش های مختلف میزان مواجهه را افزایش دهند ، بک لینک را افزایش دهند و میزان بازدید را به صورت رایگان افزایش دهند.

با این حال ، بیشتر مردم گفتند که انجام چنین کاری غیرممکن است. علاوه بر این ، تعداد بسیار کمی از مردم پاسخ صحیح به این آزمون غیرممکن دارند.

از 12 پیشگام مختلف اینترنت از جامعه YEC س aboutالاتی در مورد چگونگی افزایش ترافیک بدون بودجه پرسیده شد و اینها برخی از نکاتی است که آنها ارائه دادند.

1. حتی بازی شبکه های اجتماعی شما.

طی سال های اخیر ، رسانه های اجتماعی نقشی محوری در زمینه نام تجاری و بازاریابی داشته اند. علاوه بر این ، اگر هر زمان را در اینترنت سپری کرده باشید ، متوجه می شوید که توسط شرکت های بزرگ پذیرفته شده است و توسط شرکت های کوچک و متوسط ​​و همچنین کارآفرینان پذیرفته شده است.

ضروری است که شما از دسترسی به مخاطبانی که از شبکه های اجتماعی ناشی می شوند بهره مند شوید. فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و + Google برخی از کانال های رسانه های اجتماعی هستند که باید واقعاً روی آنها تمرکز کنید. آنها بستری را برای تعامل و تعامل با مشتریان شما فراهم می کنند و همچنین جدیدترین مطالب را با آنها به اشتراک می گذارند و بدون بودجه میزان بازدید را افزایش می دهند.

نحوه تبلیغ محتوای وب سایت در شبکه های اجتماعی.

اطمینان حاصل کنید که دکمه های دنباله شما در جایی از سایت شما قابل مشاهده هستند. همچنین این امر باعث می شود افراد به راحتی بتوانند شرکت شما را دنبال کنند. این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان و یادگیری رفتار و همچنین نیازهای آنها است.

اطمینان حاصل کنید که مرتباً پست می گذارید و با ساختن عکس های سلفی با کیفیت بالا ثابت قدم باشید علاوه بر این ، از مشتریان خود بخواهید تا محتوای خود را برای افزایش دسترسی به اشتراک بگذارند. با افزودن دکمه اشتراک گذاری می توان این مورد را بهبود بخشید. واکنش زنجیره ای را می توان با به اشتراک گذاری آنلاین مطالب خود آغاز کرد و می تواند برای شروع یک کمپین عضویت استفاده شود که می تواند به سرعت گسترش یابد.

قانون یک از هفت را دنبال کنید.

این قانون توسط بسیاری از شرکت ها به مرور زمان اعمال شده است و حتی اگر کلیشه ای به نظر برسد هنوز هم اعمال می شود. این قانون می گوید از هر هفت پست یک پست باید یک پست تبلیغاتی باشد. 6 پست باقیمانده باید متمرکز بر محتوای ارزشمند باشد و با هدف آگاه سازی مخاطب از موقعیت شما باشد.

از مشتریان خود بازخورد بگیرید.

ثابت شده است که اکثر مردم دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند ، خواه دوست داشته باشند آن را بپذیرند یا نه ، شما می توانید با بیان نظرات مخاطبان خود در مورد محصولات خود ، این واقعیت را به نفع خود استفاده کنید. شما باید تلاش کنید سوالات را جذاب و لذت بخش کنید. با این کار می توانید نیازها و ترجیحات بازار را تعریف کنید. این به شما کمک می کند محتوای خود را به سمت ارائه راه حل برای این نیازها هدایت کنید.

به به روزرسانی های وضعیت به اشتراک گذاشته شده “نه” بگویید.

استفاده از نرم افزار همگام سازی و انتشار به موقع ممکن است باعث شود مخاطب شما به محتوای شما علاقه مند نشود ، زیرا فکر می کند فاقد اعتبار است. این به این دلیل است که مشتریان شما از پلت فرم به پلت فرم دیگری متفاوت هستند و شما نباید از محتوای عمومی برای جذب همه آنها استفاده کنید. مشتریان بلند مدت ممکن است به یک سیستم عامل دیگر روی بیاورند و در نهایت وقتی متوجه شوند شما واقعی نیستید ، شما را رها می کنند.

2. به نظرات پاسخ دهید.

برخورد با مشتریان و خوانندگان وب سایت مهم است اما اکثر شرکت ها اغلب این موضوع را نادیده می گیرند. این امر به این دلیل است که عدم تعامل بین مشتریان و شرکت باعث می شود مشتریان از پست های وبلاگ و بیشتر به روزرسانی های شبکه های اجتماعی چشم پوشی کنند. پاسخ به نظرات باعث می شود افراد بیشتری در وبلاگ شما پست بگذارند ، بنابراین موقعیت وبلاگ یا وب سایت شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد از محتوای ارزشمند افزایش می دهد.

3. ایجاد یک وبلاگ.

طبق نظرسنجی HubSpot ، 60٪ مشاغل دارای وبلاگ در مقایسه با افرادی که وبلاگ ندارند بیشتر مشتری می آورند. این وبلاگ مشتریان شما را قادر می سازد جنبه انسانی تجارت شما را ببینند و در سطح انسانی با شما ارتباط برقرار کنند. این امر همچنین به دلیل اندازه صفحات نمایه شده ، به افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

4. سئو را بیاموزید.

برای افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو ، بهینه سازی موتور جستجو را بیاموزید. این بدان دلیل است که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای جستجوی خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند. به همین دلیل شما باید بهینه سازی موتور جستجو را بسیار جدی بگیرید.

اصول SEO.

همیشه از کلمات کلیدی به طور مناسب استفاده کنید اما از پر کردن آنها در سراسر پست خود خودداری کنید. این بدان دلیل است که وقتی افراد به صورت آنلاین چیزی را جستجو می کنند ، معمولاً کلمات کلیدی را تایپ می کنند و ممکن است از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner یا Long tail Pro برای استفاده مناسب از کلمات کلیدی استفاده شود. با این حال ، اگر از کلمات کلیدی زیادی در محتوای خود استفاده کنید ، Google سایت شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کند.

محتوای خود را همیشه به روز کنید زیرا سایت های دارای محتوای اخیر همیشه در مقایسه با سایت های دارای پست قدیمی رتبه بالاتری دارند.

با داشتن URL وب سایت خود در سایر سایت های معتبر ، لینک های با کیفیتی کسب کنید. این باعث می شود موتورهای جستجو سایت شما را به عنوان یک سایت معتبر تشخیص دهند. با این کار سایت شما در بالای نتایج موتور جستجو ظاهر می شود. برای دریافت این پیوندها ، باید محتوای عالی و همچنین مجانی ارائه دهید و همچنین از افرادی که از محصول شما استفاده کرده اند ، بک لینک بگیرید.

5. یک وب سایت با کیفیت بالا دریافت کنید.

امروزه شما می توانید وب سایتی حرفه ای داشته باشید که بدون صرف هزینه ای که در گذشته امکان پذیر نبوده است. Squarespace و WordPress الگوها و مضامین شگفت انگیزی را ارائه می دهند که می توانند با استفاده از آنها سایت شما را با وب سایت های سفارشی طراحی شده حرفه ای رقابت دهد.

About About برای راهنمایی هر کسی که در صفحه شما قرار گیرد مفید است. این شانس تبدیل را افزایش می دهد.

استفاده از گواهینامه ها همچنین ممکن است اعتماد کاربران جدید به وب سایت شما را افزایش دهد. اطمینان حاصل کنید که مرور سایت شما آسان است زیرا کاربران معمولاً توسط سایتی با رابط کاربری دشوار خاموش می شوند.

افکار نهایی

در حالی که همچنان به دنبال راه هایی برای افزایش ترافیک بدون بودجه هستید ، اطمینان حاصل کنید که از اطلاعات فوق به طور مداوم استفاده می کنید ، و ممکن است با پیشرفت اطلاعات بیشتری کسب کنید. نکات فوق می تواند به عنوان یک نقطه مرجع هنگام تدوین استراتژی شما استفاده شود. به یاد داشته باشید که مطالب خود را به روز نگه دارید و به زودی به یک متخصص تبدیل خواهید شد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا