شناسایی فریب می تواند در وقت و انرژی ارزشمند مربی بازاریابی صرفه جویی کند

[ad_1]

علائمی وجود دارد که ممکن است کسی دروغگو باشد و به عنوان یک مشاور بازاریابی یادگیری شناختن یک فریب قبل از این که زیاد از حد دور نشوید به شما امکان می دهد هنگام عبور از آنجا آن را قطع کنید.

در اینجا چگونگی …

همه در مورد اهداف و اهداف خود صادق و صریح نیستند.

چگونه می توانید بلافاصله فیشینگ را تشخیص دهید؟ فرض کنید شما یک مشاور هستید و با یک مشتری ملاقات می کنید. این س questionsالات را پیش بینی می کند و پاسخ می گیرد.

آیا تکنیک هایی وجود دارد که بتوانید احساس کنید مشتری حقیقت را می گوید؟

چند مورد وجود دارد که می توانید به دنبال آنها باشید.

اگر در حال صحبت با شخصی هستید که از طریق فریب شما چیزی بدست آورده است در لحظه شروع به تقلب در شما برخی علائم فیزیولوژیکی وجود دارد که شما را هشدار می دهد.

ضربان قلب آنها افزایش می یابد و خون به صورت آنها سرازیر می شود و از بینی و از بین بینی بین ابرو بالا می رود. همچنین به گوش می رود بنابراین به معنای واقعی کلمه صورت آن را مایل به قرمز می بینید.

واقعاً باحال

مورد دیگری که هنگام فریب مردم اتفاق می افتد این است که مردمک چشم آنها هرچه بیشتر به نظر می رسند کوچکتر می شوند. این نکته خیلی جالبی است.

چرا این اتفاق می افتد؟

به طور کلی وقتی افراد سعی در شبیه سازی محیط دارند مردمک چشم آنها بزرگتر می شود. وقتی افرادی شما را دوست دارند مردمک چشم آنها بزرگتر می شود. اما وقتی آنها شما را فریب می دهند ترس در ترس ایجاد می شود. وقتی احساس ترس می کنید وقتی سعی می کنید به دروغهای صریح فکر کنید مردمک نسبت به یکدیگر کوچکتر می شوند.

این چیزی است که می توانید آن را کنترل کنید.

اگر مشاهده کردید که شخصی با انگشت اشاره یا میانه بینی یا لاله گوش خود را لمس می کند این مکان هایی هستند که خارش دارند – هنگامی که خون زیادی به سر می رسد.

به هر حال آنچه واقعاً جالب است فقط گوش دادن به فریب و فکر کردن در مورد فریبی است که در واقع باعث این تغییرات فیزیولوژیکی در افراد می شود.

بنابراین هرکسی که این مورد را در حال حاضر بخواند احتمالاً احساس خارش بینی و خارش گوش می کند و ممکن است آن را با انگشت وسط یا اولین انگشت خود خراشیده و لمس کند. واقعاً یک پدیده شگفت انگیز است.

در حین مکالمه اگر می بینید که کسی از تماس چشمی زیادی استفاده می کند – او همیشه با شماست این نشانه خوبی است که مشکلی پیش آمده است.

افراد معمولاً هنگام ارزیابی یا قضاوت درباره آنها احساس اضطراب می کنند و بنابراین تمایل دارند نگاه خود را نگاه کنند و به پایین نگاه کنند.

اما افرادی که عمداً فریب می دهند؛ شخصی به درب منزل شما می آید بیش از 75-85٪ از مواقع با ظاهری کامل به شما نگاه می کند و به طور کلی می توانید بدانید که فریب واقعی خوبی در جریان است.

ممکن است نتوانید بگویید چیست اما معمولاً می توانید متوجه شوید که آنجاست. شاخص های دیگری نیز وجود دارد اما اینها شاخص های ساده ای هستند.

آنچه می بینید همیشه آنچه بدست می آورید مهم نیست که شخص چه می گوید. با یادگیری شناختن این نشانگرهای فیزیولوژیکی شما به عنوان یک مشاور بازاریابی قادر خواهید بود تا مشتریان خود را به طور موثرتری بخوانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا