تغییر چشم انداز تبلیغات آنلاین

[ad_1]

تلویزیون | دیجیتال

تبلیغات ، که اصطلاح “خارش بینی” در گوش است. با تصاویری از مدل های مد تنگ که منحنی های خود را به رخ می کشند ، چشمگیر است. با یادآوری قافیه ها ، شعارها و البته وقفه های ناخوشایند که ماهیت یک مسابقه یا سکانس اکشن را در یک فیلم تحریف می کند ، اکنون حوزه های خود را فراتر از رسانه های چاپی ، پخش و تلویزیونی گسترش داده است. اینترنت همه جا رسانه قدرتمند جدیدی است که اطلاعات را به سرعت ، به طور م effectivelyثر و به روشی منتشر می کند که به بازار هدف آسیب نرساند. امروزه ، تبلیغات آنلاین ستون فقرات تجارت در اینترنت را تشکیل می دهد و به سهم شیر در درآمدزایی کمک می کند ، که برای زنده ماندن هر موجودی در دنیای رقابت بسیار مهم است. در طول سال ها ، این شکل از تبلیغات ، مانند سایر نمونه های خود ، متناسب با نیازهای در حال تغییر مشاغل تحت وب ، سازگار و تکامل یافته است. بخش بعدی شما را در همان مسیر تبلیغات آنلاین قرار می دهد تا جلوه فعلی خود را بگیرد.

منشأ و تکامل تبلیغات آنلاین

در سال 1994 ، HotWired ، یک مجله وب ، اولین بنر تبلیغاتی را که در یک صفحه وب نمایش داده شد ، آماده کرد. در آن زمان ، زمانی که تبلیغات اینترنتی در ابتدای راه بود ، روش های تخمین هزینه تبلیغات نیز محدود بود. این اولین تبلیغ بسته به تعداد افرادی که آن را مشاهده کرده اند به فروش رسیده است. بعداً این سازوکار با مکانیزم بهتری جایگزین شد که هزینه هر کلیک نامیده می شود و این تنها شامل پرداخت آژانس تبلیغاتی هنگام کلیک بازدیدکننده بر روی آگهی است. حتی امروز ، روش های جدید قیمت گذاری آگهی در حال آزمایش است. این یک روند مداوم برای تحقق درخواست های تبلیغ کنندگان برای راه حل های اقتصادی است.

از سایه تبلیغات سنتی خارج شوید

مشاهده تغییرات متعدد تبلیغات آنلاین در سه دهه گذشته نشان می دهد که تبلیغات سنتی مدتهاست بر این ابزار عصر جدید تسلط دارند. مرجع در اینجا مشاهده محتوا و انتخاب روش است. به عنوان مثال ، اکثر تبلیغات آنلاین نسخه های وب یا دایرکتوری های تجاری یا تبلیغات طبقه بندی شده در روزنامه ها بود. سایه تبلیغات سنتی هنوز در دنیای مجازی قابل مشاهده است اما همان شکست پنج تا ده سال پیش را ایجاد نمی کند. این یک تغییر مهم است و مورد توجه همه ذینفعان قرار گرفته است.

تبلیغات آنلاین در سال 2014: تحولی کامل

ظاهر و احساس تبلیغات آنلاین با ورود به سال 2014 دستخوش تحول بنیادی شده است. نه تنها به اتفاق آرا potential از توانایی آن به عنوان ابزاری قدرتمند برای تبلیغ مارک ها / محصولات / خدمات استقبال می شود ، بلکه مقبولیت بالایی نیز دارد که در نهایت منجر به تقاضای بیشتر و بیشتر آژانس های تبلیغاتی دیجیتال می شود. تبلیغات بنر تعاملی ، حراج ها در صفحات وب و بسیاری از قالب های تبلیغاتی دیگر دریایی از فرصت را برای تبلیغ کنندگان فراهم کرده است و در عین حال آزادی بیشتری برای بیان رابط کاربری خلاقانه برای آژانس های تبلیغاتی ایجاد می کنند.

آنچه تاکنون دیده ایم فقط تحول طی سه دهه است. اکوسیستم تبلیغات آنلاین نوید بیشتری می دهد. در آینده می توان انتظار داشت که این سیستم سرمایه گذاری های بیشتری را به خود جلب کند و در نتیجه بیش از انتظار باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا