آیا در ساخت ترافیک وب سایت این اشتباهات را می کنید؟

[ad_1]

سایت | سرمایه گذاری

افزایش بازدید به وب سایت شما هدف اصلی یک تجارت اینترنتی موفق است. اما آیا واقعاً می خواهید ترافیک بیشتری داشته باشید؟

یا ترجیح می دهید فقط از مخاطبان هدف خود بازدید داشته باشید؟

هنگام سرمایه گذاری در ایجاد ترافیک وب سایت سه اشتباه رایج می توانید مرتکب شوید.

اولین اشتباه: گرفتن ترافیک از امکانات اشتباه

تصور کنید در فصل تعطیلات در خیابان پنجم یک بلوک از درخت کریسمس مرکز راکفلر فروشگاهی دارید. صدها هزار نفر کنار پنجره ها و در راه می روند. آیا می خواهید همه این افراد به فروشگاه شما بیایند؟

اگر به همه این افراد بله گفتید دوباره فکر کنید.

چرا جذب افراد نامناسب از ایجاد ترافیک وب سایت می تواند به تجارت شما آسیب برساند

این بدان دلیل است که بسیاری از این افراد مخاطب شما نیستند. از این رو منابعی را صرف مشتریان بالقوه می کنید که شانس کمی برای تبدیل آنها به مشتری دارند.

از طرف دیگر اگر فقط مخاطبان مورد نظر خود را به فروشگاه خود جذب می کنید احتمال بازگشت سرمایه بسیار بیشتر است. نه تنها برای اولین فروش بلکه برای تمام فروش های آینده از خریدهای مکرر.

مشابه آن چیری که در وب سایت شماست. صرف نظر از هزینه های جذب مخاطب اشتباه به وب سایت شما بسیار بیشتر است.

می بینید که وقتی ترافیک وب سایت اشتباهی را جذب می کنید می تواند سرعت سایت شما را کم کند. این می تواند بر مدت زمان ماندن افراد در وب سایت شما تأثیر بگذارد به ویژه افرادی که نماینده بازار هدف شما هستند.

Kissmetrics گزارش می دهد که تقریباً نیمی از کاربران وب سایت را در صورت بارگیری کامل در عرض 3 ثانیه رها می کنند. حدود 4 از 5 خریدار برای خرید مجدد به سایت مراجعه نمی کنند. به علاوه بیش از 4 خریدار از هر ده خریدار که این سرعت کم را تجربه می کنند به یک دوست خود می گویند.

نکته نهایی این است که سرعت کم ناشی از افزایش بازدید از بازدید کنندگان اشتباه باعث می شود بسیاری از افراد مخاطبان شما را برای وب سایت شما ترک کنند و دیگر به شبکه های اجتماعی خود بازنگردند.

سایر مشکلات ممکن است پس از مشترک شدن در ایمیل شما بوجود بیایند. این مسائل می تواند شامل لغو اشتراک بالاتر نرخ باز کردن ایمیل کمتر نرخ بالای ترک سبد خرید و هزینه های بیشتر برای نگهداری یک پایگاه داده بزرگتر باشد.

خطای 2: ارسال ترافیک وب سایت به صفحه اصلی شما

یک اشتباه بسیار رایج ارسال ترافیک به صفحه اصلی وب سایت شما به جای صفحه فرود است.

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این خطا کسب کنید.

وقتی این اتفاق می افتد بازدید کننده شما به جای عضویت با مشاهده محتوای صفحه منحرف می شود. در نتیجه یک بازدید کننده بر اساس آنچه سایت ارائه می دهد و ذکر می کند در مورد تجارت شما قضاوت می کند و ممکن است قبل از رفتن در آن دخیل نباشد.

اشکال 3: محتوای جذاب در فرم انتخاب و / یا صفحه فرود وجود ندارد

نسخه نقاب شده حیاتی ترین م componentلفه وب سایت شماست. یک نسخه متقاعد کننده می تواند مشتری احتمالی شما را به کار مانند اشتراک یا خرید سوق دهد. با این حال تعداد بسیار کمی از سایت ها نسخه جذاب دارند.

اگر یک نسخه جذاب در صفحه مقصد یا فرم ثبت نام خود ندارید چرا یک بازدید کننده باید ثبت نام کند؟

اما اگر بازدیدکننده را مجبور به ثبت نام نکنید راهی برای جبران هزینه ورود وی به آنجا ندارید. و نمی توانید این را به فروش تبدیل کنید.

چگونه این سه خطای ایجاد ترافیک وب سایت را برطرف کنیم

خبر خوب این است که روش های ساده ای برای رفع خطاهای ایجاد ترافیک وب سایت وجود دارد.

روش اول جذب ترافیک وب سایت است که بر روی مخاطبان هدف شما متمرکز است. هرچه از مخاطبان خود بیشتر بدانید نتایج بهتری خواهید داشت. این شامل آمارهای جمعیتی برنامه ریزی روانشناختی و رفتار خرید است. نکته کلیدی در اینجا این است که کسانی را که با هدف شما سازگار نیستند کنار بگذارید.

لیست های مستقیم پست الکترونیکی تبلیغات ثبت نام مشترک و بازاریابی شرکت های وابسته می تواند شما را قادر به تمرکز بر روی جذب مخاطبان خود کند. سئوی پرداخت به ازای هر کلیک نیز می تواند امکان پذیر باشد اما این استراتژی ها بسیار بیشتر خطر جذب افراد زیادی را دارند که برای مخاطبان شما مناسب نیستند.

روش دوم ایجاد یک صفحه فرود است که یک آهنربا بزرگ مانند یک مسابقه رایگان یا گزارش و همچنین یک صفحه انتخاب را تبلیغ می کند. تنها هدف شما در اینجا به حداکثر رساندن اشتراک های خود است. به این ترتیب می توانید بعد از اینکه وی بازدید کننده از وب سایت شما را ترک کرد با او رابطه برقرار کنید.

روش سوم شامل یک نسخه جذاب است. این همان چیزی است که می تواند شما را قادر سازد بازدید کننده خود را به مشتری و مشتری تبدیل کنید. اما نسخه باید به نیازهای عاطفی و خواسته های مخاطب هدف شما متمرکز باشد. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان هدف خود کسب کنید نتایج بالقوه بهتری خواهید داشت. نسخه جذاب می تواند به شما در افزایش نرخ پاسخ کمک کند بنابراین می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا